Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #1 Skrevet 30. oktober 2015 Noen som har noen innspill til det å pendle fra Bærums verk til Oslo? Med bil, buss og evt. annet. Hvor mye tid tar det, hvor fullt er det osv.? Vil ikke bruke mer tid enn jeg må, tiden med barna er så verdifull. Samtidig er det fryktelig dyrt å bo andre fine steder nær Oslo. Anonymous poster hash: 45dbc...a93
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #2 Skrevet 30. oktober 2015 Hm, for meg er ikke den strekningen tilstrekkelig lang nok til å kalle det pendling - men det kan være meg som bare er vant med lang reisevei til jobb. Og ja, jeg er fra Oslo Uansett - har hatt kolleger som har bodd der og jobbet i sentrum, og det har vært helt uproblematisk - hvertfall om man velger å reise kollektivt (bil er jo håpløst i rushen uansett hvor man bor i nærheten av Oslo). Det går ekspressbuss morgen og ettermiddag - lurer på om den tar rundt 45 min, kanskje noe kortere. Evt. kan du jo reise til Sandvika og ta toget inn, går fint det også. Anonymous poster hash: 8b200...b7b
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #3 Skrevet 30. oktober 2015 Takk for svar:) Hehe, er jo positivt hvis du ikke kaller det pendling;) Men 45 minutter er da fryktelig lang tid..? Halvannen time reising hver dag.. Jeg blir for bilsyk til å kunne lese noe på buss, også. Er nok ikke vant til så store avstander, nei. Der jeg bodde før tok det 20 minutter til motsatt side av nabobyen -i rush;) Nå bor jeg i en by, kan vel ta 20 min til sentrum i verste rush her, ellers 10. Flere med erfaringer? Anonymous poster hash: 45dbc...a93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå