Gå til innhold

Jeg har store runde pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... Vakre øyer, langt tykt lyst hår. Men der stopper mine fordeler.

Er overvektig, ganske så mye faktisk, med stor bak, dobbelthake og annet som følger med overvekt.

Jeg føler allikevel at jeg får mye positiv oppmerksomhet fra menn. Kan det virkelig stemme? Liker menn sånne som meg? Er opptatt av å gjøre det beste utav det og klær og sminker meg vel.

(Mitt selvbilde er på bunn hvis det var noen som lurte på det.)

Anonymous poster hash: d711f...406

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan da absolutt hende de liker deg 😉 Hva mener du med positiv oppmerksomhet da?

Anonymous poster hash: fca5b...844

Skrevet

Tviler på at noen viser interesse uten at de er interessert 😉

Jeg hadde selvbilde på bunn da jeg traff min mann. Jeg hadde et naturlig pent ansikt, men veeeldig stygg kropp...

Jeg kunne ikke fatte og begripe hva i huleste en såååå vanvittig kjekk fyr så i meg.. 12 år senere er vi fortsatt gift og lykkelige ✌🏻️😍

Anonymous poster hash: 53c44...69f

Skrevet

Jeg har også selvbilde på bunnen. 

Enda skjønner jeg ikke hvordan samboer har valgt en som meg. En kjekk, stram og veltrent mann. Ikke bare ser han fantastisk ut, han har en fantastisk personlighet også. Jeg derimot, synes ikke jeg er noe pen, kroppen min er 68 kg og jeg føler meg helt forferdelig når jeg ser meg selv i speilet. Enda ville en mann som han ha en som meg. Nå har vi bodd sammen i snart 2 år, og jeg sliter enda med å forstå det... 

Anonymous poster hash: 09d7c...d31
Skrevet

Kanskje på tide å korrigere selvbilde? Tro meg, livet blir så mye bedre hvis man slutter å være slem mot seg selv 😉

Anonymous poster hash: ce3e5...ad4

Skrevet

Å være slem mot meg selv er vel noe man burde slutte med ja....👍

Anonymous poster hash: d711f...406

Gjest Antarctica
Skrevet

Menn har forskjellig smak, og mange foretrekker damer som deg.

Syns du skal være glad i deg selv uansett 😄 samme hva noen utenfor mener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...