Gå til innhold

Det er ikke så mye som biter på meg, men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommentarer om at det blir nok en jente neste gang, og dere kan jo prøve flere ganger, og ikke gi dere ol. sårer meg dypt.

Akkurat som om ikke mine gutter er gode nok?

Vi strevde leeeeenge med og få barn. Var overlykkelig den gangen det lyste gravid på testen. Kan med hånden på hjertet si at det ikke spilte noen rolle hva det var. Vi ønsket oss barn, ikke kjønn.

Mulig vi kunne klart å bli gravide en gang til, men vi har bestemt oss for at ti holder. Da har vi god tid til dem, i tillegg til plass og økonomi.

Håper folk kan tenke seg om før de kommer meg slike utsagn. Hvertfall så guttene hører det.

Anonymous poster hash: 9abb7...637

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville egentlig vært synd om Nr 11 ble jente, nå som dere nesten har et helt fotballag ;)

Skrevet

Ville egentlig vært synd om Nr 11 ble jente, nå som dere nesten har et helt fotballag ;)

Haha, herregud! Tok litt tid før jeg skjønte hva du mente 😂

Men det skulle stå to. TO!!! 😂😂😂

Anonymous poster hash: 9abb7...637

Skrevet

Sånne kommentarer er så ubetenksomme og dumme. Jeg har to jenter og er super fornøyd med det, de er begge blitt til ved assistert befruktning og det å kunne få oppleve å være gravid og bli forelder to ganger er fantastisk uansett hvilket kjønn man får. Jeg har fått høre flere ganger at jeg var sååå heldig som ventet jente og at det er jo ekstra stas med jente osv. Blir liksom litt vanskelig å vite hva man skal svare på sånt syns jeg.Hvordan kan barn av det ene eller andre kjønnet være ekstra stas?

Anonymous poster hash: 9a652...c10

Skrevet

Enig! Vi har to gutter og venter nr tre nå. Vet ikke kjønn enda. Ser for meg kommentarene ja. Fikk en del sist også.

Vi har mistet to ganger det siste året, så jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvilket kjønn vi får! Nå vil jeg bare ha en baby...

Skrevet

Det er vel en antakelse mange gjør på bakgrunn av egne referanser. Det er liksom allment akseptert at å få en av hvert kjønn er det optimale. Helt på trynet, spør du meg!

Jeg fikk to jenter, og ble spurt av en kollega hvordan det føltes å få andrepremie to ganger... Selv hadde han to gutter. Vanligvis er dette en oppegånde mann, men her mistet jeg respekten.

Jeg er så glad jeg har fått de barna jeg har fått. Elsker dem himmelhøyt. Hadde sikkert vært gøy å få oppleve å være guttamamma også, men jeg føler ikke at jeg mangler noe i livet mitt likevel!

Anonymous poster hash: 4c46c...122

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...