Gå til innhold

Flere som er glad i te?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fryser mye og syns det er deilig med en kopp varm te. Nå har jeg derimot begynt å lure på om det kanskje er noe som heter for mye te.....? Haha, alt man skal lure på, men er det greit å drikke la oss si 3 kopper te til dagen? Jeg har ikke sukker i, om det skulle ha noe å si. ;) Jeg vet jo at det for tennene sin del ikke er optimalt, på grunn av misfarging, men er det andre ting også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker te og om vinteren drikker jeg mye. I love it!

Kaffe er værre enn te for tennene, men det er også røyk og cola.

Men det er jo viktig å pusse tennene godt og om du vil være sikker kan du jo øke hvor mange ganger du pusser om dagen.

Skrevet

Jeg elsker og te, og på vinteren drikker jeg mye te hver dag.

Anonymous poster hash: f16c1...152
Skrevet

Jeg fryser mye og syns det er deilig med en kopp varm te. Nå har jeg derimot begynt å lure på om det kanskje er noe som heter for mye te.....? Haha, alt man skal lure på, men er det greit å drikke la oss si 3 kopper te til dagen? Jeg har ikke sukker i, om det skulle ha noe å si. ;) Jeg vet jo at det for tennene sin del ikke er optimalt, på grunn av misfarging, men er det andre ting også?

Kommer vel helt an på typen. Svart te er mer usunn enn grønn, gul og hvit.

Anonymous poster hash: f9fe2...d80

Skrevet

Åh, supert! Jeg drikker hverken kaffi eller svart te, heller ikke cola. :) Så da kan jeg kanskje drikke mine kopper med te med god samvittighet! :D

Og jeg er enig, det er nå om høsten og vinteren det tar helt av!

Skrevet

Jeg elsker te, og har lest meg opp på temaet for egen del. Alle tre typer te er sunne, grønn, hvit og svart te. 

Det du bør passe på er at det er økologisk te. Viktig... 

Kjøp også helst Fairtrade te så de som har dyrket teen har bedre arbeidsforhold...

Anonymous poster hash: 36045...571
Skrevet

Tre kopper te om dagen er ingenting! Varierer mellom 5-10 her. Varierer mellom svart, grønn og urtete. Drikker ikke kaffe.

Anonymous poster hash: b0905...914

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...