Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #1 Skrevet 30. oktober 2015 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1177437488940328&set=gm.1659876837605731&type=3 Anonymous poster hash: 60a5a...746
Gjest Antarctica Skrevet 30. oktober 2015 #2 Skrevet 30. oktober 2015 På tide. Men kommer han og ordner opp..? Nei du, han kommer med tredje verdenskrig. Det kaller jeg Fredsfyrste!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #3 Skrevet 30. oktober 2015 På tide. Men kommer han og ordner opp..? Nei du, han kommer med tredje verdenskrig. Det kaller jeg Fredsfyrste! Skal ikke starte en hel diskusjon her, men, må jo presisere at det ikke er han som kommer med krigen. Her på jorda er det en annen fyrste som hersker - og det er ikke Jesus eller Gud. Hi Anonymous poster hash: 60a5a...746
Gjest Antarctica Skrevet 30. oktober 2015 #4 Skrevet 30. oktober 2015 (endret) På tide. Men kommer han og ordner opp..? Nei du, han kommer med tredje verdenskrig. Det kaller jeg Fredsfyrste! Skal ikke starte en hel diskusjon her, men, må jo presisere at det ikke er han som kommer med krigen. Her på jorda er det en annen fyrste som hersker - og det er ikke Jesus eller Gud. Hi Anonymous poster hash: 60a5a...746 Er du en av skrullingene i kommentarfeltet her, tro? Som støtter Israel, en av de verste krigshissende stater i verden? http://www.vg.no/nyheter/meninger/midtoesten/netanyahu-heller-bensin-paa-baalet/a/23548202/ Endret 30. oktober 2015 av Pashla
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #6 Skrevet 30. oktober 2015 På tide. Men kommer han og ordner opp..? Nei du, han kommer med tredje verdenskrig. Det kaller jeg Fredsfyrste!Skal ikke starte en hel diskusjon her, men, må jo presisere at det ikke er han som kommer med krigen. Her på jorda er det en annen fyrste som hersker - og det er ikke Jesus eller Gud. Hi Anonymous poster hash: 60a5a...746 Er du en av skrullingene i kommentarfeltet her, tro? Som støtter Israel, en av de verste krigshissende stater i verden? Hmm... Faktisk så er det lenge siden jeg har vært her nå, hørte igrunnen til den tida med bilen som forsvant fra garasjen og sametrusa, så har ikke fått med meg diskusjonen om Israel. Når det er sagt så har jeg veldig lett for å se begge sider av akkurat den debatten. Har lest meg opp og ser at verden gjerne vil bli sett i sort/hvitt når det faktisk er farger som gjelder. Her er det ikke kun en feilen ligger på, men det klarer kanskje ikke du å se? Og når vi snakker om det, er jeg en skrulling så lenge jeg ikke mener det samme som deg? Snakker du slik til alle som er uenig med deg? Hi Anonymous poster hash: 60a5a...746
Surogvanskelig Skrevet 30. oktober 2015 #7 Skrevet 30. oktober 2015 På tide. Men kommer han og ordner opp..? Nei du, han kommer med tredje verdenskrig. Det kaller jeg Fredsfyrste! Skal ikke starte en hel diskusjon her, men, må jo presisere at det ikke er han som kommer med krigen. Her på jorda er det en annen fyrste som hersker - og det er ikke Jesus eller Gud. Hi Anonymous poster hash: 60a5a...746 Er det ikke nettopp å starte "en hel diskusjon her" det man gjør ved å starte en tråd?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #8 Skrevet 30. oktober 2015 På tide. Men kommer han og ordner opp..? Nei du, han kommer med tredje verdenskrig. Det kaller jeg Fredsfyrste!Skal ikke starte en hel diskusjon her, men, må jo presisere at det ikke er han som kommer med krigen. Her på jorda er det en annen fyrste som hersker - og det er ikke Jesus eller Gud. Hi Anonymous poster hash: 60a5a...746 Er det ikke nettopp å starte "en hel diskusjon her" det man gjør ved å starte en tråd? Hehe, sant Men er dere ikke litt enig i at den profetien er litt sprø... Det går jo slik hun har profetert!! Hi Anonymous poster hash: 60a5a...746
Gjest Antarctica Skrevet 30. oktober 2015 #9 Skrevet 30. oktober 2015 På tide. Men kommer han og ordner opp..? Nei du, han kommer med tredje verdenskrig. Det kaller jeg Fredsfyrste!Skal ikke starte en hel diskusjon her, men, må jo presisere at det ikke er han som kommer med krigen. Her på jorda er det en annen fyrste som hersker - og det er ikke Jesus eller Gud. Hi Anonymous poster hash: 60a5a...746 Er du en av skrullingene i kommentarfeltet her, tro? Som støtter Israel, en av de verste krigshissende stater i verden? Hmm... Faktisk så er det lenge siden jeg har vært her nå, hørte igrunnen til den tida med bilen som forsvant fra garasjen og sametrusa, så har ikke fått med meg diskusjonen om Israel. Når det er sagt så har jeg veldig lett for å se begge sider av akkurat den debatten. Har lest meg opp og ser at verden gjerne vil bli sett i sort/hvitt når det faktisk er farger som gjelder. Her er det ikke kun en feilen ligger på, men det klarer kanskje ikke du å se? Og når vi snakker om det, er jeg en skrulling så lenge jeg ikke mener det samme som deg? Snakker du slik til alle som er uenig med deg? Hi Anonymous poster hash: 60a5a...746 Diskusjonen om Israel går vel ikke primært på DiB, men har gått siden 1948 der ute i den virkelige verden! Så hvis du ikke har fått med deg den? Og nei, jeg sier ikke at folk er skrullinger når de er "uenige" med meg. Men den facebooktråden og hele den gruppa var smekkfull av skrullinger. Er du medlem der, ja, da antar jeg at du mer enn kvalifiserer til betegnelsen...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #10 Skrevet 30. oktober 2015 Stakkars. Neppe noe lettere å være Guds sønn på jord nå enn for 2000 år siden Anonymous poster hash: 39bf7...e01
sug lut Skrevet 30. oktober 2015 #11 Skrevet 30. oktober 2015 På tide. Men kommer han og ordner opp..? Nei du, han kommer med tredje verdenskrig. Det kaller jeg Fredsfyrste!Skal ikke starte en hel diskusjon her, men, må jo presisere at det ikke er han som kommer med krigen. Her på jorda er det en annen fyrste som hersker - og det er ikke Jesus eller Gud. Hi Anonymous poster hash: 60a5a...746 Er du en av skrullingene i kommentarfeltet her, tro? Som støtter Israel, en av de verste krigshissende stater i verden? Hmm... Faktisk så er det lenge siden jeg har vært her nå, hørte igrunnen til den tida med bilen som forsvant fra garasjen og sametrusa, så har ikke fått med meg diskusjonen om Israel. Anonymous poster hash: 60a5a...746 Du har ikke fått med deg Israel-diskusjoner fordi du ikke har vært på Dib? Dette er nytt? Oj.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #12 Skrevet 30. oktober 2015 På tide. Men kommer han og ordner opp..? Nei du, han kommer med tredje verdenskrig. Det kaller jeg Fredsfyrste!Skal ikke starte en hel diskusjon her, men, må jo presisere at det ikke er han som kommer med krigen. Her på jorda er det en annen fyrste som hersker - og det er ikke Jesus eller Gud. Hi Anonymous poster hash: 60a5a...746 Er du en av skrullingene i kommentarfeltet her, tro? Som støtter Israel, en av de verste krigshissende stater i verden? Hmm... Faktisk så er det lenge siden jeg har vært her nå, hørte igrunnen til den tida med bilen som forsvant fra garasjen og sametrusa, så har ikke fått med meg diskusjonen om Israel. Når det er sagt så har jeg veldig lett for å se begge sider av akkurat den debatten. Har lest meg opp og ser at verden gjerne vil bli sett i sort/hvitt når det faktisk er farger som gjelder. Her er det ikke kun en feilen ligger på, men det klarer kanskje ikke du å se? Og når vi snakker om det, er jeg en skrulling så lenge jeg ikke mener det samme som deg? Snakker du slik til alle som er uenig med deg? Hi Anonymous poster hash: 60a5a...746 Diskusjonen om Israel går vel ikke primært på DiB, men har gått siden 1948 der ute i den virkelige verden! Så hvis du ikke har fått med deg den? Og nei, jeg sier ikke at folk er skrullinger når de er "uenige" med meg. Men den facebooktråden og hele den gruppa var smekkfull av skrullinger. Er du medlem der, ja, da antar jeg at du mer enn kvalifiserer til betegnelsen... Jeg sier at jeg ikke har fått med meg debatten her inne, "Er du en av skrullingene i kommentarfeltet her tro?" Derav mitt svar om at jeg ikke har fått det med meg her inne. Mente selvsagt ikke at debatten var ny for meg. Og hvis du da leser videre i svaret mitt ser du nettopp at jeg sier jeg har lest meg opp på emnet og har en mening om det. Kan jo informere om at jeg ikke har vært med i debatten på FB heller, og har ikke sett den. Interessant måten du debatterer på her, med å anta ditt og datt, velger å missforstå svaret mitt osv. Hvis du leser svaret mitt en gang til Pashla, så vil du se hvor min mening står og svare på det hvis du føler du har noe fornuftig å komme med. Hi Anonymous poster hash: 60a5a...746
sug lut Skrevet 30. oktober 2015 #13 Skrevet 30. oktober 2015 Vel vel. Om Jesus kommer snart håper jeg han har vett på å ta med wienerbrød.
Pengetreet Skrevet 30. oktober 2015 #14 Skrevet 30. oktober 2015 Kristi tilsynekomst med basuner og engler for å redde de få utvalgte... Nei, det tror jeg nok ikke. Jeg tror på Gud, men ikke en gud som fordømmer flertallet til evige pinsler og holder en krigshissende nasjon som kjæledegge. Bibelen er skrevet av mennesker som hadde sine egne, personlige agendaer.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #15 Skrevet 30. oktober 2015 Ei gammal dame på dødens dør har halliser. Sorry, det der er løst og garantert noe hun har drømt opp fordi hun syns at tv-apparatet var skummelt og nymotens. Alle slike profetier kan en få til å passe:) Anonymous poster hash: 6b94d...07a
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #16 Skrevet 30. oktober 2015 Er vel på tide at Gud setter inn noen soldater her igjen. Satans yngler har fått holde på med terrorregimet sitt ganske lenge nå synes jeg. Anonymous poster hash: 33be1...d86
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #17 Skrevet 30. oktober 2015 Konge! Jeg har noen spørsmål til ham. Anonymous poster hash: c1f31...2c8
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #18 Skrevet 30. oktober 2015 Konge! Jeg har noen spørsmål til ham. Anonymous poster hash: c1f31...2c8 Du får spørre her på DIB da vettu. Mange her inne som har direkte linje og kan formidle spørsmålene dine Anonymous poster hash: 33be1...d86
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #19 Skrevet 30. oktober 2015 På tide. Men kommer han og ordner opp..? Nei du, han kommer med tredje verdenskrig. Det kaller jeg Fredsfyrste!Skal ikke starte en hel diskusjon her, men, må jo presisere at det ikke er han som kommer med krigen. Her på jorda er det en annen fyrste som hersker - og det er ikke Jesus eller Gud. Hi Anonymous poster hash: 60a5a...746 Er du en av skrullingene i kommentarfeltet her, tro? Som støtter Israel, en av de verste krigshissende stater i verden? Hmm... Faktisk så er det lenge siden jeg har vært her nå, hørte igrunnen til den tida med bilen som forsvant fra garasjen og sametrusa, så har ikke fått med meg diskusjonen om Israel. Når det er sagt så har jeg veldig lett for å se begge sider av akkurat den debatten. Har lest meg opp og ser at verden gjerne vil bli sett i sort/hvitt når det faktisk er farger som gjelder. Her er det ikke kun en feilen ligger på, men det klarer kanskje ikke du å se? Og når vi snakker om det, er jeg en skrulling så lenge jeg ikke mener det samme som deg? Snakker du slik til alle som er uenig med deg? Hi Anonymous poster hash: 60a5a...746 Diskusjonen om Israel går vel ikke primært på DiB, men har gått siden 1948 der ute i den virkelige verden! Så hvis du ikke har fått med deg den? Og nei, jeg sier ikke at folk er skrullinger når de er "uenige" med meg. Men den facebooktråden og hele den gruppa var smekkfull av skrullinger. Er du medlem der, ja, da antar jeg at du mer enn kvalifiserer til betegnelsen... Jeg sier at jeg ikke har fått med meg debatten her inne, "Er du en av skrullingene i kommentarfeltet her tro?" Derav mitt svar om at jeg ikke har fått det med meg her inne. Mente selvsagt ikke at debatten var ny for meg. Og hvis du da leser videre i svaret mitt ser du nettopp at jeg sier jeg har lest meg opp på emnet og har en mening om det. Kan jo informere om at jeg ikke har vært med i debatten på FB heller, og har ikke sett den. Interessant måten du debatterer på her, med å anta ditt og datt, velger å missforstå svaret mitt osv. Hvis du leser svaret mitt en gang til Pashla, så vil du se hvor min mening står og svare på det hvis du føler du har noe fornuftig å komme med. Hi Anonymous poster hash: 60a5a...746 Du kan bare slutte å komme med gode argumenter mot Pashla, hun evner ikke å inn over seg andre argumenter enn sine egne, og lever i en verden hvor kun hun har rett og alle andre som ikke er enig med henne tar feil. Så ta et godt råd og ikke bruk noe mer energi på henne. Anonymous poster hash: 17578...54f
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #20 Skrevet 30. oktober 2015 Ja, halleluja dere! at det finnes folk som tror på dette... Det har vel blitt spådd verdens undergang og Jesu gjenkomst x antall ganger før, uten at det har skjedd så mye spennende! Anonymous poster hash: 37cab...608
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #21 Skrevet 30. oktober 2015 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1177437488940328&set=gm.1659876837605731&type=3 Anonymous poster hash: 60a5a...746 Og han er den største mordaren på denne jord. Anonymous poster hash: 25a8f...ed7
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #22 Skrevet 30. oktober 2015 På tide. Men kommer han og ordner opp..? Nei du, han kommer med tredje verdenskrig. Det kaller jeg Fredsfyrste!Skal ikke starte en hel diskusjon her, men, må jo presisere at det ikke er han som kommer med krigen. Her på jorda er det en annen fyrste som hersker - og det er ikke Jesus eller Gud. Hi Anonymous poster hash: 60a5a...746 Er du en av skrullingene i kommentarfeltet her, tro? Som støtter Israel, en av de verste krigshissende stater i verden? Hmm... Faktisk så er det lenge siden jeg har vært her nå, hørte igrunnen til den tida med bilen som forsvant fra garasjen og sametrusa, så har ikke fått med meg diskusjonen om Israel. Når det er sagt så har jeg veldig lett for å se begge sider av akkurat den debatten. Har lest meg opp og ser at verden gjerne vil bli sett i sort/hvitt når det faktisk er farger som gjelder. Her er det ikke kun en feilen ligger på, men det klarer kanskje ikke du å se? Og når vi snakker om det, er jeg en skrulling så lenge jeg ikke mener det samme som deg? Snakker du slik til alle som er uenig med deg? Hi Anonymous poster hash: 60a5a...746 Diskusjonen om Israel går vel ikke primært på DiB, men har gått siden 1948 der ute i den virkelige verden! Så hvis du ikke har fått med deg den? Og nei, jeg sier ikke at folk er skrullinger når de er "uenige" med meg. Men den facebooktråden og hele den gruppa var smekkfull av skrullinger. Er du medlem der, ja, da antar jeg at du mer enn kvalifiserer til betegnelsen... Jeg sier at jeg ikke har fått med meg debatten her inne, "Er du en av skrullingene i kommentarfeltet her tro?" Derav mitt svar om at jeg ikke har fått det med meg her inne. Mente selvsagt ikke at debatten var ny for meg. Og hvis du da leser videre i svaret mitt ser du nettopp at jeg sier jeg har lest meg opp på emnet og har en mening om det. Kan jo informere om at jeg ikke har vært med i debatten på FB heller, og har ikke sett den. Interessant måten du debatterer på her, med å anta ditt og datt, velger å missforstå svaret mitt osv. Hvis du leser svaret mitt en gang til Pashla, så vil du se hvor min mening står og svare på det hvis du føler du har noe fornuftig å komme med. Hi Anonymous poster hash: 60a5a...746 Du kan bare slutte å komme med gode argumenter mot Pashla, hun evner ikke å inn over seg andre argumenter enn sine egne, og lever i en verden hvor kun hun har rett og alle andre som ikke er enig med henne tar feil. Så ta et godt råd og ikke bruk noe mer energi på henne. Anonymous poster hash: 17578...54f Takk for kommentar og tips Ja, jeg merker meg at det ikke nytter, så nå har jeg hvertfall oppklart "misforståelsen", for syntes det ble for dumt å henge seg opp i noe som helt klart ikke var ment slik hun ville ha det. Men ok, merker meg at hun ikke kommer med videre svar - og jeg skjønner jo hvorfor Skal ta tipset ditt og ikke bruke mer tid på det Hi Anonymous poster hash: 60a5a...746
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #23 Skrevet 30. oktober 2015 På tide. Men kommer han og ordner opp..? Nei du, han kommer med tredje verdenskrig. Det kaller jeg Fredsfyrste!Skal ikke starte en hel diskusjon her, men, må jo presisere at det ikke er han som kommer med krigen. Her på jorda er det en annen fyrste som hersker - og det er ikke Jesus eller Gud. Hi Anonymous poster hash: 60a5a...746 Er du en av skrullingene i kommentarfeltet her, tro?Som støtter Israel, en av de verste krigshissende stater i verden? Hmm... Faktisk så er det lenge siden jeg har vært her nå, hørte igrunnen til den tida med bilen som forsvant fra garasjen og sametrusa, så har ikke fått med meg diskusjonen om Israel. Når det er sagt så har jeg veldig lett for å se begge sider av akkurat den debatten. Har lest meg opp og ser at verden gjerne vil bli sett i sort/hvitt når det faktisk er farger som gjelder. Her er det ikke kun en feilen ligger på, men det klarer kanskje ikke du å se?Og når vi snakker om det, er jeg en skrulling så lenge jeg ikke mener det samme som deg? Snakker du slik til alle som er uenig med deg? Hi Anonymous poster hash: 60a5a...746 Diskusjonen om Israel går vel ikke primært på DiB, men har gått siden 1948 der ute i den virkelige verden! Så hvis du ikke har fått med deg den? Og nei, jeg sier ikke at folk er skrullinger når de er "uenige" med meg. Men den facebooktråden og hele den gruppa var smekkfull av skrullinger. Er du medlem der, ja, da antar jeg at du mer enn kvalifiserer til betegnelsen... Jeg sier at jeg ikke har fått med meg debatten her inne, "Er du en av skrullingene i kommentarfeltet her tro?" Derav mitt svar om at jeg ikke har fått det med meg her inne. Mente selvsagt ikke at debatten var ny for meg. Og hvis du da leser videre i svaret mitt ser du nettopp at jeg sier jeg har lest meg opp på emnet og har en mening om det.Kan jo informere om at jeg ikke har vært med i debatten på FB heller, og har ikke sett den. Interessant måten du debatterer på her, med å anta ditt og datt, velger å missforstå svaret mitt osv. Hvis du leser svaret mitt en gang til Pashla, så vil du se hvor min mening står og svare på det hvis du føler du har noe fornuftig å komme med. Hi Anonymous poster hash: 60a5a...746 Du kan bare slutte å komme med gode argumenter mot Pashla, hun evner ikke å inn over seg andre argumenter enn sine egne, og lever i en verden hvor kun hun har rett og alle andre som ikke er enig med henne tar feil. Så ta et godt råd og ikke bruk noe mer energi på henne. Anonymous poster hash: 17578...54f Takk for kommentar og tips Ja, jeg merker meg at det ikke nytter, så nå har jeg hvertfall oppklart "misforståelsen", for syntes det ble for dumt å henge seg opp i noe som helt klart ikke var ment slik hun ville ha det. Men ok, merker meg at hun ikke kommer med videre svar - og jeg skjønner jo hvorfor Skal ta tipset ditt og ikke bruke mer tid på det Hi Anonymous poster hash: 60a5a...746 den som lager FANSKAP her i verden er jo bibelen, koran , sekter og etc Anonymous poster hash: 25a8f...ed7
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #24 Skrevet 30. oktober 2015 På tide. Men kommer han og ordner opp..? Nei du, han kommer med tredje verdenskrig. Det kaller jeg Fredsfyrste!Skal ikke starte en hel diskusjon her, men, må jo presisere at det ikke er han som kommer med krigen. Her på jorda er det en annen fyrste som hersker - og det er ikke Jesus eller Gud. Hi Anonymous poster hash: 60a5a...746 Er du en av skrullingene i kommentarfeltet her, tro?Som støtter Israel, en av de verste krigshissende stater i verden? http://www.vg.no/nyheter/meninger/midtoesten/netanyahu-heller-bensin-paa-baalet/a/23548202/ Ja, Palestina står jo ikke bak noe grusomt. Feil. Anonymous poster hash: 6f59a...c78
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #25 Skrevet 30. oktober 2015 På tide. Men kommer han og ordner opp..? Nei du, han kommer med tredje verdenskrig. Det kaller jeg Fredsfyrste!Skal ikke starte en hel diskusjon her, men, må jo presisere at det ikke er han som kommer med krigen. Her på jorda er det en annen fyrste som hersker - og det er ikke Jesus eller Gud. Hi Anonymous poster hash: 60a5a...746 Er du en av skrullingene i kommentarfeltet her, tro?Som støtter Israel, en av de verste krigshissende stater i verden? Hmm... Faktisk så er det lenge siden jeg har vært her nå, hørte igrunnen til den tida med bilen som forsvant fra garasjen og sametrusa, så har ikke fått med meg diskusjonen om Israel. Når det er sagt så har jeg veldig lett for å se begge sider av akkurat den debatten. Har lest meg opp og ser at verden gjerne vil bli sett i sort/hvitt når det faktisk er farger som gjelder. Her er det ikke kun en feilen ligger på, men det klarer kanskje ikke du å se?Og når vi snakker om det, er jeg en skrulling så lenge jeg ikke mener det samme som deg? Snakker du slik til alle som er uenig med deg? Hi Anonymous poster hash: 60a5a...746 Diskusjonen om Israel går vel ikke primært på DiB, men har gått siden 1948 der ute i den virkelige verden! Så hvis du ikke har fått med deg den? Og nei, jeg sier ikke at folk er skrullinger når de er "uenige" med meg. Men den facebooktråden og hele den gruppa var smekkfull av skrullinger. Er du medlem der, ja, da antar jeg at du mer enn kvalifiserer til betegnelsen... Jeg sier at jeg ikke har fått med meg debatten her inne, "Er du en av skrullingene i kommentarfeltet her tro?" Derav mitt svar om at jeg ikke har fått det med meg her inne. Mente selvsagt ikke at debatten var ny for meg. Og hvis du da leser videre i svaret mitt ser du nettopp at jeg sier jeg har lest meg opp på emnet og har en mening om det.Kan jo informere om at jeg ikke har vært med i debatten på FB heller, og har ikke sett den. Interessant måten du debatterer på her, med å anta ditt og datt, velger å missforstå svaret mitt osv. Hvis du leser svaret mitt en gang til Pashla, så vil du se hvor min mening står og svare på det hvis du føler du har noe fornuftig å komme med. Hi Anonymous poster hash: 60a5a...746 Du kan bare slutte å komme med gode argumenter mot Pashla, hun evner ikke å inn over seg andre argumenter enn sine egne, og lever i en verden hvor kun hun har rett og alle andre som ikke er enig med henne tar feil. Så ta et godt råd og ikke bruk noe mer energi på henne. Anonymous poster hash: 17578...54f Takk for kommentar og tips Ja, jeg merker meg at det ikke nytter, så nå har jeg hvertfall oppklart "misforståelsen", for syntes det ble for dumt å henge seg opp i noe som helt klart ikke var ment slik hun ville ha det. Men ok, merker meg at hun ikke kommer med videre svar - og jeg skjønner jo hvorfor Skal ta tipset ditt og ikke bruke mer tid på det Hi Anonymous poster hash: 60a5a...746 den som lager FANSKAP her i verden er jo bibelen, koran , sekter og etc Anonymous poster hash: 25a8f...ed7 Hvorfor mener du bibelen lager faenskap nå? Gi meg noen eksempler på det? Anonymous poster hash: 60a5a...746
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå