Gå til innhold

Samboer ble oppgitt for 5 minutter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortiden har vi kun 1 bil og jeg har blitt den som må ta bussen (fordi jeg vanligvis pendler uansett). Samboer har vært snill å kjørt meg masse i det siste, men i dag var det plutselig nok. 

Jeg spurte om han kunne dra 5 minutter før han hadde planlagt, slik at jeg rakk en buss i fra en holdeplass samme retning. Da bare pustet han oppgitt ut... Han sa at han ville så gjerne ha den tida han kunne få hjemme før han skulle dra..

Jeg merka jeg ble så irritert at jeg rett og slett ble litt forbanna om at han ikke kunne ta seg tid til å dra 5 minutter før! Når jeg ble forbanna ble så klart han også det.. Begynner å si at jeg aldri er fornøyd med hva han gjør for meg osv.. Noe som bare gjør meg enda mer forbanna!!! 

Grunnen til at jeg skulle ta bussen var fordi jeg skulle dra for å hente en ting. Det endte jo med at han dro for å hente tingen for meg, som en protest mot alt sammen!! I stedet for å dra 5 minutter før, så dro han 45 minutter før.... 

Han ringer meg på tur tilbake og spør om vi kan sette en strek over det hele... Jeg ble igjen oppgitt, men sa meg til slutt enig. 

Er det mulig å oppføre seg sånn?! Synes dere det er rart jeg blir oppgitt over det hele?  :murvegg:

Anonymous poster hash: 903ea...a86
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har nok en følelse av at han gir mye, og at du krever mye. Kanskje det bare ble spurt om på et dårlig tidspunkt der han følte seg sliten. Noe vi damer er fæle med er å gruble og spekulere. Ta en prat med mannen. Få frem hva han føler, bli enige og gjør deretter.

Anonymous poster hash: 9347d...7c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...