Gå til innhold

Er jeg sær som blir sur for dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir irritert over samboeren min. Jeg er ferdig på jobb kl 16, drar da rett på Sfo og så hjem for å lage middag. Har som regel middagen klar en gang i mellom 17.30 og 18.

Samboeren min slutter på jobb kl 17, og er hjemme kl 17.30 hvis han drar med første buss etter jobb.

Men det er så ofte at han ikke kommer rett hjem, drar å "ser" på kjøpesenter, tar en øl eller to med kolleger eller møter noen. Og han sier aldri i fra at han blir senere.

Synes det er så utrivelig å lage mat og spise alene, og at han kommer i 19 tida når jeg forventer han her til å spise med meg og barna.

Er jeg sær eller hadde dere også blitt sur??

En enkel sms er da ikke så vanskelig å sende!!

Anonymous poster hash: 2008e...a86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er ikke sær som blir sur for dette. Han er.

Skrevet

Normalt å gi beskjed eller høre med den andre om det passer at han blir lengre. Hvorfor vil han ikke spise med dere? Skjer det ofte?

Anonymous poster hash: cb573...bb1
Skrevet

Går ut ifra fra at det bare er ditt barn du henter på sfo (at han ikke er pappa'n!)

Men jeg syns likevel det høres lite koselig ut. Vil han ikke hjem å spise middag med dere? Jeg hadde ikke funnet meg i det. Han kan nå i hvertfall gi beskjed!

Anonymous poster hash: 04d11...9d0

Skrevet (endret)

Nei, dette er ikke normalt! Hvorfor skal han få disponere sin egen tid helt som han vil, mens du tar deg av barna? Han har også et ansvar, og du har rett til fritid også.

Endret av TPK
Skrevet

Ja rett som det er ja. Tror ikke det er fordi at ikke VIL spise med oss.

Hi.

Skrevet

Hvem i all verden tar lørdagspilsen midt i uka egentlig? Kollegaer kan man omgås på jobben, rart at han ønsker å omgås dem så mye i fritiden på bekostning av familietiden. Guttevalpen må forstå at han nå har dame og barn/stebarn, og at dette innebærer å være tilstede og vise interesse for familien. Hva skal man ellers med en mann hvis han hele tiden er borte?

Skrevet

Bra det ikke er bare jeg som er rar.

Han driver ikke rundt hele kvelden liksom, men det som irriterer meg er at han ikke kan ha den respekten å si i fra til meg. Han trenger ikke å spørre om lov, men det er jo greit å vite!

Hi

Skrevet

Han driver ikke rundt hele kvelden liksom, men det som irriterer meg er at han ikke kan ha den respekten å si i fra til meg. Han trenger ikke å spørre om lov, men det er jo greit å vite!

Hi

Nei, han driver ikke rundt hele kvelden, men han unngår den mest stressfulle tiden etter jobb (regner med at barnet er så lite at han/hun legger seg rundt 19:30-20-tiden, når mannen din kommer hjem? Da slipper han middagslaging, leksehjelp, bading og stell, legging og diverse. Og kommer hjem når det er spist, ryddet, ungen er lagt og han kan bare legge seg på sofaen og se på TV. Han ønsker rett og slett å etterlate alt arbeidet til deg mens han tar seg velfortjent hvil etter jobb med vindusshopping eller sosial omgang over en pils. Vinn-vinn for ham.

Skrevet

Sær nei! Han høres jo utrolig koselig ut ✌🏼️

Skrevet

Hi

Nei, han driver ikke rundt hele kvelden, men han unngår den mest stressfulle tiden etter jobb (regner med at barnet er så lite at han/hun legger seg rundt 19:30-20-tiden, når mannen din kommer hjem? Da slipper han middagslaging, leksehjelp, bading og stell, legging og diverse. Og kommer hjem når det er spist, ryddet, ungen er lagt og han kan bare legge seg på sofaen og se på TV. Han ønsker rett og slett å etterlate alt arbeidet til deg mens han tar seg velfortjent hvil etter jobb med vindusshopping eller sosial omgang over en pils. Vinn-vinn for ham.

Om det er slik han er Hi og han ikke er far til barnet forstår jeg ikke t du vil fortsette ett slikt "forhold"

Anonymous poster hash: 55c62...43e

Skrevet

Jøss, han er veldig rar!

Helt unormal og uakseptabel oppførsel av en familiefar. Er han ikke far til barnet, er det derfor han tar det som en selvfølge at du alene tar ansvar for middag, lekser, fritidsaktiviteter, vennebesøk osv?

Jeg hadde seriøst heller vært alenemor enn å bo sammen med en slik mann...

Anonymous poster hash: a7021...184

Skrevet

Han er ikke far til barnet nei.

Derfor har jo jeg den største delen av ansvaret uansett. Han er flink og hjelper til når han er her. Bare så sykt irriterende at han gjør dette, eller helst at han ikke gir beskjed.

Sa fra hva jeg mente i klar tale her isted, da han kom hjem klokka 19.30. Han satt seg å furtet på soverommet, og rørte ikke middagen som fortsatt var dekt på til han. Jeg kastet den demonstrativt i søpla. Han kan bare furte så mye han vil. Det blir sofaen i natt!!

Hi

Skrevet

Sært å ikke ha lyst til å være med familien, hadde ikke satset på han der videre

Gjest Antarctica
Skrevet

Han er ikke far til barnet nei.

Derfor har jo jeg den største delen av ansvaret uansett. Han er flink og hjelper til når han er her. Bare så sykt irriterende at han gjør dette, eller helst at han ikke gir beskjed.

Sa fra hva jeg mente i klar tale her isted, da han kom hjem klokka 19.30. Han satt seg å furtet på soverommet, og rørte ikke middagen som fortsatt var dekt på til han. Jeg kastet den demonstrativt i søpla. Han kan bare furte så mye han vil. Det blir sofaen i natt!!

Hi

For en gjøk. Han leker ungkar. Syns han skal få lov å bli det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...