Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #1 Skrevet 30. oktober 2015 Tørner snart... Den begynte igår ettermiddag, en vond pine rett over øynene mine. Var til kontroll mandag men blodtrykket var veldig fint. Er hoven i beina og litt i hendene hele dagen. Akkurat 39 uker på vei idag. Tok to Paracet i går og la meg tidlig. Det murrer en del i magen så det blir litt trakking på natten. Nå har jeg tatt to paraceter til. Har hatt hodepine til og fra gjennom hele svangerskapet. Anonymous poster hash: 4339d...820
Major HotLips Houlihan Skrevet 30. oktober 2015 #2 Skrevet 30. oktober 2015 Hodepine er et tegn på høyt blodtrykk som igjen kan være et symptom på svangerskapsforgiftning. Ring jordmor og få målt blodtrykket ditt!
Major HotLips Houlihan Skrevet 30. oktober 2015 #3 Skrevet 30. oktober 2015 Leste litt fort her, du vet jo dette Men altså, sjekk heller en gang for mye enn en gang for lite!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #4 Skrevet 30. oktober 2015 Kan ikke være svangerskapsmigrene? At mini i magen ligger litt skjevt og trykker på årer hun/han ikke skal? Eventuelt så er den beste medisinen min mot hodepine en ordentlig god orgasme 😉 Så her bør mannen din trå til 😊 Anonymous poster hash: fe213...2ae
Salla Skrevet 30. oktober 2015 #5 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg plagdes med sterk hodepine som jeg kastet opp av en kort periode mens jeg var høygravid. Jeg gikk til kiropraktor som løste opp veldig, veldig spente muskler i nakken med triggerpunktbehandling. Var vondt mens hun holdt på, men hodepinen forsvant etter dette. Så det kan være at du har spente muskler, kroppen har jo litt ekstra å bære på mot slutten så belastningen blir uvant. Ellers som Major HotLips sa, dobbeltsjekk blodtrykket just in case :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå