Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #1 Skrevet 28. oktober 2015 Noen som har noen gode oppskrifter på middag i form. Gjerne litt lettvint. Kommer til å ha det veldig travelt i de neste to ukene. Så trenger tips til mat jeg kan hove oppi i en form som kan lage seg selv i ovnen 😊 Anonymous poster hash: cf3f7...3c9
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #2 Skrevet 28. oktober 2015 Lakseform: Grønnsaker av eget valg (f.eks. tynne skiver gulrot, små blomkål- og/eller brokkolibuketter, tomat, løk, paprika, squash). Legg i bunnen av formen. Lag en blanding av fløte/melk og rømme og hell over. La forma stå i ovnen på 200 grader i 10-15 minutter, legg fire laksefileter med salt og sitronpepper på toppen. Stek i 15 minutter til. Serveres med ris, pasta eller poteter. Kylling i form: http://www.frutimian.no/2011/01/23/arvekyllingen-kylling-i-langpanne-med-ost-og-fløtesaus/ Denne er veldig god 👍 Enkel lasagne: Kok pastaskruer. Stek kjøttdeig, løk og hvitløk sammen. Ha i en boks tomater, litt tomatpure og pizzakrydder. Ha oppi en skvett fløte, rømme, cremè frâise eller melk. Legg skruene nederst i formen, hell over kjøttsausen og litt ost på toppen. Stek i ovnen på 225 grader til osten er gyllen. Anonymous poster hash: a8e3a...305
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #3 Skrevet 28. oktober 2015 Tusen takk skal prøve meg på fiskeformen i morgen da jeg har nesten alt. Bare at det blir med ørret siden det er det vi har 😊 Anonymous poster hash: cf3f7...3c9
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #4 Skrevet 28. oktober 2015 Står ikke på hvor mange grader den arvekyllingen skal steke? Anonymous poster hash: c29d3...4b4
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #5 Skrevet 28. oktober 2015 Står i toppen av oppskriften, sett ovnen på 200 grader Anonymous poster hash: a8e3a...305
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2015 #6 Skrevet 29. oktober 2015 Lakseform: Grønnsaker av eget valg (f.eks. tynne skiver gulrot, små blomkål- og/eller brokkolibuketter, tomat, løk, paprika, squash). Legg i bunnen av formen. Lag en blanding av fløte/melk og rømme og hell over. La forma stå i ovnen på 200 grader i 10-15 minutter, legg fire laksefileter med salt og sitronpepper på toppen. Stek i 15 minutter til. Serveres med ris, pasta eller poteter. Kylling i form: http://www.frutimian.no/2011/01/23/arvekyllingen-kylling-i-langpanne-med-ost-og-fløtesaus/ Denne er veldig god Enkel lasagne: Kok pastaskruer. Stek kjøttdeig, løk og hvitløk sammen. Ha i en boks tomater, litt tomatpure og pizzakrydder. Ha oppi en skvett fløte, rømme, cremè frâise eller melk. Legg skruene nederst i formen, hell over kjøttsausen og litt ost på toppen. Stek i ovnen på 225 grader til osten er gyllen. Anonymous poster hash: a8e3a...305 Den kyllingformen så god ut Anonymous poster hash: 808b9...428
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå