Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #1 Skrevet 29. oktober 2015 Prøvde nytt skyllemiddel, og den lukter forferdelig! Det var ikke så ille da jeg luktet på korken, men da jeg tok ut klærne luktet det skikkelig ille!!!! Vasket alt en gang til, med det vanlige skyllemiddelet, men det nye middelet har klort seg fast i klærne! Hengte opp klærne, og nå stinker det i hele huset! Hva kan jeg gjøre???? Anonymous poster hash: 94a90...9d5
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #2 Skrevet 29. oktober 2015 Prøvde nytt skyllemiddel, og den lukter forferdelig! Det var ikke så ille da jeg luktet på korken, men da jeg tok ut klærne luktet det skikkelig ille!!!! Vasket alt en gang til, med det vanlige skyllemiddelet, men det nye middelet har klort seg fast i klærne! Hengte opp klærne, og nå stinker det i hele huset! Hva kan jeg gjøre???? Anonymous poster hash: 94a90...9d5 Tror du overdriver LITT? Hva heter middelet da? Anonymous poster hash: 72736...ce0
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #4 Skrevet 29. oktober 2015 Å herregud! Skjerp deg! Anonymous poster hash: b5c50...bdc
urten Skrevet 29. oktober 2015 #5 Skrevet 29. oktober 2015 Er du gravid HI? Den nesa di høres unormalt sensitiv ut
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #6 Skrevet 29. oktober 2015 Mange andre ville kanskje ikke reagert, men dette er en lukt som gir meg negative assosiasjoner, og jeg blir kvalm av lukten. Uavhengig av hva årsaken er til at jeg ikke liker lukten, så trenger jeg hjelp til å fjerne den! Hva kan jeg gjøre? Ps jeg er ikke gravid... Hi Anonymous poster hash: 94a90...9d5
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #7 Skrevet 29. oktober 2015 Mange andre ville kanskje ikke reagert, men dette er en lukt som gir meg negative assosiasjoner, og jeg blir kvalm av lukten. Uavhengig av hva årsaken er til at jeg ikke liker lukten, så trenger jeg hjelp til å fjerne den! Hva kan jeg gjøre? Ps jeg er ikke gravid... Hi Anonymous poster hash: 94a90...9d5 Vask et par ganger til med blå Softlan el. Den lukta tar sikkert knekken på det meste (om ikke det er denne du ikke liker da) Jeg personlig liker ikke den, for den kan lyktes på ti meters avstand, så derfor jeg tenker at den sikkert "knekker" din lukt Anonymous poster hash: 0dd64...dbb
n74 Skrevet 29. oktober 2015 #8 Skrevet 29. oktober 2015 Vask klærne en gang til med eddik. Det skal fjerne vond lukt ig det lukter ikke eddik av klærne etterpå
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #9 Skrevet 29. oktober 2015 Skyllemiddel er ekkelt uansett. Anonymous poster hash: 9660a...e45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå