Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #1 Skrevet 29. oktober 2015 ...alltid tror at de som forteller en historie om noen de kjenner eller stiller et spørsmål med noen andre i tankene, egentlig snakker om seg selv. Tenker ofte at de selv må være så navlebeskuende at de ikke klarer å forstå at en del faktisk er oppriktig interessert i andres liv og deres erfaringer, og at det ikke alltid ligger verken identifisering eller egne erfaringer bak de rådene som gis. Det er mange som rett og slett bare reagerer på urett, ønsker å hjelpe, har fagkunnskap eller har evnen til å sette seg inn i hvordan noe føles uten å ha erfart det selv. Jeg benytter både minner fra faglitteratur, egne og andres erfaringer når jeg diskuterer noe, men snakker jeg om egne erfaringer så presiserer jeg alltid det. Anonymous poster hash: 48230...8bb
TinaK 1990 Skrevet 29. oktober 2015 #2 Skrevet 29. oktober 2015 Må være slitsomt å være deg siden du åpenbart irriterer deg over småting.. .tenk på den energien du bruker..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #3 Skrevet 29. oktober 2015 Ok. Anonymous poster hash: 63292...dfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå