Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #1 Skrevet 29. oktober 2015 Prøver noen ganger å sende jenta på rommet sitt for å leke, men får da til svar at "jeg har da ingen leker å leke med" Og det har hun egentlig rett i. Hun har litt smålego og noen få ponnier. Ellers ingenting. Det er nemlig først i det siste at interessen for å leke med småting har kommet. Tidligere har det gått i film, nettbrett og hobbyaktiviteter. Så da tenkte jeg at jeg kanskje skak kjøpe noen leker til henne til jul. Men hva? Anonymous poster hash: 840e2...783
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #2 Skrevet 29. oktober 2015 Lego, små figurer, hunder, katter, heltene fra filmer hun liker, Elsa, Askepott... Puslespill, perler og perlebrett. Perlene får hun ikke ha på rommet Anonymous poster hash: 4f7d5...9bc
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #3 Skrevet 29. oktober 2015 Min seksåring leker mye med Barbie. Har barbiehus og endel tilbehør, og kan sitte i timesvis. Hun er også glad i dukkene sine, kler seg ut med kjoler, hatter og lignende eller leker med småting som figurer fra Frost, Prinsesse Sofia og Doktor McStuffins. Hun fikk skrivebord til skolestart, der har hun mye tegnesaker og hobbysaker (saks, lim, klistremerker, brevpapir osv). Anonymous poster hash: 37380...06f
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #4 Skrevet 29. oktober 2015 Min seksåring leker mye med Barbie. Har barbiehus og endel tilbehør, og kan sitte i timesvis. Hun er også glad i dukkene sine, kler seg ut med kjoler, hatter og lignende eller leker med småting som figurer fra Frost, Prinsesse Sofia og Doktor McStuffins. Hun fikk skrivebord til skolestart, der har hun mye tegnesaker og hobbysaker (saks, lim, klistremerker, brevpapir osv).Anonymous poster hash: 37380...06f Og Lego Friends! Hvordan kunne jeg glemme det Anonymous poster hash: 37380...06f
MerraSomGår Skrevet 29. oktober 2015 #5 Skrevet 29. oktober 2015 Min 5 åring har telt og frost sminkebord, har hatt kjøkken med lekemat og en sånn liksombutikk. Masse utkledningsklær, en del petshoper med ting til og noen palace pets i tillegg til Lego friend's. Men egentlig leker hun mest rollelek. Utkledningsklærne er mest brukt + teltet.
PeppaPig Skrevet 29. oktober 2015 #6 Skrevet 29. oktober 2015 Min 6 åring har lego, Palace Pets, Live Pets, American Girl og Shopkins som hun leker med. For det meste så foretrekker hun å tegne, skrive i dagboken sin eller skrive sin egen bok. Hun er også veldig interessert i "science" så jeg kjøpte et sett til henne som hun kan sitte med lenge. Det fulgte med en liten bok slik at hun kan gjøre eksperimenter selv (og noen andre som jeg må hjelpe til med).
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #7 Skrevet 29. oktober 2015 Lego, tegnesaker, barbie, noen sånne dyr fra Nille jeg ikke aner hva heter, dukkehus med møbler og strøm. Men aller helst sitter hun med nesa i en bok og leser. Leken blir ikke brukt Anonymous poster hash: 8945d...78f
FlightlessBird Skrevet 29. oktober 2015 #8 Skrevet 29. oktober 2015 mi er veldig glad i petshop. Leker med de og har mange hus og tilbehør. Ellers går det mye i tegning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå