Gå til innhold

Kjenner du eggløsningen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er rundt eggløsningstid nå og har en merkelig følelse i høyre eggstokk eller rundt der en plass. Kjennes nesten ut som luft? Kan det være eggløsningen jeg kjenner?

 

Anonymous poster hash: bf0d4...1c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, her får jeg litt magevondt, mye utflod med litt blod på.

 

Anonymous poster hash: 95f7e...10e

Skrevet

Ja, jeg mener jeg kjenner hvilke side egget løsner fra og kan angi sånn ca når det skjer, ut fra smertene. I tillegg forteller humøret mitt meg når jeg har eggløsning.

 

Anonymous poster hash: 08818...2db

Skrevet

Ja, kjenner det veldig godt.

Har akkurat nå i venstre eggstokk, og det kjennes ut som om noen sitter inni der og røsker og sliter i den😱 ganske ubehagelig, men også ganske fantastisk å kjenne hvordan kroppen jobber :)

 

 

Anonymous poster hash: 24eff...dba

Skrevet

Ja, kjenner det godt. Stikker på en måte litt i siden, kjenner murringer og blør som regel pittelitt.

Skrevet

Kjente det sist, for 9 mnd sida ;) stakk på høyre side. Og der satt'n gitt.

 

Anonymous poster hash: 5b244...122

Skrevet

Jeg får kraftige eggløsningssmerter hver månede, så ikke tvil her nei.

 

Anonymous poster hash: 9e45d...16d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...