Gå til innhold

Jeg innrømmer det, jeg nett-stalker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søker opp folk på facebook etc. Mest folk som har behandlet meg dårlig i fortiden. Dette på tross av at jeg har et rikholdig liv i dag. Hvor unormal er jeg?

Anonymous poster hash: bd4c8...fe8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvorfor?

Anonymous poster hash: 26f43...7e0

Skrevet

Unormal?

Dette er garantert normalen, trist nok.

Anonymous poster hash: 22e95...f58

Skrevet

Det gjør jeg og.

Anonymous poster hash: eaee2...307

Skrevet

Søker opp folk på facebook etc. Mest folk som har behandlet meg dårlig i fortiden. Dette på tross av at jeg har et rikholdig liv i dag. Hvor unormal er jeg?

Jeg gjør det samme. Aner ikke hvorfor. Har kanskje et lite håp om at de ikke har det like bra som meg?

Anonymous poster hash: 71a38...04f

Skrevet

Husk bare på at dere dukker opp som foreslåtte venner etter at dere har vært og snoket. Dere legger igjen spor. Folk som plutselig dukker opp på venneforslaglisten min uten at vi har hatt kontakt overhodet har kanskje sjekket meg ut.

Anonymous poster hash: 51885...0a3

Skrevet

Husk bare på at dere dukker opp som foreslåtte venner etter at dere har vært og snoket. Dere legger igjen spor. Folk som plutselig dukker opp på venneforslaglisten min uten at vi har hatt kontakt overhodet har kanskje sjekket meg ut.

Kanskje ja, men nå har jeg en del bånd til disse fra før. Derfor kan de ikke sikkert konkludere med at jeg har snoket..

Skrevet

Jeg er også en nettstalker! Grunnen er nok sammensatt. Jeg er fryktelig nysgjerrig, og dette blir tilfredsstilt gjennom stalking/snoking. Samtidig liker jeg å ha kontroll, vite hva folk gjør, hvor de bor, hvor gamle de er, hva de tjener, hvor mye de betalte for huset sitt, hvor gammel bilen er og om den er belåne osv. Hukommelsen min er ganske god, så husker feks et bilnummer, også sjekker jeg det på nett senere. Har personen nevnt noe fra livet sitt så husker jeg det, og bruker det i snokinga for å finne mer info.

Er ellers oppegående og høyt utdannet, tro det den som kan...

Anonymous poster hash: 9f50b...38c

Skrevet

Jeg har en hoven og ufordragelig nabo som lever et glamliv på insta. Jeg nekter å følge henne, men sniker på profilen daglig for å se hva hun driver med.. Hun skriver på engelsk og poster bilder av seg selv fra prøverommet i dyre butikker. Blir lattermild, men også provosert. Uff, tragisk av meg- og jeg vet det..

Anonymous poster hash: 917d1...17d
Skrevet

Jeg også. Tror det er ganske normalt. Men husk de får der opp på feeden. De som er inne på siden din ofte kommer som forslag til venner osv. 😉

Anonymous poster hash: cd3b9...a3e

Skrevet

WÆÆÆ....

Anonymous poster hash: 34d0f...75f

Skrevet

Jeg også. Tror det er ganske normalt. Men husk de får der opp på feeden. De som er inne på siden din ofte kommer som forslag til venner osv. 😉

Er det sant???

Var en periode min første store kjærlighet gjevnlig dukket opp på feeden min 😍

Hadde ikke hatt noe med han å gjøre på 12 år. Nå gjør han ikke det lenger, så nå har han nok mistet interessen.

Anonymous poster hash: 13cee...0e9

Skrevet (endret)

Jeg også. Tror det er ganske normalt. Men husk de får der opp på feeden. De som er inne på siden din ofte kommer som forslag til venner osv.

Er det sant???

Var en periode min første store kjærlighet gjevnlig dukket opp på feeden min

Hadde ikke hatt noe med han å gjøre på 12 år. Nå gjør han ikke det lenger, så nå har han nok mistet interessen.

Nei, de gjør ikke det.

Folk kommer kun opp i feeden ens dersom man har trykket på at man ønsker å følge dem (da får du opp alle offentlige innlegg de publiserer), eller dersom de poster innlegg der noen dere begge kjenner kommenterer eller liker.

Det hender offentlig innlegg jeg har postet deles videre fra min profil også av folk jeg ikke kjenner, noe som må bety at de må ha sjekket profilen min, men jeg tar det bare som et kompliment om noen er nysgjerrige på meg. Får ellers opp en rekke venneforslag som ikke nødvendigvis betyr annet enn at de baserer seg på at vi er medlem av en felles gruppe eller har et par felles venner.

Jeg er nysgjerrig på mennesker selv også, og det hender at jeg selv søker opp noen som jeg plutselig kom til å tenke på. Synes det er hyggelig å se at noen tilsynelatende har det bra og f.eks. gjør det de drømte om da de var yngre :).

Endret av Virginia!
Skrevet

Jeg er også en nettstalker! Grunnen er nok sammensatt. Jeg er fryktelig nysgjerrig, og dette blir tilfredsstilt gjennom stalking/snoking. Samtidig liker jeg å ha kontroll, vite hva folk gjør, hvor de bor, hvor gamle de er, hva de tjener, hvor mye de betalte for huset sitt, hvor gammel bilen er og om den er belåne osv. Hukommelsen min er ganske god, så husker feks et bilnummer, også sjekker jeg det på nett senere. Har personen nevnt noe fra livet sitt så husker jeg det, og bruker det i snokinga for å finne mer info.

Mulig du er oppegående og høyt utdannet, men det du beskriver strekker seg langt utover normal nysgjerrighet....

Skrevet

Mulig du er oppegående og høyt utdannet, men det du beskriver strekker seg langt utover normal nysgjerrighet....

Jeg sjekker også disse tingene. Gidder ikke sjekke Facebook, men eiendomsforhold og biler, det sjekker jeg.

Får jo med meg alle refinansieringene folk gjør for å betale for bil og båt. Da vet jeg jo at de ikke låner opp på eksisterende pant etc. Er mye info der, noen har jo også betalingsanmerkning.

Jeg er også høyt utdannet. Kanskje det er en sammenheng?

Skrevet (endret)

Jeg sjekker også disse tingene. Gidder ikke sjekke Facebook, men eiendomsforhold og biler, det sjekker jeg.

Får jo med meg alle refinansieringene folk gjør for å betale for bil og båt. Da vet jeg jo at de ikke låner opp på eksisterende pant etc. Er mye info der, noen har jo også betalingsanmerkning.

Jeg er også høyt utdannet. Kanskje det er en sammenheng?

Det du og den andre beskriver er ikke normal nysgjerrighet, men ekte stalker- tendenser. Å kredittsjekke andre uten grunn eller benytte tilganger du har på jobb til å snoke, er dessuten ulovlig.

Endret av Virginia!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...