Gå til innhold

Williow tree figurer - er det fine julegaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker de figurene og det hadde vært så deilig å bare kjøpe sånne til alle voksne hei skal kjøpe til :-P ok?

Anonymous poster hash: 4fefc...603

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det. De er langt fra min stil, men vet du at mottakeren liker dem så kjør på. Jeg har kjøpt slike til en svigerinne som samler på dem, men må innrømme at her ville de gått rett på loppemarked. Foretrekker gaver som kan nytes og brukes opp :)

Anonymous poster hash: 2d021...ab6

Skrevet

Synes de er helt greie, men ikke mer enn det. Vet at mannen min (og de fleste andre menn vil jeg tro), synes nips av det slaget er fullstendig uinteressant og han ville nok blitt lang i maska hvis han fikk noe sånt i gave.

Skrevet

Det er en kjempefin gave for de som sparer på det. 😊

Skrevet

Hvis du vet at de liker den typen ting. Det er ikke min smak, så jeg hadde nok ikke visst hva jeg skulle gjort med dem. Er for ille å gi dem på loppis med en gang synes jeg...

Skrevet

Jeg hadde ikke blittt glad?

Anonymous poster hash: 74aa8...ad3

Skrevet

Jeg hadde ikke blitt spesielt glad om jeg fikk det..

Anonymous poster hash: 673ec...9bd

Skrevet

Pynteting er nr 1 på lista av ting jeg ikke ønsker.

Vin, fancy olje, hjemmelaget mat er best!

Skrevet

Huff nei...

Anonymous poster hash: 5c51b...7a7

Skrevet

Ikke min stil. Men min mor hadde nok likt de :)

Anonymous poster hash: 4c1d1...d2d
Skrevet

De er fine, MEN jeg hadde ikke blitt glad. Har mer enn nok pynt i huset. Ønsker meg overhodet ikke mer dilldall. Hvor skal man gjøre av alt? Jeg liker godt gaver jeg kan bruke til noe. Enten det er noe spiselig eller en bruksting jeg trenger.

Hvis du derimot vet at folket du kjøper gave til ønsker seg slik pynt så stiller det seg litt annerledes.

Anonymous poster hash: 8091f...406

Skrevet

Jeg hadde lurt på hvor dårlig du kjente meg, angret på at jeg brukte tid på å finne en personlig og gjennomtenkt gave til deg, putta figuren tilbake i eska, glemt å bytte den og kjøpt deg noe upersonlig neste år.

Anonymous poster hash: 42b41...3ec

Skrevet

Jeg hadde lurt på hvor dårlig du kjente meg, angret på at jeg brukte tid på å finne en personlig og gjennomtenkt gave til deg, putta figuren tilbake i eska, glemt å bytte den og kjøpt deg noe upersonlig neste år.

Anonymous poster hash: 42b41...3ec

Greia er at det er jo folk jeg i grunn ikke kjenner særlig godt. Broren min og kona er så utrolig sære på hva de blir fornøyd med. Jeg har prestasjonsangst hver jul. Og da vi var der sist så jeg at hun hadde en Willow Tree figur... 

De andre er søsteren min, som jeg vet at ville kjøpe flere sånne en gang (det var tomt i butikken vi var i). Også har jeg lyst å kjøpe en sånn til moren til stebarna mine, men det er kanskje "too much". Så tja. En blanding av at jeg vet de liker figurene, og at de er håpløse å fikse gave til. 

Anonymous poster hash: 4fefc...603

Skrevet

Jeg hadde ikke blitt glad. Måtte google det og de var gyselige. 

Sikkert noen som liker de, men nips liker ikke jeg og mannen.

Anonymous poster hash: 8053d...174
Skrevet

HI, spør om ønskeliste og gjerne med linker. Så får de det de ønsker seg og du slipper prestasjonsangst.

Hvis det er folk som ikke vet hva de ønsker seg er det safe med feks en god balsamico, annen gourmetmat, gavekort, god vin (hvis de ikke er avholds) eller feks en flott matlagingskniv (feks Edge)..

Skrevet

Nei, slike ting er for spesielt interesserte og med mindre du vet at de er det bør du gi noe annet.

Anonymous poster hash: 300c7...9ca

Skrevet

Måtte google jeg også. Jeg hadde syntes det var en fin gave å få, selv om jeg i likhet med mange andre har nok pynt hjemme.

Skrevet

Du er snill da, en god tanke :) og snilt av deg og kjøpe gave til stebarna dine sin mamma!

Anonymous poster hash: 673ec...9bd

Skrevet

Jeg synes de er fine jeg :-) Og en helt fin gave å gi.

Skrevet

Ja, hadde blitt glad😊

Anonymous poster hash: 7f559...3f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...