Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #1 Skrevet 29. oktober 2015 Tråder blir låst og vi ønsker ikke ditt og datt. Anonymous poster hash: 5b0a3...450
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #2 Skrevet 29. oktober 2015 Hvis du tenker på det med julegaver, så synes jeg egentlig det er helt greit (etter å ha tenkt meg om et halvt sekund). Med all mistenkeliggjøringen og hetsingen av mottakerne, så må det bli en fryktelig bismak av de gavene. Tenker det er bedre å gi og motta gjennom organisasjoner som Frelsesarmeen og Hjelp oss å hjelpe f.eks. Anonymous poster hash: cc2d9...3bd
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #3 Skrevet 29. oktober 2015 Ja!!! Mer og mer regler. Altså slapp litt av og la ytringsfriheten få herje litt. Verden går ikke under fordi man diskuterer litt. Og hvorfor de stengte den juletråden er i hvertfall uforståelig! Anonymous poster hash: dce6f...a1a
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #4 Skrevet 29. oktober 2015 Herregud! Er det noen som tvinger dere til å være her? Eller er forumet hele livet deres? Man må være ganske blåst i hue hvis man ikke skjønner hvorfor de stenger slike tråder. De to siste årene har det vært heksejakt på to ulike brukere i etterkant av jul. Folk som påstår at de svindler, identifiserer dem med fullt navn og slenger dritt. Hvorfor i all verden skal man få lov til å tigge etter julegaver på et forum for foreldre? Anonymous poster hash: d55d1...d86
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #5 Skrevet 29. oktober 2015 Det som er mest irriterende, er at mod ikke legger ut noen informasjon om HVORFOR tråden er fjernet. På Kvinneguiden har de en egen, festet tråd i "Ris og ros" som heter "Tråder som er stengt for moderering". Her derimot, fjerner de bare hele tråden helt uten videre! Frekt er det! Anonymous poster hash: a8fad...53a
MMP Skrevet 29. oktober 2015 #6 Skrevet 29. oktober 2015 Forumet er ikke livet mitt... men jeg synes det er blitt veeeeeldig strengt. Jeg ble stengt ute i ukesvis fordi jeg sa noe om at jeg ikke likte Dr.Phil. Fikk beskjed om å ikke si det mer - så sa jeg det var fjollete av moderator å henge seg opp noe "slikt" - og så la jeg ut en link fra Se og Hør om Dr.Phil - og vips så ble jeg stengt ute. Ja, de må gjøre en jobb disse moderatorene! De gjør sikkert en god jobb... men synes nok det er blitt veldig innskrenket i forhold til "ytringsfrihet" her ja Skal ikke synes for mye her inne om noe... fysj!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #7 Skrevet 29. oktober 2015 Det som er mest irriterende, er at mod ikke legger ut noen informasjon om HVORFOR tråden er fjernet. På Kvinneguiden har de en egen, festet tråd i "Ris og ros" som heter "Tråder som er stengt for moderering". Her derimot, fjerner de bare hele tråden helt uten videre! Frekt er det! Anonymous poster hash: a8fad...53a De henviser bare til reglemanget.... og så må man tolke det som man vil .... Anonymous poster hash: ff22c...134
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #8 Skrevet 29. oktober 2015 Det som er mest irriterende, er at mod ikke legger ut noen informasjon om HVORFOR tråden er fjernet. På Kvinneguiden har de en egen, festet tråd i "Ris og ros" som heter "Tråder som er stengt for moderering". Her derimot, fjerner de bare hele tråden helt uten videre! Frekt er det! Anonymous poster hash: a8fad...53a De henviser bare til reglemanget.... og så må man tolke det som man vil .... Anonymous poster hash: ff22c...134 Men HVOR henviser de? I tråden som blir slettet? Den er det jo ikke mulig å få opp, så da får man aldri sett denne henvisningen.. Anonymous poster hash: a8fad...53a
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #9 Skrevet 29. oktober 2015 Det som er mest irriterende, er at mod ikke legger ut noen informasjon om HVORFOR tråden er fjernet. På Kvinneguiden har de en egen, festet tråd i "Ris og ros" som heter "Tråder som er stengt for moderering". Her derimot, fjerner de bare hele tråden helt uten videre! Frekt er det! Anonymous poster hash: a8fad...53a Det står da vitterlig en forklaring på hvorfor tråden er låst... Det er også en tråd på ris og ros hvor slettede tråder legges inn med forklaring på hvilken regel som har ført til sletting. Anonymous poster hash: 982da...0ce
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #10 Skrevet 29. oktober 2015 Det som er mest irriterende, er at mod ikke legger ut noen informasjon om HVORFOR tråden er fjernet. På Kvinneguiden har de en egen, festet tråd i "Ris og ros" som heter "Tråder som er stengt for moderering". Her derimot, fjerner de bare hele tråden helt uten videre! Frekt er det! Anonymous poster hash: a8fad...53a Det står da vitterlig en forklaring på hvorfor tråden er låst... Det er også en tråd på ris og ros hvor slettede tråder legges inn med forklaring på hvilken regel som har ført til sletting. Anonymous poster hash: 982da...0ce Kan du linke til forklaring på hvorfor julegavetråden ble låst? Anonymous poster hash: a8fad...53a
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #11 Skrevet 29. oktober 2015 Det som er mest irriterende, er at mod ikke legger ut noen informasjon om HVORFOR tråden er fjernet. På Kvinneguiden har de en egen, festet tråd i "Ris og ros" som heter "Tråder som er stengt for moderering". Her derimot, fjerner de bare hele tråden helt uten videre! Frekt er det! Anonymous poster hash: a8fad...53a Det står da vitterlig en forklaring på hvorfor tråden er låst... Det er også en tråd på ris og ros hvor slettede tråder legges inn med forklaring på hvilken regel som har ført til sletting. Anonymous poster hash: 982da...0ce Kan du linke til forklaring på hvorfor julegavetråden ble låst? Anonymous poster hash: a8fad...53a Hvis du går inn på tråden så står forklaringen nederst... Anonymous poster hash: 982da...0ce
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #12 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg synes ikke de er strenge i det heletatt.. Anonymous poster hash: d5336...549
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #13 Skrevet 29. oktober 2015 Det som er mest irriterende, er at mod ikke legger ut noen informasjon om HVORFOR tråden er fjernet. På Kvinneguiden har de en egen, festet tråd i "Ris og ros" som heter "Tråder som er stengt for moderering". Her derimot, fjerner de bare hele tråden helt uten videre! Frekt er det! Anonymous poster hash: a8fad...53a Det står da vitterlig en forklaring på hvorfor tråden er låst... Det er også en tråd på ris og ros hvor slettede tråder legges inn med forklaring på hvilken regel som har ført til sletting. Anonymous poster hash: 982da...0ce Kan du linke til forklaring på hvorfor julegavetråden ble låst? Anonymous poster hash: a8fad...53a Hvis du går inn på tråden så står forklaringen nederst... Anonymous poster hash: 982da...0ce Ser de har åpnet den igjen nå. Den var stengt en periode, DVs både skjult fra forumet, OG (hvis man finner den via Google) får man feilmelding når man åpner den. Jeg mener fortsatt at mod i så fall bør ha en tilsvarende funksjon som på kvinneguiden, hvor man informerer og at tråden er midlertidig låst for moderering. Da slipper man også alle trådene som starter med "Hvor ble det av xxx-tråden..." Anonymous poster hash: a8fad...53a
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #14 Skrevet 29. oktober 2015 Det som er mest irriterende, er at mod ikke legger ut noen informasjon om HVORFOR tråden er fjernet. På Kvinneguiden har de en egen, festet tråd i "Ris og ros" som heter "Tråder som er stengt for moderering". Her derimot, fjerner de bare hele tråden helt uten videre! Frekt er det! Anonymous poster hash: a8fad...53a Det står da vitterlig en forklaring på hvorfor tråden er låst... Det er også en tråd på ris og ros hvor slettede tråder legges inn med forklaring på hvilken regel som har ført til sletting. Anonymous poster hash: 982da...0ce Kan du linke til forklaring på hvorfor julegavetråden ble låst? Anonymous poster hash: a8fad...53a Er du helt sløv eller? Det står nederst på den låste tråden. Anonymous poster hash: 1f16a...c4e
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #15 Skrevet 29. oktober 2015 Forumet er ikke livet mitt... men jeg synes det er blitt veeeeeldig strengt. Jeg ble stengt ute i ukesvis fordi jeg sa noe om at jeg ikke likte Dr.Phil. Fikk beskjed om å ikke si det mer - så sa jeg det var fjollete av moderator å henge seg opp noe "slikt" - og så la jeg ut en link fra Se og Hør om Dr.Phil - og vips så ble jeg stengt ute. Ja, de må gjøre en jobb disse moderatorene! De gjør sikkert en god jobb... men synes nok det er blitt veldig innskrenket i forhold til "ytringsfrihet" her ja Skal ikke synes for mye her inne om noe... fysj! Du fortjente det helt sikkert! Regner med at det er mye mer bak denne historien, og det at du skriver slik om det her får meg til å tro at du kanskje burde finne på noe annet å gjøre enn å se på Dr. Phil hele dagen. Anonymous poster hash: d55d1...d86
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #16 Skrevet 29. oktober 2015 Det som er mest irriterende, er at mod ikke legger ut noen informasjon om HVORFOR tråden er fjernet. På Kvinneguiden har de en egen, festet tråd i "Ris og ros" som heter "Tråder som er stengt for moderering". Her derimot, fjerner de bare hele tråden helt uten videre! Frekt er det! Anonymous poster hash: a8fad...53a Det står da vitterlig en forklaring på hvorfor tråden er låst... Det er også en tråd på ris og ros hvor slettede tråder legges inn med forklaring på hvilken regel som har ført til sletting. Anonymous poster hash: 982da...0ce Kan du linke til forklaring på hvorfor julegavetråden ble låst? Anonymous poster hash: a8fad...53a Hvis du går inn på tråden så står forklaringen nederst... Anonymous poster hash: 982da...0ce Ser de har åpnet den igjen nå. Den var stengt en periode, DVs både skjult fra forumet, OG (hvis man finner den via Google) får man feilmelding når man åpner den. Jeg mener fortsatt at mod i så fall bør ha en tilsvarende funksjon som på kvinneguiden, hvor man informerer og at tråden er midlertidig låst for moderering. Da slipper man også alle trådene som starter med "Hvor ble det av xxx-tråden..." Anonymous poster hash: a8fad...53a Men herregud, kanskje du bør sette deg inn i ting før du klager? Når tråder skjules for moderering så kommer dette også opp i tråden på ris og ros! Jeg forstår veldig godt at den tråden det er snakk om her ble låst, i fjor ble det ramaskrik fra ende til annen med personforfølgelse/uthenging av fullt navn på brukere! Anonymous poster hash: 982da...0ce
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #17 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg synes ikke de er strenge i det heletatt..Anonymous poster hash: d5336...549 Enig med deg! Dette er tross alt et forum hvor ganske mye er lov i forhold til feks KG. Alt noen reagerer på at det ikke er lov med tiggetråder er helt på tryne. Søk NAV eller andre instanser, ikke et mammaforum!!! *klaskesegipannen* #brødhuer #erremulig Anonymous poster hash: d55d1...d86
MMP Skrevet 29. oktober 2015 #18 Skrevet 29. oktober 2015 Forumet er ikke livet mitt... men jeg synes det er blitt veeeeeldig strengt. Jeg ble stengt ute i ukesvis fordi jeg sa noe om at jeg ikke likte Dr.Phil. Fikk beskjed om å ikke si det mer - så sa jeg det var fjollete av moderator å henge seg opp noe "slikt" - og så la jeg ut en link fra Se og Hør om Dr.Phil - og vips så ble jeg stengt ute. Ja, de må gjøre en jobb disse moderatorene! De gjør sikkert en god jobb... men synes nok det er blitt veldig innskrenket i forhold til "ytringsfrihet" her ja Skal ikke synes for mye her inne om noe... fysj! Du fortjente det helt sikkert! Regner med at det er mye mer bak denne historien, og det at du skriver slik om det her får meg til å tro at du kanskje burde finne på noe annet å gjøre enn å se på Dr. Phil hele dagen. Anonymous poster hash: d55d1...d86 Ja... så/ser jo ikke på Dr.Phil hele dagen... Men ok
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #19 Skrevet 29. oktober 2015 Det som er mest irriterende, er at mod ikke legger ut noen informasjon om HVORFOR tråden er fjernet. På Kvinneguiden har de en egen, festet tråd i "Ris og ros" som heter "Tråder som er stengt for moderering". Her derimot, fjerner de bare hele tråden helt uten videre! Frekt er det! Anonymous poster hash: a8fad...53a De har akkurat det samme her. Det hadde du sett hvis du hadde giddet å kikke på ris&ros Anonymous poster hash: 494b3...48e
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #20 Skrevet 29. oktober 2015 Trodde jeg var hekta, men aner ikke hva dere snakker om...! Fremdeles homefree Anonymous poster hash: eccf2...6f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå