Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #1 Skrevet 29. oktober 2015 Har tre barn og gift i 12 Ă„r, siste Ă„ret har vĂŠrt trĂžblete. Begge har dratt oss ned med smĂ„ting. Ingen har vĂŠrt utro, men andre ting. Hun var tidligere lei og var da en del ute, traff en pĂ„ jobben og fant en hyggelig tone. Sa etterpĂ„ at hun var oppgitt over meg og fikk fĂžleslser for han. Tror henne nĂ„r hun sier det ikke skjedde noe. NĂ„ jobber de sammen og skal pĂ„ julebord med overnatting. Gikk pĂ„ pc og face i gĂ„r, var hun som var logget pĂ„ og ikke meg. Skal ikke gjĂžre det, men tok en titt pĂ„ meldinger. Der har hun spĂžrt om de skal ta samme taxi sammen, gĂ„r to stk. Stor interesse for det visst det ikke er noe annet en vennskap, noe hun sier det er. Er det sĂ„nn at har man det dĂ„rlig i et forhold sĂ„ "koser" man seg litt ekstra med noen man liker? Tror hun ikke gjĂžr noe siden vi har barn sammen, men med den alkoholen og sĂ„nn som det er tenker jeg mye pĂ„ det. Beklager visst det blei rotete, er rot fra fĂžr avđ Hun har ingen fĂžlelser for meg nĂ„, men hĂ„per at ting ordner seg. Vi har det topp med barna ellers sĂ„ hadde det ikke funka, det skjĂžnner jeg og.  Anonymous poster hash: b6986...3f8
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #2 Skrevet 29. oktober 2015 Har tre barn og gift i 12 Ă„r, siste Ă„ret har vĂŠrt trĂžblete. Begge har dratt oss ned med smĂ„ting. Ingen har vĂŠrt utro, men andre ting. Hun var tidligere lei og var da en del ute, traff en pĂ„ jobben og fant en hyggelig tone. Sa etterpĂ„ at hun var oppgitt over meg og fikk fĂžleslser for han. Tror henne nĂ„r hun sier det ikke skjedde noe. NĂ„ jobber de sammen og skal pĂ„ julebord med overnatting. Gikk pĂ„ pc og face i gĂ„r, var hun som var logget pĂ„ og ikke meg. Skal ikke gjĂžre det, men tok en titt pĂ„ meldinger. Der har hun spĂžrt om de skal ta samme taxi sammen, gĂ„r to stk. Stor interesse for det visst det ikke er noe annet en vennskap, noe hun sier det er. Er det sĂ„nn at har man det dĂ„rlig i et forhold sĂ„ "koser" man seg litt ekstra med noen man liker? Tror hun ikke gjĂžr noe siden vi har barn sammen, men med den alkoholen og sĂ„nn som det er tenker jeg mye pĂ„ det. Beklager visst det blei rotete, er rot fra fĂžr avđ Hun har ingen fĂžlelser for meg nĂ„, men hĂ„per at ting ordner seg. Vi har det topp med barna ellers sĂ„ hadde det ikke funka, det skjĂžnner jeg og.  Anonymous poster hash: b6986...3f8 SkjĂžnte ikke alt du skrev. Men jeg tenker at du mĂ„ snakke med henne og dele din bekymring. Men ikke nekte henne Ă„ gÄ  Anonymous poster hash: de4a3...f32
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #3 Skrevet 29. oktober 2015 Hun har ingen fĂžlelser for deg, skriver du.. Har hun sagt det? Â Anonymous poster hash: f94b3...049
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #4 Skrevet 29. oktober 2015 Dette er det ei dame som har skrevet... Anonymous poster hash: 3f9c0...81d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ