GĂ„ til innhold

julebordsesongđŸ˜±


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tre barn og gift i 12 Är, siste Äret har vÊrt trÞblete. Begge har dratt oss ned med smÄting. Ingen har vÊrt utro, men andre ting. Hun var tidligere lei og var da en del ute, traff en pÄ jobben og fant en hyggelig tone. Sa etterpÄ at hun var oppgitt over meg og fikk fÞleslser for han. Tror henne nÄr hun sier det ikke skjedde noe. NÄ jobber de sammen og skal pÄ julebord med overnatting. Gikk pÄ pc og face i gÄr, var hun som var logget pÄ og ikke meg. Skal ikke gjÞre det, men tok en titt pÄ meldinger. Der har hun spÞrt om de skal ta samme taxi sammen, gÄr to stk. Stor interesse for det visst det ikke er noe annet en vennskap, noe hun sier det er. Er det sÄnn at har man det dÄrlig i et forhold sÄ "koser" man seg litt ekstra med noen man liker? Tror hun ikke gjÞr noe siden vi har barn sammen, men med den alkoholen og sÄnn som det er tenker jeg mye pÄ det.

Beklager visst det blei rotete, er rot fra fĂžr av😃 Hun har ingen fĂžlelser for meg nĂ„, men hĂ„per at ting ordner seg. Vi har det topp med barna ellers sĂ„ hadde det ikke funka, det skjĂžnner jeg og.

 

Anonymous poster hash: b6986...3f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tre barn og gift i 12 Är, siste Äret har vÊrt trÞblete. Begge har dratt oss ned med smÄting. Ingen har vÊrt utro, men andre ting. Hun var tidligere lei og var da en del ute, traff en pÄ jobben og fant en hyggelig tone. Sa etterpÄ at hun var oppgitt over meg og fikk fÞleslser for han. Tror henne nÄr hun sier det ikke skjedde noe. NÄ jobber de sammen og skal pÄ julebord med overnatting. Gikk pÄ pc og face i gÄr, var hun som var logget pÄ og ikke meg. Skal ikke gjÞre det, men tok en titt pÄ meldinger. Der har hun spÞrt om de skal ta samme taxi sammen, gÄr to stk. Stor interesse for det visst det ikke er noe annet en vennskap, noe hun sier det er. Er det sÄnn at har man det dÄrlig i et forhold sÄ "koser" man seg litt ekstra med noen man liker? Tror hun ikke gjÞr noe siden vi har barn sammen, men med den alkoholen og sÄnn som det er tenker jeg mye pÄ det.

Beklager visst det blei rotete, er rot fra fĂžr av😃 Hun har ingen fĂžlelser for meg nĂ„, men hĂ„per at ting ordner seg. Vi har det topp med barna ellers sĂ„ hadde det ikke funka, det skjĂžnner jeg og.

 

Anonymous poster hash: b6986...3f8

SkjÞnte ikke alt du skrev. Men jeg tenker at du mÄ snakke med henne og dele din bekymring. Men ikke nekte henne Ä gÄ

 

 

Anonymous poster hash: de4a3...f32

Skrevet

Hun har ingen fĂžlelser for deg, skriver du.. Har hun sagt det?

 

Anonymous poster hash: f94b3...049

Skrevet

Dette er det ei dame som har skrevet... 



Anonymous poster hash: 3f9c0...81d

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...