Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #1 Skrevet 30. oktober 2015 Datteren min på 11 er blitt syk igjen. Hun var syk rett flr høstferien med hoste og feber og nå er hun dårlig igjen. Hun har ikke feber, men er veldig snørrete og slapp. Jeg må på jobb siden jeg har ingen til å steppe inn , så min mor kunne komme å se etter henne. Dårlig samvittighet for barnet.. Så.. Er invitert i 40-års dag ikveld, har gledet meg i ukesvis siden jeg har jobbet mye og hatt flere eksamener og tenkte jeg kunne feire litt.. Avtalen var at hun skulle sove hos besteforeldrene sine.. Men er det helt på trynet nå når hun er syk? Anonymous poster hash: e5d4c...d24
Tipp topp Skrevet 30. oktober 2015 #2 Skrevet 30. oktober 2015 Hvorfor skal du ha dårlig samvittighet? Med mindre hun er superdårlig (som det ikke virker som) klarer vel bestemor fint å passe. Og er vel ikke noe problem med overnatting selv om hun ikke er helt i form. Trodde det var ganske vanlig å tilkalle besteforeldre ved sykt barn om mulig.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #3 Skrevet 30. oktober 2015 Takk:-) jeg er verdensmester i dårlig samvittighet;-) er 100% alenemor, så overkompenserer hele tiden. Men må ta litt vare på meg selv også ... Selv om det gir meg dårlig samvittighet;-) Anonymous poster hash: e5d4c...d24
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #4 Skrevet 30. oktober 2015 Noen andre som vil gi meg bedre samvittighet for at jeg går ut ikveld?:-) Anonymous poster hash: e5d4c...d24
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #5 Skrevet 30. oktober 2015 En forkjølet 11-åring som ikke har feber engang må da kunne sove hos bestemor. Ser ikke noe galt i det. Anonymous poster hash: 768a8...c95
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #6 Skrevet 30. oktober 2015 Slapp av og dra på fest!Hun er 11 år. Jeg hadde ikke vært hjemme med min syke 11åring på dagen om det var sånn det var engang. Ikke ved hoste... Anonymous poster hash: d7c95...cc4
FrkKværner Skrevet 30. oktober 2015 #7 Skrevet 30. oktober 2015 Kos deg så masse på fest. Jenta er 11år å skal være med sin mormor noe som går helt fint. Sikkert ikke så ofte du får muligheten til en kveld for deg selv så dette fortjener du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå