Gå til innhold

keisersnitt og lyder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har hatt ett keisersnitt tidligere og det er det verste jeg har vært med på. Det var planlagt (har ikke noe valg), men samme hvor forberedt jeg var så var opplevelsen likevel grusom.

Skal ta et nytt keisersnitt i januar, og gruer meg.

Tenker at om jeg har et headsett med høy musikk på ørene så vil det hjelpe meg litt, ved at jeg hvertfall slipper å høre alt som skjer. Har noen erfaring med dette, eller vet om det lar seg gjøre?

Anonymous poster hash: caf2b...92d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan grusom?

Har aldri vært gjennom det, og vet at jeg har noe å grue meg til :(

Anonymous poster hash: fc10e...e4f

Skrevet

Vært igjennom 2( snart 3 ganger), og kan ikke helt forstå hvilke lyder du snakker om?

Man hører jo ikke at de skjærer, men du hører vannet gå. De prater jo om det som skjer og det hele er jo raskt over sånn sett...

Anonymous poster hash: 229de...c63

Skrevet

Ingenting å Grue seg til. Hvilke lyder? Har 3 planlagte KS og alle 3 like fantastiske. God stemning. Skal ha mitt 4 ks i januar. Gleder meg.

Skrevet

Jeg opone de heller ingen lyder. En flott opplevelse!

Anonymous poster hash: 3a6b0...12a

Skrevet

Lydene var ikke så ille, verre var følelsen når de dro henne ut 😂😶

Anonymous poster hash: 8b3c6...cb4

Skrevet

Lyder? ???

Anonymous poster hash: d0ca2...39d

Skrevet

Jeg lurer også på hva slags lyder du mener.. Hvis du mener samtalen som kirurgenehar med operasjonssykepleieren så er jo det vanskelig å unngå. De MÅ jo be om kniv, diatermi, haker osv. Det er en tross alt en stor operasjon og slik er det bare. Du får vel ha mannen din hos deg, kan du ikke prate lavmælt med ham mens dere venter på at babyen er ute?

Anonymous poster hash: b1380...caf
Skrevet

Hvilke lyder? Jeg har hatt to keisersnitt og skjønner ikke helt hva du mener?

Anonymous poster hash: 99c62...5ef

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvilke lyder du snakker om. Har hatt 2 KS, og husker ikke noen lyder.

Skrevet

Jeg hadde et keisersnitt hvor jeg hørte at de skar i huden min, og den lyden glemmer jeg nok aldri! Utrolig ubehagelig, og trodde ikke det var fysisk mulig. Men det var det visst :) Hvis det er slik type lyd du mener, HI, så skjønner jeg godt at du gruer deg! De hadde på radio under min operasjon, det hjalp veldig!

Skrevet

Jeg hadde et keisersnitt hvor jeg hørte at de skar i huden min, og den lyden glemmer jeg nok aldri! Utrolig ubehagelig, og trodde ikke det var fysisk mulig. Men det var det visst :) Hvis det er slik type lyd du mener, HI, så skjønner jeg godt at du gruer deg! De hadde på radio under min operasjon, det hjalp veldig!

Ja, slike lyder blant annet.

At de prater gjorde meg da ingenting, men de lydene hvor jeg tydelig hørte at de skjærte, klippet, åpnet, dro osv i tillegg til at jeg kjente det (ingen smerte, men kjente de drev på). Det var helt jævlig. Og å prate med mannen, vel... For meg så var det ikke mulig å holde en samtale som om jeg satt i sofaen under et pledd, jeg hadde mer enn nok med å klare å komme meg gjennom det som skjedde.

Anonymous poster hash: caf2b...92d

Skrevet

Du kan kanskje be om narkose?

Anonymous poster hash: 506e4...a62
Skrevet

Har 3 ks og aldri hørt noen ubehagelige lyder. Har bare hørt lydene fra alle apparatene rundt. Ha musikk på ørene,det går helt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...