Gå til innhold

Alkohol mens man prøver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bedt på fest på lørdag og har ikke smakt alkohol på ett halvt år. Gleder meg til å pynte meg og bli småbrisen;-) men .. Har nettopp hatt eggløsning og prøver å bli gravid. Kan det skade forsøket på noen måte?

Anonymous poster hash: 65a9b...584

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Blitt gravid på fylla to ganger. Sålenge man ikke Er gravid når man drikker tar det ikke skade vel!

Anonymous poster hash: a41fb...bcd

Skrevet

Da jeg var prøver drakk jeg kun mellom mens og EL. Men jeg tror ikke det er farlig om man drikker litt alkohol så tidlig. Selv om egget er festet, så er ikke navlestrengen i funksjon på flere uker. Så det kan ikke overføres noe alkohol til embryoet.

Unn deg gjerne å bli litt småbrisen. blir du gravid, så blir det leeenge til neste gang ;)

Anonymous poster hash: d6618...e3a

Skrevet

Har jo hørt at alkohol nedsetter fruktbarheten, men da tenker jeg det skal litt mer til enn noen glass en kveld ;)

Anonymous poster hash: d6618...e3a

Skrevet

En sjelden gang må det kunne være ok, så jeg synes ikke du skal bekymre deg for det. Prøv å drikk så lite som mulig og så kav alkoholprosent som mulig. :)

Før jeg ble gravid drakk jeg kun fra mens til EL, og prøvde da også å holde det på et minimum, da alkohol kan påvirke fertiliteten generelt. Men som sagt; ta deg et glass vin dersom det passer sånn! :)

Anonymous poster hash: 44c9f...f06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...