Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #1 Skrevet 30. oktober 2015 Puppene er ikke akkurat helt på plassen sin men jeg trenger en badedrakt som holder litt. Er smal i overkroppen og har brede hofter i forhold (bruker M nede) Hvor i alle dager kan jeg finne en ok badedrakt? Anonymous poster hash: e0505...6d6
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #2 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg har samme str som deg og jeg må på spesial undertøysbutikk. Og må ut med ca 1000-1500 for badedrakt eller bikini. Synes bikini er lettest, for da kan man jo ha en str i overdel og en annen i underdel. Hvis du ikke liker å vise magen f.eks, så har de jo underdeles som er veldig høye på livet. Jeg synes det er kjempefint! 😊 Anonymous poster hash: f1f8e...331
TPK Skrevet 30. oktober 2015 #3 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg kjøpte på Netty (kun i Bergen?), det hadde de mye fint i fjor sommer. Men tipper utvalget er litt dårlig nå på høsten da... Min kostet forresten 1200 kr! Horribelt dyrt, men jeg hadde ikke annet valg (str 75J). Kanskje de har nettbutikk.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #4 Skrevet 30. oktober 2015 Symaskin kan være tingen. Finn er cup som passer, sy inn i ryggen. Lett som en plett. Anonymous poster hash: 126ca...f84
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #5 Skrevet 30. oktober 2015 Takk for forslag og tips Kunne godt brukt bikini men er til trening så tenkte kanskje badedrakt var best:mest akseptert? hi Anonymous poster hash: e0505...6d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå