Gå til innhold

HVordan avvise nettdater?


Anbefalte innlegg

Skrevet

De som tar kontakt på meldinger og de man har møtt men ikke ønsker å gå videre med?

 

Blir de ikke lei seg?



Anonymous poster hash: 3c63a...b23
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De du har møtt en gang eller to, kan du sende melding til. Takke for hyggelig date, men at du dessverre tror at dere ikke passer sammen. Trenger ikke være verre enn det :) jeg personlig vil heller vite hvor landet ligger, enn å gå å lure. Lykke til!

 

Anonymous poster hash: 527e7...325

Skrevet

Send melding til de du har møtt. Jeg takler det veldig bra, om jeg blir avvist på melding etter date. Synes det er verre med de som ikke tar kontakt, og heller ikke svarer på melding etterpå.

 

Og på datingsidene, så svarer jeg ikke de, jeg ikke liker. De jeg har pratet med en stund, men finner ut at jeg ikke vil møte, så sier jeg enten det, eller kontakten bare blir mindre, så fader det ut.



Anonymous poster hash: b1c5e...024

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...