Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #1 Skrevet 28. oktober 2015 Er rundt eggløsningstid nå og har en merkelig følelse i høyre eggstokk eller rundt der en plass. Kjennes nesten ut som luft? Kan det være eggløsningen jeg kjenner? Anonymous poster hash: bf0d4...1c8
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #2 Skrevet 28. oktober 2015 Ja, her får jeg litt magevondt, mye utflod med litt blod på. Anonymous poster hash: 95f7e...10e
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #3 Skrevet 28. oktober 2015 Ja, jeg mener jeg kjenner hvilke side egget løsner fra og kan angi sånn ca når det skjer, ut fra smertene. I tillegg forteller humøret mitt meg når jeg har eggløsning. Anonymous poster hash: 08818...2db
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #4 Skrevet 29. oktober 2015 Ja, kjenner det veldig godt. Har akkurat nå i venstre eggstokk, og det kjennes ut som om noen sitter inni der og røsker og sliter i den😱 ganske ubehagelig, men også ganske fantastisk å kjenne hvordan kroppen jobber Anonymous poster hash: 24eff...dba
MTF Skrevet 29. oktober 2015 #5 Skrevet 29. oktober 2015 Ja, kjenner det godt. Stikker på en måte litt i siden, kjenner murringer og blør som regel pittelitt.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #6 Skrevet 29. oktober 2015 Kjente det sist, for 9 mnd sida stakk på høyre side. Og der satt'n gitt. Anonymous poster hash: 5b244...122
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #7 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg får kraftige eggløsningssmerter hver månede, så ikke tvil her nei. Anonymous poster hash: 9e45d...16d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå