Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #1 Skrevet 29. oktober 2015 Halvveis i svangerskapet så sliter jeg veldig med puppene mine. Det klør noe fryktelig, og det samler seg ett seigt hvitt belegg nede i alle små sprekker i brystknoppen hele tiden. Hvis jeg ikke fjerner dette så blir det ett tykt lag... Ikke sopp, så regner med brystene gjør seg klare til amming - men jeg blir snart gal av dette! Skal det være sånn? Klemmer aldri på dem, og å vaske dem hjelper ikke - det må rett og slett pirkes bort... Flere ganger om dagen! Har prøvd å bare la det være, men da samles det opp så mye at det til slutt gnis ut i bh og på klærne mine. Ammeinnlegg neste kanskje 😜 Anonymous poster hash: 29507...18b
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #2 Skrevet 30. oktober 2015 Sånn er mine og. Tror det er en slags smøring... Helt vanlig tror jeg. Men jeg piller deg også bort, fordi jeg synes det fort kan lukte litt surt av det hvis det får bli værende... Anonymous poster hash: 9be5f...71d
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #3 Skrevet 30. oktober 2015 Ja det er vanlig og vil nok følge deg gjennom hele ammingen og lenge etter du har sluttet Jeg hadde det til slik ca. 1 år etter at ammingen var avsluttet. Plutselig vil du også oppdage at du har store våte flekke fremme på genseren din Gledene ved å få barn Anonymous poster hash: 8853b...533
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2015 #4 Skrevet 30. oktober 2015 Det er en væske fra melkekanalene. Du kommer til å ha det sånn i uoverskuelig fremtid Anonymous poster hash: 463c4...601
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå