Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #1 Skrevet 30. oktober 2015 http://lekmer.no/barneklar/barnesko/boots-og-stovler/disney-spiderman-st%c3%b8vler-svart-r%c3%b8d Bare dritt eller skal jeg gi dem en sjanse? Til treåring, på Vestlandet. Bruker nok mest Dock boots uansett. Anonymous poster hash: 596c2...35d
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #2 Skrevet 30. oktober 2015 Dytt Anonymous poster hash: 596c2...35d
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #3 Skrevet 30. oktober 2015 Hadde styrt unna, de er antageligvis ikke vanntette og ikke særlig varme. Kan vurderes til ikke-utebruk, altså til og fra bil, en tur på kjøpesentereet o.l. Anonymous poster hash: 20da2...a50
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #4 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg har jobbet i skobutikk i flere år, og uten unntak så kan jeg si at kvaliteten på sko (særlig vintersko) er bedre jo mer de koster. Timberland, ecco og viking fikk vi nesten aldri reklamasjoner på, andre billigmerker derimot haglet det inn klager på (særlig var det vanntettheten som ikke holdt mål og det at de fort gikk opp i limet og ble slitt ut). 399kr i utgangspunktet er ikke mye for en vintersko, så hadde ikke satt min lit til at disse holder mål! Prøv heller å finne kvalitetsmerker på tilbud (timberland, viking, ecco osv) er du heldig finner du riktig str på salg :-) Anonymous poster hash: 00bb5...ecf
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #5 Skrevet 30. oktober 2015 Vi har kjøpt de siden gutten er vill etter Spiderman,men de er kun til å bruke her hjemme og ikke i bhg. De er ikke varme,det blir klamt og stinker tåfis fort. Anonymous poster hash: 611f8...e24
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #6 Skrevet 30. oktober 2015 Vi kjøpte et par tilsvarende derfra i fjor. Som ekstrasko i tillegg til viking goretex og cherrox, og mest fordi poden synes de var SÅ kule. Er bare dritt. Glatte, stive, tåler ikke vann... Ble brukt en eller to ganger Anonymous poster hash: 0d274...cc1
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #7 Skrevet 30. oktober 2015 Ok, takk for svar. Mistenkte at de ikke var noe særlig. Men jeg hadde håpet å slippe å bruke 1000 kr på ett par sko... HI Anonymous poster hash: 596c2...35d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå