Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #1 Skrevet 28. oktober 2015 Han er håndverker og skulle gjøre en jobb hos et foreldrepar fra bhg. Det endte med at han avsluttet fordi kunden forlangte mer enn det som var kontraktskrevet,greit nok. I dag fikk han en sms med en ubegrunnet beskyldning,skrevet på dårlig norsk,hvor da min mann svarer tilbake "ta deg et norsk kurs og lær deg folkeskikk. Det der er det xxxx som står ansvarlig for. Greit man kan bli forbannet,men ærlig talt,å svare sånn er helt bak mål. Nå gruer jeg for å treffe disse i bhg. Anonymous poster hash: c3d7c...591
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #2 Skrevet 28. oktober 2015 En ubegrunnet unnskyldning?? Anonymous poster hash: ff460...c38
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #3 Skrevet 28. oktober 2015 En ubegrunnet unnskyldning?? Anonymous poster hash: ff460...c38 Det står beskyldning. Skjønner at den er lei hi, men du er ikke ansvarlig for hva han måtte lire ut av seg. Lat som ingenting Anonymous poster hash: 6588b...c95
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #4 Skrevet 28. oktober 2015 En ubegrunnet unnskyldning?? Anonymous poster hash: ff460...c38 Var ikke så vanskelig å forstå at Hi mente ubetinget unnskyldning, var det? Om mannen din er ordentlig tøff så ringer han på døren til disse folkene og sier unnskyld der - da vil saken etterpå være en ikkesak. Han bør si at det han skrev var uakseptabelt og at han unnskylder seg. At selv om de er uenige om arbeidet, så burde han ikke ha skrevet det andre. Han var sint da han skrev det om norskkurset, men håper at de aksepterer unnskyldningen. Anonymous poster hash: 16d4b...bcc
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #5 Skrevet 28. oktober 2015 En ubegrunnet unnskyldning?? Anonymous poster hash: ff460...c38 Det står beskyldning. Skjønner at den er lei hi, men du er ikke ansvarlig for hva han måtte lire ut av seg. Lat som ingenting Anonymous poster hash: 6588b...c95 Ja, det gjør det sannelig! Gud, jeg er altså helt fjern, leste helt tydelig unnskyldning. Nå gav det MYE mer mening. Ellers har jeg ikke så mange råd å komme med egentlig, annet enn at jeg er enig med hun over. Anonymous poster hash: ff460...c38
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #6 Skrevet 28. oktober 2015 En ubegrunnet unnskyldning?? Anonymous poster hash: ff460...c38 Var ikke så vanskelig å forstå at Hi mente ubetinget unnskyldning, var det? Om mannen din er ordentlig tøff så ringer han på døren til disse folkene og sier unnskyld der - da vil saken etterpå være en ikkesak. Han bør si at det han skrev var uakseptabelt og at han unnskylder seg. At selv om de er uenige om arbeidet, så burde han ikke ha skrevet det andre. Han var sint da han skrev det om norskkurset, men håper at de aksepterer unnskyldningen. Anonymous poster hash: 16d4b...bcc 😂 var vel ikke så vanskelig å skjønne at HI mente "ubegrunnet beskyldning", akkurat slik hun skrev 😅 Anonymous poster hash: a15ce...67a
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #7 Skrevet 28. oktober 2015 En ubegrunnet unnskyldning?? Anonymous poster hash: ff460...c38 Var ikke så vanskelig å forstå at Hi mente ubetinget unnskyldning, var det? Anonymous poster hash: 16d4b...bcc Jøss da... Beklager så mye at jeg leste feil. Ikke meningen å ødelegge dagen din liksom... Anonymous poster hash: ff460...c38
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #8 Skrevet 28. oktober 2015 En ubegrunnet unnskyldning?? Anonymous poster hash: ff460...c38 Var ikke så vanskelig å forstå at Hi mente ubetinget unnskyldning, var det? Om mannen din er ordentlig tøff så ringer han på døren til disse folkene og sier unnskyld der - da vil saken etterpå være en ikkesak. Han bør si at det han skrev var uakseptabelt og at han unnskylder seg. At selv om de er uenige om arbeidet, så burde han ikke ha skrevet det andre. Han var sint da han skrev det om norskkurset, men håper at de aksepterer unnskyldningen. Anonymous poster hash: 16d4b...bcc var vel ikke så vanskelig å skjønne at HI mente "ubegrunnet beskyldning", akkurat slik hun skrev Anonymous poster hash: a15ce...67a Å HERREGUD!! Jeg leste fan meg feil IGJEN! Jeg dør av latter. Anonymous poster hash: ff460...c38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå