Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #1 Skrevet 29. oktober 2015 Det er TUNGT og VONDT 😥 Godt å klage litt. Herregud som jeg gleder meg de å få de ut og møte de 💖 Anonymous poster hash: d1fa9...7cb
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #2 Skrevet 29. oktober 2015 Lykke til når de kommer ut! Hvis du tenker at det er slitsomt nå så får du deg ett sjokk om norn uker. Lykke til! Anonymous poster hash: b01d7...afa
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #3 Skrevet 29. oktober 2015 Skjønner deg. Mine er nå nettopp blitt 6 år og første klassinger. Har lange herlige diskusjoner seg imellom. Kos deg med tiden som kommer. Klem Anonymous poster hash: 94fa6...774
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #4 Skrevet 29. oktober 2015 Lykke til når de kommer ut! Hvis du tenker at det er slitsomt nå så får du deg ett sjokk om norn uker. Lykke til! Anonymous poster hash: b01d7...afa Men da har jeg jo ungene mine å stelle med... er ikke det litt mer givende enn vond rygg og kynnere?? Anonymous poster hash: d1fa9...7cb
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #5 Skrevet 29. oktober 2015 Lykke til når de kommer ut! Hvis du tenker at det er slitsomt nå så får du deg ett sjokk om norn uker. Lykke til!Anonymous poster hash: b01d7...afa Men da har jeg jo ungene mine å stelle med... er ikke det litt mer givende enn vond rygg og kynnere??Anonymous poster hash: d1fa9...7cb Joda sikkert det. Men forbred deg på to år med lite søvn, kolikk, forkjølelse, forstoppelse, tenner og feber. Det er litt tidlig å begynne å klage nå som de enda er i magen ;-)) Anonymous poster hash: b01d7...afa
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #6 Skrevet 29. oktober 2015 Skjønner deg godt, hadde et forferdelig svangerskap med mine tvillinger. Så ille at jeg steriliserte meg under KS. Anonymous poster hash: b68b9...233
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #7 Skrevet 29. oktober 2015 Lykke til når de kommer ut! Hvis du tenker at det er slitsomt nå så får du deg ett sjokk om norn uker. Lykke til!Anonymous poster hash: b01d7...afa Men da har jeg jo ungene mine å stelle med... er ikke det litt mer givende enn vond rygg og kynnere??Anonymous poster hash: d1fa9...7cb Joda sikkert det.Men forbred deg på to år med lite søvn, kolikk, forkjølelse, forstoppelse, tenner og feber. Det er litt tidlig å begynne å klage nå som de enda er i magen ;-)) Anonymous poster hash: b01d7...afa Tull. Jeg er jo gravid fordi jeg vil ha unger... og alt som hører med. Ikke fordi jeg så for meg at graviditeten skulle bli noen piknik 😉 Anonymous poster hash: d1fa9...7cb
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #8 Skrevet 29. oktober 2015 Lykke til når de kommer ut! Hvis du tenker at det er slitsomt nå så får du deg ett sjokk om norn uker. Lykke til!Anonymous poster hash: b01d7...afa Men da har jeg jo ungene mine å stelle med... er ikke det litt mer givende enn vond rygg og kynnere??Anonymous poster hash: d1fa9...7cb Joda sikkert det.Men forbred deg på to år med lite søvn, kolikk, forkjølelse, forstoppelse, tenner og feber. Det er litt tidlig å begynne å klage nå som de enda er i magen ;-))Anonymous poster hash: b01d7...afa Tull. Jeg er jo gravid fordi jeg vil ha unger... og alt som hører med. Ikke fordi jeg så for meg at graviditeten skulle bli noen piknik Anonymous poster hash: d1fa9...7cb Jeg sa ingenting om det - men bare lykke til. Tidlig å begynne med klaginga når du enda ikke har opplevd stormen ;-) Anonymous poster hash: b01d7...afa
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #9 Skrevet 29. oktober 2015 Lykke til når de kommer ut! Hvis du tenker at det er slitsomt nå så får du deg ett sjokk om norn uker. Lykke til!Anonymous poster hash: b01d7...afa Men da har jeg jo ungene mine å stelle med... er ikke det litt mer givende enn vond rygg og kynnere??Anonymous poster hash: d1fa9...7cb Joda sikkert det.Men forbred deg på to år med lite søvn, kolikk, forkjølelse, forstoppelse, tenner og feber. Det er litt tidlig å begynne å klage nå som de enda er i magen ;-))Anonymous poster hash: b01d7...afa Tull. Jeg er jo gravid fordi jeg vil ha unger... og alt som hører med. Ikke fordi jeg så for meg at graviditeten skulle bli noen piknik Anonymous poster hash: d1fa9...7cb Jeg sa ingenting om det - men bare lykke til. Tidlig å begynne med klaginga når du enda ikke har opplevd stormen ;-) Anonymous poster hash: b01d7...afa Haha, sant nok! Gjør nok rett i å være litt ydmyk her Er bare så drittlei av null søvn og masse smerter overalt - og så har de ikke kommet ennå engang 😂 spørs om jeg biter i meg denne "statusen" om noen måneder! 😁😂😉 Anonymous poster hash: d1fa9...7cb
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #10 Skrevet 29. oktober 2015 Skjønner deg veldig godt. Et tvillingsvangerskap er ubeskrivelig tungt. Det øyeblikket mine var ute, følte jeg meg såå lett. Var i lykkerus for at jeg kunne henge opp klær, gå opp trapper, stå og gå uten smerter. For meg var svangerskapet mye verre enn å ha tvillingene på utsiden. Det var jo bare kos, pluss at jeg fikk hjelp av mannen min og øvrige familie. Masse lykke til😊👍😘 Anonymous poster hash: f0a86...883
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #11 Skrevet 29. oktober 2015 Skjønner deg godt, hadde et forferdelig svangerskap med mine tvillinger. Så ille at jeg steriliserte meg under KS. Anonymous poster hash: b68b9...233 Huffda! Svangerskapsforgiftning? Anonymous poster hash: d1fa9...7cb
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #12 Skrevet 29. oktober 2015 Lykke til når de kommer ut! Hvis du tenker at det er slitsomt nå så får du deg ett sjokk om norn uker. Lykke til!Anonymous poster hash: b01d7...afa Men da har jeg jo ungene mine å stelle med... er ikke det litt mer givende enn vond rygg og kynnere??Anonymous poster hash: d1fa9...7cb Joda sikkert det.Men forbred deg på to år med lite søvn, kolikk, forkjølelse, forstoppelse, tenner og feber. Det er litt tidlig å begynne å klage nå som de enda er i magen ;-)) Anonymous poster hash: b01d7...afa Ikke alle får det sånn da. Anonymous poster hash: 94fa6...774
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #13 Skrevet 29. oktober 2015 Lykke til når de kommer ut! Hvis du tenker at det er slitsomt nå så får du deg ett sjokk om norn uker. Lykke til!Anonymous poster hash: b01d7...afa Men da har jeg jo ungene mine å stelle med... er ikke det litt mer givende enn vond rygg og kynnere??Anonymous poster hash: d1fa9...7cb Joda sikkert det.Men forbred deg på to år med lite søvn, kolikk, forkjølelse, forstoppelse, tenner og feber. Det er litt tidlig å begynne å klage nå som de enda er i magen ;-)) Anonymous poster hash: b01d7...afa Men herregud, det er da helt unødvendig å si. Så fort ungene er ute har man det å tenke på og grubler ikke så mye over "skulle ha klagd mindre på vondtene under graviditeten, jeg sover jo mye mindre nå". Hun har nok tenkt mye på hvordan det er å få to babyer på en gang. Det er ikke sånn at jo mindre man nevner plagene man har i svangerskapet jo bedre holder man ut babytida. Kan jo slumpe til å bli ganske greit også. Jeg har ikke hatt tvillinger hi, men tvillingmager ser direkte smertefullt ut spør du meg! Utrolig hva kvinnekroppen kan få til Anonymous poster hash: c8ca1...00a
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #14 Skrevet 29. oktober 2015 Skjønner deg godt, hadde et forferdelig svangerskap med mine tvillinger. Så ille at jeg steriliserte meg under KS.Anonymous poster hash: b68b9...233 Huffda! Svangerskapsforgiftning? Anonymous poster hash: d1fa9...7cb Svangerskapsforgiftning, bekkenløsning så jeg ikke fikk sove mer enn 20 min av gangen de siste mnd, kraftige kynnere fra uke 25. Anonymous poster hash: b68b9...233
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #15 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg fikk sjokk,forventet det skulle bli mer slitsomt. Også med tanke på ett litt større søsken. Den første tiden var en god og fin tid. Anonymous poster hash: 94fa6...774
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #16 Skrevet 29. oktober 2015 Skjønner deg veldig godt. Et tvillingsvangerskap er ubeskrivelig tungt. Det øyeblikket mine var ute, følte jeg meg såå lett. Var i lykkerus for at jeg kunne henge opp klær, gå opp trapper, stå og gå uten smerter. For meg var svangerskapet mye verre enn å ha tvillingene på utsiden. Det var jo bare kos, pluss at jeg fikk hjelp av mannen min og øvrige familie. Masse lykke til😊👍😘 Anonymous poster hash: f0a86...883 Tusen takk 💖 Denne tar jeg med de kommende ukene 😉 Anonymous poster hash: d1fa9...7cb
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #17 Skrevet 29. oktober 2015 Å få barn er ikke lett i seg selv - tvillinger er dobbelt opp. Både av glede og sorger. Min søster har to gutter. De kom jo før tiden også. Hun og mannen har hatt det veldig tøft. De er ett år nå. Anonymous poster hash: b01d7...afa
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #18 Skrevet 29. oktober 2015 Hmmm.... nå kan jeg gå tre døgn uten å få sove pga smerter og ubehag. Det er grusomt. Jeg ligger på badegulvet på de varme flisene og griner. Min fantastiske samboer er fortvilet over å ikke kunne hjelpe meg. Jeg går skole og har to uker igjen med obligatoriske oppgaver. Når barna kommer kan vi være hjemme med de begge to, fra dag en i nesten et år, pga gunstig avtale med samboers arbeidsgiver. Jeg er som sagt student. Jeg har oppriktig trua på at jeg får det bedre når de kommer. Dette er beintøft.... Men som sagt: Kanskje jeg spiser ordene mine om noen måneder 😉 Anonymous poster hash: d1fa9...7cb
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #19 Skrevet 29. oktober 2015 Hmmm.... nå kan jeg gå tre døgn uten å få sove pga smerter og ubehag. Det er grusomt. Jeg ligger på badegulvet på de varme flisene og griner. Min fantastiske samboer er fortvilet over å ikke kunne hjelpe meg. Jeg går skole og har to uker igjen med obligatoriske oppgaver. Når barna kommer kan vi være hjemme med de begge to, fra dag en i nesten et år, pga gunstig avtale med samboers arbeidsgiver. Jeg er som sagt student. Jeg har oppriktig trua på at jeg får det bedre når de kommer. Dette er beintøft.... Men som sagt: Kanskje jeg spiser ordene mine om noen måneder 😉 Anonymous poster hash: d1fa9...7cb Huff, ingen som ikke har gått gravid med flerlinger kan vel klage over at man har behov for å lufte de tunge tingene!!!??? Med tvillinger er magen så stor og tung i tilleg til at andre plager kan være myye verre en ved et normalt sv skap. Det er tungt og hardt og man har virkelig lov til å klage!!! Kan hende ungene får kolikk, eller at de blir skikkelige sovebabyer, det får tiden vise. Uansett er det en gave uten sidestykke å få to stykker på en gang!! Jeg har aldri vært så sliten, men heller aldri så stolt som den første tiden med tvillingene mine! ❤️❤️❤️❤️❤️ Anonymous poster hash: 0b603...229
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #20 Skrevet 29. oktober 2015 Hmmm.... nå kan jeg gå tre døgn uten å få sove pga smerter og ubehag. Det er grusomt. Jeg ligger på badegulvet på de varme flisene og griner. Min fantastiske samboer er fortvilet over å ikke kunne hjelpe meg. Jeg går skole og har to uker igjen med obligatoriske oppgaver. Når barna kommer kan vi være hjemme med de begge to, fra dag en i nesten et år, pga gunstig avtale med samboers arbeidsgiver. Jeg er som sagt student. Jeg har oppriktig trua på at jeg får det bedre når de kommer. Dette er beintøft.... Men som sagt: Kanskje jeg spiser ordene mine om noen måneder Anonymous poster hash: d1fa9...7cb Jeg fikk Phenergan av legen på sykehuset, kan være at det hjelper deg å sove litt. Egentlig allergimedesin, men bivirningen er at du blir trøtt og får sovet litt. Mye bedre når ungene er født, jeg som mye mer etterpå enn jeg gjorde i svangerskapet. Anonymous poster hash: b68b9...233
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #21 Skrevet 29. oktober 2015 Lykke til når de kommer ut! Hvis du tenker at det er slitsomt nå så får du deg ett sjokk om norn uker. Lykke til!Anonymous poster hash: b01d7...afa Men da har jeg jo ungene mine å stelle med... er ikke det litt mer givende enn vond rygg og kynnere??Anonymous poster hash: d1fa9...7cb Joda sikkert det.Men forbred deg på to år med lite søvn, kolikk, forkjølelse, forstoppelse, tenner og feber. Det er litt tidlig å begynne å klage nå som de enda er i magen ;-)) Anonymous poster hash: b01d7...afa Er det mulig. Bare fordi du har hatt en lett graviditet, så betyr ikke det at alle har det. Jeg velger heller 10 fødsler uten smertelindring enn å gå gravid. HI klag i vei Anonymous poster hash: 6b2a9...159
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #22 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg sov heller ikke særlig mye da jeg var gravid med mine tvillinger. Men da de kom sov jeg IKKE! Nå er de tre år, og enda går det ikke en natt uten at jeg må inn til dem ila natten. Men det er en drøm nå i forhold til de to første årene, for da aner jeg ikke når eller hvor jeg sov, om jeg sov med et barn eller mannen, eller om det var jul eller høysomner. Du har en tøff tid i vente, så de gangene du må opp om natta nå er luksus i forhold Anonymous poster hash: be731...8de
Syngensang Skrevet 29. oktober 2015 #23 Skrevet 29. oktober 2015 Du har min fulle sympati!!!Er berre i veke 17, men har bekkenlåsning og er ganske ubrukelig i huset. Greier å kreke meg på jobb, men ikkje mykje anna. Gler meg og til å kunne møtes babyen og kunne gjere husarbeid uten å bli invalid av det!!! (Og eg har to unger frå før. Eldste har akkurat bikka 5 når mini blir fødd, så er nok klar over at det blir litt slitsomt etterpå og;-))
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #24 Skrevet 29. oktober 2015 Klag i vei - det er lov!!! Og det er IKKE sikkert at det blir så forferdelig slitsomt når de er født, heller. Jeg har tvillinger som er tenåringer nå, og de var utrolig greie da de var nyfødte. Ingen kolikk, ikke mye skriking, sov tidlig hele natta osv. Og så har de jo så mye glede av hverandre, og alltid noen å leke med!! For min del var attpåklatten som kom alene, myyye mer slitsom! Anonymous poster hash: ada5f...8e3
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #25 Skrevet 29. oktober 2015 Hmmm.... nå kan jeg gå tre døgn uten å få sove pga smerter og ubehag. Det er grusomt. Jeg ligger på badegulvet på de varme flisene og griner. Min fantastiske samboer er fortvilet over å ikke kunne hjelpe meg. Jeg går skole og har to uker igjen med obligatoriske oppgaver. Når barna kommer kan vi være hjemme med de begge to, fra dag en i nesten et år, pga gunstig avtale med samboers arbeidsgiver. Jeg er som sagt student. Jeg har oppriktig trua på at jeg får det bedre når de kommer. Dette er beintøft.... Men som sagt: Kanskje jeg spiser ordene mine om noen måneder 😉 Anonymous poster hash: d1fa9...7cb Jeg har to unger og har aldri hatt en eneste våkenatt, ei heller opplevd mer enn 10 min sammenhengende gråt. Drit i de som påstår at det er så hardt, for mange er det faktisk nesten bare kos 😉 Anonymous poster hash: cc9f7...c40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå