Gå til innhold

Forlovet i lang tid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har noen vært forlovet i årevis, som iallefall 10 år, og ikke gifter seg?

Anonymous poster hash: 3784e...25d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her skyldes det økonomi og at vi må prioritere å bruke pengene på huset for å få levelige forhold å bo i. Vi tenker på hva som er viktigst for vår familie, så får festen komme etterpå..

Anonymous poster hash: 27c05...60c

Skrevet

Vi var forlovet i 10 år.ønsket ikke ett bryllup,men ville visse at vi "hørte sammen".ble så vi giftet oss på tinghuset for og ha papirene i orden.

Min søster har snart vært forlovet i 30 år de bruker ringer og tror nok de fleste tror at de er gift.

Skrevet

Her skyldes det økonomi og at vi må prioritere å bruke pengene på huset for å få levelige forhold å bo i. Vi tenker på hva som er viktigst for vår familie, så får festen komme etterpå..

Man trenger da virkelig ikke ha svindyr fest for å gifte seg. Hos sorenskriveren koster det ingenting.

Skrevet

Man trenger da virkelig ikke ha svindyr fest for å gifte seg. Hos sorenskriveren koster det ingenting.

Da er jeg heller forlova videre enn en sånn stusselig markering.

Skrevet

Man skal la være å forlove seg hvis man ikke har noen planer om å gifte seg.

En forlovelse er et løfte om ekteskapet, stort sett innenfor 1-2 år.

Når jeg hører folk er forlovet i 8-10-12-14 år, så synes jeg kun det er pinlig.

Da kan man like godt la være

Anonymous poster hash: a247a...2de

Skrevet

Vi har vært forlovet i 9år😊 det blir bryllup når når jeg er ferdig utdannet.

Hva andre måtte mene om det bryr jeg meg lite om😊

Anonymous poster hash: fd6f2...e63

Skrevet

Vi hadde avtale om at den dagen vi forlovet oss skulle vi gifte oss innen et år... holdt det nesten... Ble litt over :)

Å forlove seg er å love hverandre at man skal gifte seg. Å forlove seg bare for å være forlovet er skikkelig sært!

Kjenner flere som har gjort det. Bryr meg ikke så mye da, men synes det undergraver betydningen av å forlove seg, og det synes jeg er synd!

Anonymous poster hash: 3c4a2...666

Skrevet

Hvor har noen vært forlovet i årevis, som iallefall 10 år, og ikke gifter seg?

Anonymous poster hash: 3784e...25d

Hvor? Vi bor i Akershus😉

Anonymous poster hash: 6c445...8d9

Skrevet

Hei! Forlovet oss da vi var 19 år☺nå 24 år etter, 3 voksen barn , hus,hytte osv har vi det så bra, at vi ikke føler at vi "tør". Har sett flere venner skille seg etter mange års samboerskap. Skal sies at vi har samboerkontrakt ☺ Er utrolig glad i min forlovede 😃

Anonymous poster hash: e75b3...665

Skrevet

Vi forlovet oss for 5 år siden, da var jeg 20 og han 21. Vi er begge enige om å gifte oss, men vil vente til vi får barn som kan være ringbærere 😉 vi venter vårt første barn nå, så det blir nok noen år igjen før vi gifter oss enda 😛

Skrevet

Forlovet på 4'de året her. Blir nokk noen år til enda, men vi har planer om å gifte oss etter vi har kjøpt oss hus/leilighet :)

Anonymous poster hash: 5ae0d...88b

Skrevet

Vi var forlova i 3 år. Synes det var litt for lenge egentlig. Forlovelse for meg betyr bryllup i nær fremtid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...