Gå til innhold

Sende med barnevogna til far under samvær??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappan har begynt å ha vår 10 mnd gamle gutt på overnatting. En overnatting nå til å begynne med.

Men han mener jeg skal sende med barnevogna!? Er det virkelig normalt da?

Jeg brukte mye penger på en god og ny barnevogn, som jeg håper å få igjen noe kroner for etterhvert. Av erfaring vet jeg at eksen min er veldig lite forsiktig med saker.

Så jeg vet ikke jeg... Er det normalt å sende med barnevogn under samvær??

Anonymous poster hash: 16d8a...ad2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ingenting normalt med dette. Er du sikker på at du skal sende en som er så liten på overnatting?

Anonymous poster hash: 54b99...82e

Skrevet

Ja, det håper jeg at det er. Du legger jo opp til et fantastisk samarbeid hvis barnet ikke kan få med seg vogna.

Skrevet

Mener du at han skal kjøpe egen vogn for en overnatting? Du kan jo evt kjøpe en billig på finn som senere kan brukes som barnehagevogn? Vi har hatt glede av å ha to vogner og hvertfall, en skikkelig og en billig.

Anonymous poster hash: 4f769...f92

Skrevet

Du er redd for å sende barnevogna til far, men barnet klarer du å sende?

Neida, bare tuller ;) Jeg vet ikke hva som er vanlig.. Men du legger opp til et fint samarbeid med far om du sender med. Men om han er uforsiktig vet jeg faktisk ikke om jeg hadde villet sende med likevel.. Kan han ikke se etter ei rimelig på finn.no?

Anonymous poster hash: 8a755...290

Skrevet

Her sender jeg såklart med vogn! Men han vil ofte ikke ha den for han har kjøpt en egen trille.. Uansett han betalte nå halvparten også

Anonymous poster hash: 1636f...0a2

Skrevet

I utgangspunkt ville jeg sendt med vogn, men dersom jeg har erfaring med at personen ikke behandler ting varsomt hadde jeg ikke gjort det.

Anonymous poster hash: 7be8e...b4d
Skrevet

Overnatting så liten? Spør om han kan kjøpe egen..

Anonymous poster hash: e1bf1...11b

Skrevet

Hvorfor skulle overnatting være et problem, hos pappaen sin..?

Fedre kan gjøre en like god jobb som mor!

Anonymous poster hash: 15b94...638

Skrevet

Du er pliktig til å levere den med hvis du mottar bidrag. Tom stelleveska skal være med. Overnatting for en slik liten tass, er en annen sak..

Anonymous poster hash: 2f4c8...371

Skrevet

Overnattingen hadde jeg egebtlig ikke lyst til. Men far hadde et sterkt ønske! Så jeg sa ja til en natt hver fjortende dag til å begynne med.

Så slik ble det med den saken.

Men da handler jeg heller en brukt ig billig vogn på finn.no, som han kan ha der fast 🙊🙊 Så får jeg ha vogna mi i fred 🙊

Skrevet

Mener du far skal kjøpe egen vogn? Du legger virkelig opp til godt samarbeid

Skrevet

Å kjære all verden 😂 hvis noen har passet mitt barn så lenge barnet bruker vogn sender jeg såklart med vogn! Nå er vel ikke definisjonen her "passe", men prinsippet blir jo det samme.. Barnet trenger vogna si, og det er vel ikke logisk at far skal kjøpe en vogn når barnet har en fra før.. Du trenger jo ikke akkurat vogna selv når barnet ikke er hjemme.. 🙈

Anonymous poster hash: 5e06f...734

Skrevet

Hvorfor skulle overnatting være et problem, hos pappaen sin..?

Fedre kan gjøre en like god jobb som mor!

Anonymous poster hash: 15b94...638

Det spiller ingen rolle om det er mor eller far som er hovedomsorgspersonen, men den som er hovedomsorgspersonen er den som barnet er mest tilknyttet til. Og alle som har fulgt med på debatten rundt hvilken påvirkning det kan ha for barnet å være borte fra primæromsorgspersonen vet at det ikke er det beste for barnet. Det er ingen "far er like god som mor debatt", det er hva som er best for barnet som alltid må være fokuset.

Anonymous poster hash: 7931a...a9f

Skrevet

Problemet løst, jeg fant en billig barnevogn på finn.no 😉 Betaler gladelig 350 kr for å slippe å sende en dyr vogn frem og tilbake.

Kontaktet selger og har avtalt henting i morgen 👍

Hi

Skrevet

Problemet løst, jeg fant en billig barnevogn på finn.no 😉 Betaler gladelig 350 kr for å slippe å sende en dyr vogn frem og tilbake.

Kontaktet selger og har avtalt henting i morgen 👍

Hi

Sykt...du blir sikkert en fest å samarbeide med i årene som kommer.

Anonymous poster hash: 7d9d6...eac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...