Gå til innhold

hva synes dere om denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den så sofistikert ut. Dog for mye bling for meg :)

Anonymous poster hash: 253f3...c98

Skrevet

Ikke den værste paljett kjolen jeg har sett. Men ville ikke kjøpt den selv, blir litt juletre for min del;-)

Anonymous poster hash: d2827...c6d

Skrevet

De kunne spart seg for hullet på ryggen. Ellers synes jeg det kan være kult med paljettkjole.

Skrevet

Den var lekker. Skal vurderes til julebordet 😊

Anonymous poster hash: c0c55...30a

Skrevet

Billig....

Anonymous poster hash: 43482...fde
Skrevet

Oi, den var helt forferdelig.. hullet på ryggen spesielt! Shit!

Anonymous poster hash: 46c6d...bcf

Skrevet

Jeg synes den var veldig pen på også. Åpen rygg er jeg ikke så glad i, men med en sort blazer ble det ganske kult. Litt usikker på om jeg tør å gå med den, men regner dere som mer objektive enn selgerne :P 

Skrevet

Jeg synes den var veldig pen på også. Åpen rygg er jeg ikke så glad i, men med en sort blazer ble det ganske kult. Litt usikker på om jeg tør å gå med den, men regner dere som mer objektive enn selgerne :P

Jeg syns den var nydelig, og i motsetning til de andre her så likte jeg hullet i ryggen :)

Skrevet

Var fin til jeg så baksiden.

Anonymous poster hash: 7acaf...82a

Skrevet

Personlig likte jeg den ikke, ikke mannen heller....."diskokule" sa han.. Men det er vår smak og du spurte. :)

Anonymous poster hash: 9cd7b...d9d

Skrevet

Jeg var på Bik bok i dag... Jeg kunne se den på flere meters avstand. Den var som en dikso kule.

Konklusjon: smaken er som baken

Det er ikke noe jeg ville kjøpt. Du finner andre kjoler som er noe lignende f.eks på mango eller Zara som er mye finere. Jeg så mange i dag

Anonymous poster hash: 86d49...5a5

Skrevet

Likte ikke ryggen.

Og skal du bruke den håper jeg du har en ørliten rumpe. Den forstørrer rumpa veldig.

Anonymous poster hash: 34656...eea

Skrevet

Hvorfor liten rumpe? Ingenting er vel finere i en slik kjole enn en fyldig rumpe som fyller ut kjolen??

Anonymous poster hash: c0c55...30a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...