Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #1 Skrevet 30. oktober 2015 For 1-2 uker siden så jeg et tv-program som "handler om meg". Det handlet om en mann som ikke likte sex og de fant ut at det var en direkte konsekvens av opplevelser i barndommen. Jeg liker heller ikke sex så veldig godt. Jeg liker ofte sex bedre alene enn sammen med mannen. Jeg er oppvokst med en far som terroriserte min mor. Min far eide min mor, hun ville gå fra han, men i frykt for å bli drept, valgte hun å bli. Samtidig søkte hun hans kjærlighet. Min far ga ikke min mor oppmerksomhet, klemmer, kos... Jeg har blitt min far på det området og delvis min mor. Jeg vil ikke ha sex, jeg vil ha kos og en armkrok å krype inn i. Samtidig er det vanskelig for meg å gi min mann kos og kjærlighet. Jeg har søkt om hjelp hos psykolog og fått avslag. Må snakke med fastlegen om jeg kan søke et annet sted. Er det noen som vil dele erfaringer, hva gjør dere for å ordne opp. Hva gjør psykologen? Anonymous poster hash: 3fc29...844
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #2 Skrevet 30. oktober 2015 Det har nok også litt å si at jeg har en ekskjæreste som har voldtatt meg 3-4 ganger. hi. Anonymous poster hash: 3fc29...844
MMP Skrevet 30. oktober 2015 #3 Skrevet 30. oktober 2015 Fortalte du legen din at du har blitt voldtatt? Da burde fastlegen din kreve at du får behandling hos psykolog! Det er mange private psykologer du kan gå til og, dyrt kanskje, men... Ellers, så tror jeg vi er forskjellige og jeg. Ikke alle liker sex.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #4 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg har ikke det beste forholdet til fastlegen, så jeg fortalte minst mulig detaljer. Han vet hvilken bakgrunn jeg har og at jeg har problemer. Han vet ikke så veldig mye mer enn det. Jeg skal snakke med legen en gang til. Kan prøve å forklare litt bedre da. hi. Anonymous poster hash: 3fc29...844
MMP Skrevet 30. oktober 2015 #5 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg har ikke det beste forholdet til fastlegen, så jeg fortalte minst mulig detaljer. Han vet hvilken bakgrunn jeg har og at jeg har problemer. Han vet ikke så veldig mye mer enn det. Jeg skal snakke med legen en gang til. Kan prøve å forklare litt bedre da. hi. Anonymous poster hash: 3fc29...844 Ville prøvd bytte fastlege da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå