Gå til innhold

Hva låner dere bort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av saker og ting?

Jeg kan låne bort mye, men nå har en venninne bedt om å få låne lavvoen vår og to soveposer. Denne venninna er ikke forsiktig med det hun låner og jeg kjenner på at å låne henne noe så dyrt som lavvoen sitter langt inne. Hva om den blir ødelagt? Ikke trygg på at hun vil erstatte om den blir ødelagt.

Og soveposer føler jeg er veldig personlig. Vet hun ikke kommer til å sende de til rens etterpå.

Hva låner dere bort? Hva forventer dere å få låne?

Anonymous poster hash: d0a9c...ef5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg låner bare bort ting jeg ikke er redd for

Anonymous poster hash: c65ce...5f8

Skrevet

Jeg låner bort nesten hva som helst til "hvem som helst". Jeg har noen arvesmykker jeg ville vært restrektiv med samt noen talerkner jeg arvet av min oldemor. Ellers sier jeg ja til alt tror jeg hvis jeg ikke trenger tingene selv akkurat da og det dreier seg om folk jeg tror mener å gi tingene tilbake.

Anonymous poster hash: 871d2...bba
Skrevet

Jeg hadde lånt bort lavvoen, men med klar beskjed om at om noe blir ødelagt må det erstattes for det har jeg ikke råd til selv.

Hvis jeg ikke vil låne bort soveposene fordi de er for personlig så sier jeg det.

Skrevet

Jeg hadde aldri lånt ut turutstyr til folk som er uforsiktige. Folk jeg stoler på kan låne hva som helst.

Skrevet

Vi ser an personene, men prøver å strekke oss langt. Soveposer er vel litt ekkelt å låne bort, kjenner jeg.. Tror ikke jeg hadde gjort det.

Anonymous poster hash: b2a70...821

Skrevet

Jeg kan låne bort så og si hva som helst, men kommer litt an på hvem som spørr.

Ang lavvo kommer det litt an på hvem som spørr, men ville gitt klar beskjed om at vedkommende selv fikk ta kostnadene om noe skulle bli ødelagt.

Skrevet

Jeg har tidligere lånt bort ganske mye, menn når jeg sist lånte ut en kjole jeg liker ganske godt og fikk den tilbake nuppete (skulle ikke renses engang, men vaskes på 30grader, ikke 40/60grader). Da sluttet jeg med det, for jeg forventer at folk klarer å lese en vaskelapp om de har lånt noe....

Skrevet

Jeg låner bort truser til og med om det så skal være.

Men om det er uforsiktige folk og uten evne til å erstatte så hadde nok den ene teltstanga eller lignende plutselig vært ødelagt gitt.

Skrevet

Låner bort til de nærmeste. Men sitter det langt inne lar jeg være...

Skrevet

Det spørs helt på hvem det er jeg låner bort til og hva.

Noen kunne jeg lånt bort alt jeg eier til, andre får ikke låne noe særlig av meg.

Jeg har akkurat lånt bort 50.000 kr f.eks., men jeg er ikke sikker på om jeg hadde lånt bort ting til dem......

Anonymous poster hash: e99ff...dd5
Skrevet

Minst mulig!

Anonymous poster hash: a72ef...30f

Skrevet

Det kommer helt an på personen som spør.

Anonymous poster hash: 9b9f5...b26

Skrevet

Låner bort ting & tang, men skjønner ikke hvor vanskelig det skal være å levere det tilbake ETTER bruk???

Skrevet

Låner kun bort ting jeg ikke er redd for å miste. Om det er noe jeg er redd for, så kun til nære venner jeg vet at tar vare på ting.

Skrevet

Jeg låner ikke bort ting som jeg er redd for å miste/skal bli ødelagt. Hvertfall ikke om jeg ikke er sikker på at personen kommer til å erstatte om det trengs. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...