Gå til innhold

Kan jeg pusse opp badet svart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kAN JEG PUSSE OPP BADET UTEN KVITTERING? Jeg kjenner en rørlegger som kan gjøre det svart .Er det lov?

Anonymous poster hash: 4c323...e34
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei!

Skrevet

Underlig forsøk på trolling. Ingen som går på og det er jo ikke i nærheten av morsomt engang.

Skrevet

Jada, det kan du. Husk bare på at du ikke får igjen fem øre på forsikring hvis noe går galt, og at du personlig blir erstatningspliktig hvis de du ev. selger huset ditt til får problemer med badet også.

Mao: Du kan, men du bør absolutt ikke.

Anonymous poster hash: edba2...1e5

Skrevet

Jada, det kan du. Husk bare på at du ikke får igjen fem øre på forsikring hvis noe går galt, og at du personlig blir erstatningspliktig hvis de du ev. selger huset ditt til får problemer med badet også.

Å bruke svart arbeid er jo også straffbart i seg selv. Det er ikke så lenge siden en mann i nabokommunen her fikk fengselsstraff for å få utført oppussing svart på sitt private hus.

Anonymous poster hash: 0575e...d65

Skrevet

kAN JEG PUSSE OPP BADET UTEN KVITTERING? Jeg kjenner en rørlegger som kan gjøre det svart .Er det lov? Anonymous poster hash: 4c323...e34

Svart arbeid er skattesvindel. Det er straffbart. Jeg ville aldri gjort det!

Anonymous poster hash: 760be...f95

Skrevet

Blir jo veldig mørkt med svart fliser da...

Skrevet

Selvsagt. Alt kan gjøres svart.

Det er ulovlig og straffbart.

Anonymous poster hash: 652c2...0a6

Skrevet

Blir jo veldig mørkt med svart fliser da...

😂 Det var også min første tanke. Må da være fryktelig upraktisk med et svart bad.

Skrevet

Sikker på at du er gammel nok til å eie et bad?

For alle over 14 år er det nemlig allmennkunnskap at:

-svart arbeid er ulovlig og straffbart

-uten kvittering gjelder ikke forsikringen, så får du vannlekkasje, problemer med varmekabler e.l. får du ingenting derfra

-selger du boligen blir du også ansvarlig overfor ny eier om noe skulle gå galt med badet etter salg og eierskifteforsikringen vil ikke gjelde.

Anonymous poster hash: a430b...bc8
Skrevet

Klart du kan, men det er jo ikke lovlig. Dessuten får du store problemer ved et evt forsikringsoppgjør osv.

Anonymous poster hash: bdf2b...553

Skrevet

Etter å ha lest overskriften skulle jeg til å svare: vi malte badet i en mørk farge og det ble nydelig.

Etter å ha lest hi: du vurderer å gjøre deg selv til en kriminell. Det trengs vel ikke å utdypes nærmere....

Anonymous poster hash: 13f62...213

Skrevet

Å bruke svart arbeid er jo også straffbart i seg selv. Det er ikke så lenge siden en mann i nabokommunen her fikk fengselsstraff for å få utført oppussing svart på sitt private hus.

Anonymous poster hash: 0575e...d65

Selvfølgelig, dette er jo også en side av saken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...