Gå til innhold

Æsj! Jeg er så rar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sier så mange rare ting, og når jeg skal legge meg går jeg gjennom ALT jeg har sagt og blir så flau. :(

Hva tenker dere om rare folk..?

Virker jo ikke som om folk prøver å unngå meg selv om jeg skjønner om de vil... :(

Anonymous poster hash: b9f5f...a4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres ikke rar ut men usikker.

Alle sier rare ting, og de fleste glemmer det i det det er sagt (dette gjelder nok de du sier rare ting til også)

Stol på deg selv, vær deg selv og slutt å analyser deg selv for mye :)

Jeg for min del liker best "rare" folk. Hva hadde vel verden vært uten sånne som deg? Ganske kjedelig!

Skrevet

Du høres ikke rar ut men usikker.

Alle sier rare ting, og de fleste glemmer det i det det er sagt (dette gjelder nok de du sier rare ting til også)

Stol på deg selv, vær deg selv og slutt å analyser deg selv for mye :)

Jeg for min del liker best "rare" folk. Hva hadde vel verden vært uten sånne som deg? Ganske kjedelig!

Åååh! Takk!😄

Er nok veldig usikker også..

Skrevet

Sier så mange rare ting, og når jeg skal legge meg går jeg gjennom ALT jeg har sagt og blir så flau. :(

Virker jo ikke som om folk prøver å unngå meg selv om jeg skjønner om de vil... :(

Sosial angst heter det. Og du er ikke rar.

Anonymous poster hash: 0e150...213

Skrevet

Sosial angst heter det. Og du er ikke rar.

Anonymous poster hash: 0e150...213

De fleste har det sånn innimellom. Det skal være ganske ekstremt før det deffineres som sossial angst.

Anonymous poster hash: d0c9e...626

Skrevet

Jeg er helt lik som deg. Veldig rar. Sier mye dumt.

Anonymous poster hash: a102a...3ba

Skrevet

Å, skulle ønske jeg kjente dere rare! Rare mennesker er jo ofte mye kulere enn vanlige mennesker. Sikkert mye smartere også!

Det er for eksempel mange kunstnere og kjente mennesker som nok er ganske rare, og som får suksess bl.a. pga det. Så jeg tror ikke du/dere skal forsøke å endre dere eller blir mer som andre. bare slutt å gruble ver hva andre tenker om dere, vær som dere er :-)

Anonymous poster hash: 5b9e9...134
Skrevet

Dette kunne vært meg!

Synes jeg er helt tåprlig selv, men får faktisk en del kommentarer på at jeg er ei sikkelig kul dame! :)

Anonymous poster hash: 92c16...7f3

Skrevet

Huff, sånn er jeg også!

Forbereder også samtaler i hodet på forhånd, men det blir jo aldri sånn som jeg planlegger :P

Anonymous poster hash: f4e89...c7c

Skrevet

Jeg og er litt sånn! Du er ikke alene :-)

Anonymous poster hash: aef2a...91a

Skrevet

Jeg var sånn. Og har slitt med sosial angst hele livet.

Nå går jeg på Efexor/Venlafaxin som er antidepressiva som også hjelper mot sosial angst.

Nå tør jeg faktisk åpne munnen blant andre folk. Uten å ligge våken på nettene og kverne på alt det dumme jeg har sagt.

Vil gå så langt å si at jeg har fått et nytt liv... Dette er veeeeldig deilig!! :-)

Anonymous poster hash: e348b...cf8

Skrevet

Jeg er også slik, men jeg vil ikke kalle det sosial angst. Jeg er jo ikke redd for folk/folkemengder. Jeg vil heller kalle det selvkritisk og usikker. Nå har jeg begynt å tenke at jeg legger jo aldri merke til, eller husker, det rare andre sier. Derfor er (forhåpentligvis) sjansen stor for at andre ikke legger merke til/husker alt det rare jeg sier

Skrevet

Kan anbefale deg boken: tenk deg glad! Med david burns. Greide å snu tankemønstret å gi litt faen i hva andre tenker om meg etter jeg leste den.

Man er så redd for hva andre tenker hele tiden, det burde man gi slipp på! Lev mens man kan å tørr å være deg selv!! Verden har blitt kjedelig med bare "perfekte" mennesker. Kjenner mange som folk kaller rar, jeg liker de godt bare fordi de er seg selv å prøver ikke å kopiere noen andre. Jeg er nokk også rar til tider, men de som ikke liker meg for den jeg er,trenger ikke like meg! Så greit er det med den saken😊

Anonymous poster hash: 44a33...dd5

Skrevet

Tja... moren til bestevenninnen til datteren min er ganske rar. Hun sier rare ting ganske ofte, men det som er positivt med det er jo at man ikke går rundt og husker på alle enkelttingene... de forsvinner i mengden. :P

Ellers er jeg mest opptatt av hvordan jeg selv fremstår, for jeg er veldig usikker selv. Men tror ikke jeg sier like mye rart da. Men det er egentlig litt befriende at hun gjør det. ;)

Anonymous poster hash: be4a9...7c6
Skrevet

Jeg er også slik, men jeg vil ikke kalle det sosial angst. Jeg er jo ikke redd for folk/folkemengder. Jeg vil heller kalle det selvkritisk og usikker. Nå har jeg begynt å tenke at jeg legger jo aldri merke til, eller husker, det rare andre sier. Derfor er (forhåpentligvis) sjansen stor for at andre ikke legger merke til/husker alt det rare jeg sier

Sosial angst er som regel frykt for at andre synes en er teit. Å sky mennesker er bare en bivirkning sånn sett.

Hi, du burde vurdere psykolog. Høres veldig slitsomt å ha det slik

Anonymous poster hash: aefc1...c5c

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg sier fryktelig mye teit i løpet av en arbeidsdag, har jeg fått erfare. Så mye teit, at hadde jeg møtt meg selv ville jeg noen ganger tenkt "eh okei?"...noen ganger rødmer jeg, og noen ganger kjefter jeg på meg selv i hodet mitt. Andre ganger må jeg nesten bare le høyt. Fatter ikke at det går an liksom!

Men jeg har da venner, de fleste helt normale :P

Og jeg har en veldig god tone med alle jeg jobber med! Og ingen angst ;) jeg må nok bare leve med det ;)

Skrevet

Nå har jeg ikke lest gjennom alle svarene her men vet du hva, jeg er helt lik!

Kunne skrevet det selv. Jeg har lagt meg til en skikkelig dum vane at hvis jeg tenker på noe dumt jeg har sagt så kan jeg komme med en sleng kommentar til meg selv "hater meg"!

Veldig slitsomt men jeg prøver å jobbe meg gjennom det. Vi er fler og det er ikke unormalt! Ting blir sagt og ting blir glemt. Jobb og i venne sammenheng har jeg ikke noen sosiale problemer så det kan jo ikke være så dumt tenker jeg. Jeg er min egen verste fiende.

Anonymous poster hash: 33234...99a

Skrevet

Jeg er av samme slag, ligger i sengen om kvelden og regelrett gremmer meg over mye av det jeg har liret av meg ila arbeidsdagen. En pest og en plage! Godt vi er flere😮

Anonymous poster hash: dca57...a41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...