Gå til innhold

Hva tenker du er værst?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Diabetes eller Epilepsi?

Tenker da helst hos barn.

 

Hva tenker du,og hvorfor?

 

Anonymous poster hash: d31d7...865

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike pest eller kolera spørsmål er ikke så bra. Ikke bare er det noe man ikke kan velge, det er heller ikke noe gøy for foreldre som har barn med sykdom X å høre andres skrekktanker om det.

Skrevet

Pest og kolera.

Begge kan potensielt sett føre til hjerneskade eller død.

Skrevet

Jeg tenker at epilepsi er "verst" om man kan si det. Selvom det er mange varianter av epilepsi, alt fra å ha alvorlige /livstruende anfall svært ofte til å ha et fåtall anfall og stort sett kunne leve normalt.

Skrevet

Jeg har en sønn med epilepsi og ønsker ikke å svare på dette. Hvorfor spør du? Er det for å gradere hvor vanskelig forskjellige familier har det? Jeg unner ikke noen verken epilepsi eller diabetes. Enkelt og greit.

Skrevet

Nei,det var absolutt ikke meningen og være ekkel her.

Jeg har en datter selv med epilepsi ,og unner virkelig ingen dette.

Vi har det i perioder slitsomt,og det preger hele familien.

 

Grunnen til at jeg lurte var at jeg ser litt likt på disse to.synes det er så fælt at noen plages i hverdagen.

Har en bekjent som har en datter med diabetes,hun synes jeg er så heldig som har barn med epilepsi.For det er såå mye bedre i følge henne.

 

 

Anonymous poster hash: d31d7...865

Skrevet

Og dermed er du der....: Hvorfor spør du? Er det for å gradere hvor vanskelig forskjellige familier har det?

 

Om din datter har epilepsi vet du at det finnes enorme forskjeller på hvor hardt man er rammet, noe som igjen gjør spørsmålet ditt umulig å svare på.



Anonymous poster hash: c7e9c...129
Skrevet

Heller epilepsi enn dia

 

Anonymous poster hash: afa16...387

Skrevet

Nå kommer jo epilepsi i ekstremt varierende grader. Noen som er ekstremt plaget. Så min venninne som ikke har hatt anfall på 7 år.



Anonymous poster hash: e9797...317

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...