Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #1 Skrevet 29. oktober 2015 Noen som har erfaring med disse? Håper å komme unna med 350 kr til vintersko i stedet for 900,-... Anonymous poster hash: c257f...aae
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #2 Skrevet 29. oktober 2015 Dårlig erfaring med disse fra tidligere år... Barna i barnehagen der jeg jobber var ofte kalde og våte på vinteren når de hadde vintersko fra Friends. Hadde aldri kjøpt skoene til mine egne barn! Anonymous poster hash: 36da8...4db
inga sofie Skrevet 29. oktober 2015 #3 Skrevet 29. oktober 2015 Tenkte som deg..men ikke fornøyde i det hele tatt. Når graddestokken krøp under o..så ble de kalde i beina. Kjøper aldri de skoene igjen..endte opp med å måtte handle nye sko
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #4 Skrevet 29. oktober 2015 Vi hadde de i fjor og var fornøyd, men snuppa var bare halvannet år. Kjøp de som fikk best i test i foreldre og barn? 600 kr,så det er noe midt i mellom ihvertfall. Anonymous poster hash: 94818...734
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #5 Skrevet 29. oktober 2015 Ok, takk for svar De er allerede kjøpt, men kjøpte med ullsåler og så bruker ungene ullsokker i tillegg. Impregneres før bruk, så krysser fingrene for at de fungerer. Har to barn og mange utgifter denne mnd, så hadde lagt vinterklær-budsjettet en del under tidligere år. Er jo galskap å kjøpe dress for 1200 kr, sko for 900 kr, vinterjakke for 800 kr. Pluss ull. Pr barn! Kjøpte en pent brukt vinterdress, men sko kjøper jeg ikke brukt. Hi Anonymous poster hash: c257f...aae
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #6 Skrevet 29. oktober 2015 Flere som vil dele erfaringer? Hi Anonymous poster hash: c257f...aae
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #7 Skrevet 29. oktober 2015 Kjøpte det til jenta mi ett år, men de ble veldig fort byttet ut med superfit vintersko. Friends skoene er klumpete, harde, tunge, holder ikke varmen og har generelt dårlig komfort. Anonymous poster hash: 6e3f2...386
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #8 Skrevet 29. oktober 2015 Vi har hatt flere slike og ungene har vært fornøyde. Ingen som har klaget på kalde bein, og de pleier å klage fort. Ungene er ikke de som hopper i vanndammer når det er kaldt ute, men de er unger som er ute store deler av dagen når det er snø ute. Minus 30 grader satte ingen stopper for de, da lurer jeg faktisk på om de fant frem ullsokker og det må vel ha vært første gang. Mormors strikkede sokker blir nemlig sjeldent brukt. De går på beine de første dagene de har fått de, men kun inne i huset. Jeg har alir kjøpt dyre sko til ungene etter det første parret jeg kjøpte til eldste. Dyre vintersko som jeg kjøpte, som butikken anbefalte på det sterkeste. Varme og vannavstøtende. Ungen var iskald på beina og det var før det ble skikkelig kaldt ute. Kom over salg på Nesnalobber for veldig mange år siden, så jeg hamstret nesten i alle str. Disse til 50kr parret kunne jeg ikke gå forbi for jeg vet hvor gode de er selv. Disse har ungene brukt i perioder der det er kaldt ute, for disse syns de er så gode å gå i. De nekter å bruke de på skolen llerr når de skal noe annet enn rundt her, så vintersko må de ha. Anonymous poster hash: 0f758...cd0
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #9 Skrevet 29. oktober 2015 Det er 25% på xxl i dag og i morgen. Det hjelper en del hvis du finner noen sko du vil ha der. Har ingen erfaring med skoene fra friends. Anonymous poster hash: a9a3c...937
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #10 Skrevet 29. oktober 2015 Har hatt cherrox fra friends i noen år nå, aldri våt og kald. Bergen da, men mye vått og kjølig vær i løpet av en vinter. Anonymous poster hash: 32355...c3d
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #11 Skrevet 29. oktober 2015 Tenkte som deg..men ikke fornøyde i det hele tatt. Når graddestokken krøp under o..så ble de kalde i beina. Kjøper aldri de skoene igjen..endte opp med å måtte handle nye sko Samme her Anonymous poster hash: b76a8...34a
Plutselig_gravid Skrevet 30. oktober 2015 #12 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg jobber i barnehage. Flere av barna har hatt friends vintersko. Der erfarte jeg at noen av skoene var mindre bra (ble våt og dermed kald), mens andre var veldig gode. Mistenker derfor at friendsskoene har veldig ujevn kvalitet - det blir litt gambling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå