Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #1 Skrevet 29. oktober 2015 Sønnen min på 8 år forteller at han og en gutt til i lek med noen jenter ble overtalt av dem til å vise tissen. Han fortalte meg dette noen dager etter det skjedde, og syns det var ubehagelig og var lei seg. Har fortalt han at dersom noe liknende skjer igjen må han si klart nei, og gå til en voksen for hjelp. Det jeg lurer på er om jeg bør si ifra til de andre foreldrene om hva som har skjedd? Anonymous poster hash: e2be3...f21
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #2 Skrevet 29. oktober 2015 Skjedde dette hjemme eller på skolen? Skjedde det på skolen hadde jeg tatt det den veien. Men, har det skjedd hjemme på fritiden så hadde jeg nok snakket med de andre foreldrene. Om ikke annet en for at de også kan være litt oppmerksom. Men, dette er nok noe som kommer inn under barnas kategori om naturlig nysgjerrighet. Og desto større grunn er det til å lære barna våre om at tissen er noe helt naturlig og noe som ikke trenger å være tabubelagt, men at det er ingen som får ta på den uten man vil det selv og at det er heilt riktig å si nei. Anonymous poster hash: a6a0e...c40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå