Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #1 Skrevet 29. oktober 2015 Er det bare meg som synes de som er aktive på sidene der er litt spesielle? Vet ikke helt hva jeg skal tro. Hadde jeg mistet mitt barn til bv hadde jeg nok blitt sint osv jeg også, men der inne er det mye rart altså! Anonymous poster hash: 6b2d3...34d
Modesty Blaise. Skrevet 29. oktober 2015 #2 Skrevet 29. oktober 2015 De er ikke spesielle, 90% er klin gærne....
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #3 Skrevet 29. oktober 2015 Det er det jeg tenker inni meg, men så kan man tenke litt.. aner jo ikke om jeg hadde blitt klin gærn om noen hadde tatt mine små! Hi Anonymous poster hash: 6b2d3...34d
DramaMama Skrevet 29. oktober 2015 #4 Skrevet 29. oktober 2015 Det er en grunn til at de har mistet omsorgen for barna sine. Selvinnsikt er et fremmedord, og det er veldig tydelig for alle andre enn dem selv.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #5 Skrevet 29. oktober 2015 De virker helt kokko. Det som er saken er at de kan fritt fortelle sin side av saken og bv er rein mafia etc. Men så er det nå slik at bv vet så inderlig godt at de ikke bare tok barnet pga en filleting men det kan de ikke gå ut med for det er sensitive opplysninger!!! Bv tar neppe fra folk med fornuft i behold barna sine.. Anonymous poster hash: b66a6...8ec
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #6 Skrevet 29. oktober 2015 De folka der beviser for hele verden at avgjørelsen om omsorgsovertakelse var helt riktig! Anonymous poster hash: 3f81f...af7
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #7 Skrevet 29. oktober 2015 De folka der beviser for hele verden at avgjørelsen om omsorgsovertakelse var helt riktig! Anonymous poster hash: 3f81f...af7 Uff ja.. Det som er det tristeste er hvordan de utleverer egne barn. Husker en tilsvarende internettside hvor mange la ut kopier fra barnas journaler fra bup etc. Anonymous poster hash: 9c111...296
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #8 Skrevet 29. oktober 2015 Det skulle faktisk vært slik at om bv ble hetset pga sin avgjørelse, så skulle de fått lov til å forsvare seg. Lurer på om disse "uskyldige " familiene hadde Vært like frempå da... Anonymous poster hash: 4e8e7...ed6
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #9 Skrevet 29. oktober 2015 Det skulle faktisk vært slik at om bv ble hetset pga sin avgjørelse, så skulle de fått lov til å forsvare seg. Lurer på om disse "uskyldige " familiene hadde Vært like frempå da... Anonymous poster hash: 4e8e7...ed6 Problemet med det ville vært at barna deres også ble utlevert. Mange barn fortsetter å ha samvær med biologiske foreldre. Ville vært ufint ovenfor dem å si negative ting om foreldrene som de stort sett fortsatt er glad i. Uansett hvor sant det negative måtte være Anonymous poster hash: 9c111...296
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #10 Skrevet 29. oktober 2015 Er inne og leser innimellom,har ei bekjent som er i den gruppa. Hun fremstiller seg som verdens beste mamma, (hvem gjør ikke det),men dessverre så har hun liten eller ingen selvinnsikt som de fleste i den gruppa. Sannheten er at mor og far ruser seg på div. De var bostedsløse og bodde på sofaen til bekjente i et belastet miljø da barnet var 4 år. De har et ukontrollert temperament,pga rusmisbruk osv. De er nok glad i barnet sitt,men de evner ikke å se barnets beste. Tragisk sak. Anonymous poster hash: 72e6c...07e
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #11 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg er ikke på facebook, men jeg tipper det ikke kommer frem på den siden at det er Fylkesnemnda (evt Tingretten ved anke) som beslutter omsorgsovertakelse eller ikke. Barneverntjenesten kan ikke beslutte dette. Det er en rettssak hvor partene (barneverntjenesten og foreldrene) fører sin sak med vitner. Det er en lang prosess, og beviskravene er høye. Barneverntjenesten vurderer at omsorgssituasjonen ikke er god nok, og fremmer da forslag om omsorgsovertakelse. Dette fordi at omsorgssituasjonen, slik barneverntjenesten ser det, ikke vil kunne bedres eller har blitt bedret med hjelpetiltak. Retten avgjør. Barnevernkonsulent Anonymous poster hash: 65aff...b89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå