lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 29. oktober 2015 #1 Skrevet 29. oktober 2015 Nå har vi flørtet og vært mye sammen siden juli, vært kjærester siden september (gikk fort i svingene når jeg først fant mannen jeg ville ha, hehe) og nå føler jeg at kroppen skriker etter å si noe mer enn at "glad i deg". Men er redd for at det er litt tidlig å si det? Jeg vet at jeg mener det, men vil han tro at jeg virkelig mener det etter så kort tid? :-) det er jo en "big deal", hva tenker dere? når sa du det første gang? Vi skriver jo veldig mye til hverandre når vi ikke er med hverandre... har litt lyst å skrive det til han å se hva han svarer, men bør kanskje vente til jeg møter han igjen?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #2 Skrevet 29. oktober 2015 Samme tid her.. Møttes i starten på juli.. Kjærester i august. Forrige uke sa han jeg elsker deg😍. Vært singel i 6 år, han i litt over 1 år før vi møttes. Barn på hver vår kant.. Snakke godt sammen og er trygge og planlegger fremtiden som å vurdere å flytte sammen til sommeren omringet fungere like bra😍. Herlig å endelig være forelsket ❤️etter mange år med kun fokus på jobb og alemortilværelsen. Jeg hadde villet at han ha sagt det først... Mulig jeg er litt gammeldags der😊 Anonymous poster hash: d3ba6...309
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #3 Skrevet 29. oktober 2015 Ikke skriv det iallefall.. Beste er å si det når man er sammen😊. Og gjerne han først...😉 Anonymous poster hash: d3ba6...309
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2015 ååå, så koslig - akkurat samme som her takk for svar er det mest vanlig at mannen sier det først? det har jeg aldri hørt han tok intiativ til kjæreste-greia da, det var litt søtt.... det skrev han, etter en lang samtale vi hadde hatt. Så skrev han plutselig "du er kjæresten min, sant?". det var litt fint, syns egentlig det var helt ok skriftlig, så fikk jeg litt tenkepause og kunne gi et velformulert svar istedenfor å bli stående å staure... hahaha, mulig jeg IKKE er gammeldags har blitt mye skriving, siden han jobber til havs og er dårlig med dekning.. så er vi kanskje litt sjenerte begge to, egentlig, så det er helt ok
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #5 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg ville sagt det, og ikke skrevet det. Her møtte jeg kjæresten min i september, og ble sammen i starten av oktober, og jeg har falt så pladask for denne mannen. Så har så vidt startet å kjenne på denne følelsen. Men venter nok en stund med å si det, da jeg vil være helt sikker. Og at det er litt større sannsynlighet for å få det samme svaret tilbake. Anonymous poster hash: f24e7...44c
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #6 Skrevet 29. oktober 2015 Min sa det etter at vi hadde kjent hverandre i 3 uker. Jeg holdt på å dette av stolen i sjokk!! Og lurte litt på om han virkelig mente det... Men han gjorde visst, 7 år siden nå og still going strong:) Vi ble sammen på andre date, da erklærte han at han melde seg ut av møteplassen, der vi møttes, fordi han hadde fått seg kjæreste. Anonymous poster hash: 8c1a8...975
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #7 Skrevet 29. oktober 2015 Kleint å si uansett. Djizes... Sier fortsatt bare "glad i deg" til min samboer gjennom to år. Anonymous poster hash: 52481...f7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå