Kathrine. Skrevet 29. oktober 2015 #1 Skrevet 29. oktober 2015 Har akkurat sett dama til med Live Nelvik og John Arne Rise. For en flott fyr. 😍
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #2 Skrevet 29. oktober 2015 Har akkurat sett dama til med Live Nelvik og John Arne Rise. For en flott fyr. 😍 Flott fyr??? Regner med at du ikke kjenner historien. ...? Anonymous poster hash: 29a21...91f
Kathrine. Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2015 Har fått med meg at han er gift og skilt noen ganger og fått mye pepper pga sms til kjendis-damer om dater. Men synes han har rett til å både møte noen, prøve seg osv. Skjønner Ikkje at det er noe gale i det. Virker snill og sympatisk.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #4 Skrevet 29. oktober 2015 Har fått med meg at han er gift og skilt noen ganger og fått mye pepper pga sms til kjendis-damer om dater. Men synes han har rett til å både møte noen, prøve seg osv. Skjønner Ikkje at det er noe gale i det. Virker snill og sympatisk. Han er en patetisk idiot. Ferdig snakka. Anonymous poster hash: bd809...d38
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #5 Skrevet 29. oktober 2015 Har fått med meg at han er gift og skilt noen ganger og fått mye pepper pga sms til kjendis-damer om dater. Men synes han har rett til å både møte noen, prøve seg osv. Skjønner Ikkje at det er noe gale i det. Virker snill og sympatisk. Han er en patetisk idiot. Ferdig snakka. Anonymous poster hash: bd809...d38 Hvorfor det? Anonymous poster hash: 67e1d...3f5
Gjest Skrevet 29. oktober 2015 #6 Skrevet 29. oktober 2015 Hjelper ikke hvor kjekke og sympatisk han virker, når han har DEN moren!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #7 Skrevet 29. oktober 2015 Han har ikke sett de to yngste barna sine på evigheter og både han og familien lager et helvete for barnemoren. Følger ikke opp de to yngste. Anonymous poster hash: 29a21...91f
Kathrine. Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter #8 Skrevet 29. oktober 2015 Har fått med meg at han er gift og skilt noen ganger og fått mye pepper pga sms til kjendis-damer om dater. Men synes han har rett til å både møte noen, prøve seg osv. Skjønner Ikkje at det er noe gale i det. Virker snill og sympatisk. Han er en patetisk idiot. Ferdig snakka.Anonymous poster hash: bd809...d38 Da regner eg med at du er en eks eller god venninne av en eks. For det blir iallfall for dumt å seie noe sånt om en person du Ikkje kjenner annen enn via media eller via andre e.l
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #9 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg er bekjent med ene eksen (mor til eldste), og kan bekrefte. Anonymous poster hash: 1b700...35d
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #10 Skrevet 29. oktober 2015 Har fått med meg at han er gift og skilt noen ganger og fått mye pepper pga sms til kjendis-damer om dater. Men synes han har rett til å både møte noen, prøve seg osv. Skjønner Ikkje at det er noe gale i det. Virker snill og sympatisk. Han er en patetisk idiot. Ferdig snakka.Anonymous poster hash: bd809...d38 Da regner eg med at du er en eks eller god venninne av en eks. For det blir iallfall for dumt å seie noe sånt om en person du Ikkje kjenner annen enn via media eller via andre e.l Jeg kjenner ham ikke, men synes ikke at det å krangle med eksen i media er veldig sjarmerende. Ei heller at moren hans blander seg inn. At han sier i programmet at han ikke tror han hadde fiksa en dame som jobber 8 til 16 vitner i hvert fall om en fyr som lever livet sitt ganske langt unna "folk flest". Men så har han jo også levd et ganske spesielt liv, skal litt til å tåle å bli "stjerne" som 17-åring. Anonymous poster hash: b550f...22b
Firekids Skrevet 29. oktober 2015 #11 Skrevet 29. oktober 2015 Sånn apropos Bieber som det har raknet litt for.. Vi har noen norske godbiter også.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #12 Skrevet 29. oktober 2015 Hjelper ikke hvor kjekke og sympatisk han virker, når han har DEN moren! 😳 Anonymous poster hash: 5d738...637
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #13 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg tror ikke han mente at han ikke fiksa at dama hadde 8-16 jobb, men at han ikke hadd klart å ha det selv? Jeg skjønte det sånn.... Anonymous poster hash: b60fd...3ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå