Gå til innhold

Tar du mye på folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså Feks stryker de på armen e.l?

Anonymous poster hash: 38415...017

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Fra naturens side er jeg en "klemmer", ja. Men jeg begrenser meg fordi folk rundt meg har ulike terskler for dette.

Skrevet

Nei, kan gi de en klem og det er det.

Hadde en kollega som tok mye på meg. Strøk meg over håret, på armen osv. Vi var avdelingsleder på hver vår avdeling, men hun var mye eldre enn meg og mer autoritær. Jeg hatet at hun tok på meg. Litt sånn "lille søte deg"... Lærte senere at det er en hersketeknikk.

Anonymous poster hash: 11ca2...86d

Skrevet

Nei. Og jeg hater når folk jeg ikke kjenner så godt skal klemme, jeg blir stiv som en stokk

Anonymous poster hash: c7be3...2aa
Skrevet

Nja... Jeg er en klemmer. Men jeg klemmer ikke i hytt og vær. Er jo folk som ikke fikser å få en klem. Så jeg er raus med klemmer til familie og gode venner.

Skrevet

På nære venner/kollegaer jeg kjenner godt, kan det være jeg tar de på armen eller gir en klem om det er behov for det. Ellers så er det mange klemmer innad i familien.

Hva tenker du spesielt på hi? Noen som tar på deg eller mannen din?

Anonymous poster hash: 96f67...e40

Skrevet

Nei! Er ikke en klemmer heller, grøss.

Med unntak av barna da, de blir overøst.

Anonymous poster hash: 2c356...c2c

Skrevet

Kun på kjæresten.

Fikk klem av moren min i går for første gang på nesten et år, og vi møtes flere ganger i måneden. Jeg er absolutt ikke glad i å ta på andre eller bli tatt på. Og folk vet det.

Moren til kjæresten derimot elsker å klemme og ta på andre. Hun vet at jeg hater det, men "klarer bare ikke slutte! Er så glad i dere!"

Anonymous poster hash: bca24...2fb

Skrevet

Bare med barn. Mine får kos og klem og kyss hele tiden. Andres barn stryker jeg mye over håret.

Voksne er er verre del. Intimsonen min er gedigen. Normalt er den på 30 cm på byfolk og litt større på "bondefolk". Så kommer jeg med min intimsone på ca 3 meter. Rygger bakover om folk er for nære

Anonymous poster hash: af7d4...baf

Skrevet

Nei. Jeg takler dårlig å bli tatt på selv. Stivner helt.

Er kun mann og barn som jeg er komfortabel med at klemmer på meg.

Liker ikke at nære venner eller foreldre/søsken/svigers klemmer meg heller.

Skrevet

Nei! Hater det, er nok ganske kald sånn sett. Hater klemmer og.

Jeg jobber i et omsorgsyrke, og må ta på pasienter. Både stell, og trøst, noe jeg gjerne gjør. Det plager meg ikke når jeg er på jobb.

Anonymous poster hash: f1805...c90
Skrevet

Elsker å ta og klemme på folk jeg kjenner. Har varme hender, kanskje det er sammenhengen. Er bevist på at kanskje ikke alle liker det. Så jeg "ser an " personen og prøver å beherske meg.

Anonymous poster hash: 30c9b...a94

Skrevet

Bare på folk jeg er glad i.

Eller, stryker på ingen andre enn mann og barn, da det for meg er en kjærlighetserklæring.

Men jeg kan klemme på folk jeg er glad i, eller knipe dem i skulderen.

Har en stor intimsone og hater når folk ikke merker at de tråkker innenfor grensa mi. Skjønner ikke at mange folk er så dårlige på å lese signaler til andre. Jeg har en kollega som alltid skal ta på andre, og jeg virkelig får frysning når han stryker på meg. Jeg må stålsette meg for å ikke brøle til ham.

Jeg vet at jeg burde bare si at jeg ikke liker det, men jeg klarer ikke det. Når han tar på meg må jeg som sagt bite tennene sammen for å ikke kjefte. Jeg føler meg invadert, og blir litt paralysert.

Jeg gir svært svært tydelige signaler på at jeg ikke liker det (såpass tydelige at andre ser det),og jeg fatter ikke at han kan ha så korte sosiale antenner. (Han er homofil , så det er ikke noe seksuelt med berøringene. Men for meg er de invaderende).

Jeg har forresten null problem med å være tett med folk når det er for en grunn. Er lærer, og er jo helt borti elevene mine i timene.

Men når det ikke er nødvendig å være så nærme at man ser om folk har visdomstenner, så ønsker jeg helst å ha folk minst 1 meter unna.

Anonymous poster hash: c7406...fa9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...