Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #1 Skrevet 29. oktober 2015 Hva tenker dere og hva er deres erfaring? Anonymous poster hash: 14f1a...bb7
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #2 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg gikk med 3-4 cm åpning i lang tid, ble strippet 7 dager over termin. Måtte likevel igangsettes da ungen virkelig ikke ville ut:) Men du kan fort få en fødsel allerede i natt, det vet man jo aldri, så bruk tiden godt og få slappet av i dag:) Anonymous poster hash: 72377...851
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #3 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg ble også strippet da jeg hadde 3 cm åpning. Neste dag var jeg på sykehuset for sjekk, var helt moden, avflatet og klar, men ingen rier. De tok da vannet og jeg fikk uregelmessige rier. De tok vannet ca klokken 12 på formidddagen, og jeg hadde uregelmessige og ikke veldig smertefulle rier hele dagen. I fem-seks tiden hadde jeg 5 cm åpning og ble satt på riestimulerende drypp. Klokken sju på kvelden hadde jeg 8 cm åpning, men siste cm gikk tregt. Hadde maks dose riestimlulerende drypp, og klokken ni på kvelden ble hun endelig født. Hun ble født 17 dager før termin, og jeg ble satt igang fordi hun var så stor og viste tegn til å være slapp og utilfreds inni der (lite liv og lite variasjon i hjerterytme) Anonymous poster hash: 9962f...111
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #4 Skrevet 29. oktober 2015 Det hadde vært utrolig deilig om det hadde noen effekt er så lei og sliten nå😀 Anonymous poster hash: 14f1a...bb7
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #5 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg ble strippet 7 dager etter termin, 3 cm åpning, moden. Jeg fikk maserier fra hel... i to døgn før ungen ville ut. Med andremann gikk jeg med 3-4 cm fra uke 38, var helt moden. Ble strippet i uke 39, strippet to ganger på nytt i uke 40, og på nytt på overtidskontroll. Ungen kom etter ei runde sex 8 dager over tiden.Lykke til med fødsel. Anonymous poster hash: 599ca...d19
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #6 Skrevet 29. oktober 2015 Har murringer og kjenner tak i ryggen , så håper på effekt i løpet av neste døgnet Anonymous poster hash: 14f1a...bb7
Plutselig_gravid Skrevet 29. oktober 2015 #7 Skrevet 29. oktober 2015 Stripping satt i gang de tre første fødslene. Kjente murring i tak umiddelbart etterpå, og riene kom etter noen få timer. Da var jeg knapt moden (unntak nr 2). Barna ble født innen et døgn. Med nr 2 gikk jeg med 3-4 cm åpning i flere uker før fødsel, det hele kom først ordentlig i gang da jeg ble strippet på overtid. Lykke til Med nr 4 hadde jeg 4 cm åpning. Da tok de bare vannet.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #8 Skrevet 29. oktober 2015 Her skjer det fortsatt ingenting. Bare masse kynnere, murringer og tak i rygg.noe mer jeg kan gjøre for å få i gang? Anonymous poster hash: 14f1a...bb7
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #9 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg ble strippet på 3 cm å gikk gravid en uke til etter det. Fikk bare masse kynnere Anonymous poster hash: a90be...fb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå