Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #1 Skrevet 30. oktober 2015 Kan noen fortelle meg hva som er så fantastisk med disse pysjene?😁 Anonymous poster hash: f3ed2...835
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #2 Skrevet 30. oktober 2015 Er av bambus som litt av samme egenskaper som ull, myke og gode! Anonymous poster hash: 8dcde...f20
Elsker livet Skrevet 30. oktober 2015 #3 Skrevet 30. oktober 2015 Bambus er utrolig mykt og komfortabelt. For meg som ikke liker ull er det som natt og dag, totale motsetninger med tanke på hva huden trives med. Ellers er det 40 % bomull i lilleba, så syns ikke de er like gode som andre produkter med nesten bare bambusviskose.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #4 Skrevet 31. oktober 2015 Ingenting.. Bambus er avslørt som juks for lenge siden. Viskose er det, rett og slett, og inneholder ingen av egenskapene det påstås å ha. Men fine er de Anonymous poster hash: 57980...309
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #5 Skrevet 31. oktober 2015 Ingenting.. Bambus er avslørt som juks for lenge siden. Viskose er det, rett og slett, og inneholder ingen av egenskapene det påstås å ha. Men fine er de Anonymous poster hash: 57980...309 Bambus kan være så mye tull det bare vil for meg, det er mye mykere enn både bomull og ull, og det er derfor jeg bruker det både på barna og på meg 😊 Anonymous poster hash: cece3...7c1
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2015 #6 Skrevet 31. oktober 2015 Ingenting.. Bambus er avslørt som juks for lenge siden. Viskose er det, rett og slett, og inneholder ingen av egenskapene det påstås å ha. Men fine er de Anonymous poster hash: 57980...309 Jeg vet de sier det, men jeg er av en annen erfaring. Datteren min hadde atopisk eksem som liten og tålte ikke ull. Hun holdt seg mye varmere og tørrere med bambus fra lilleba enn med ull Anonymous poster hash: 26043...f65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå