Gå til innhold

Redd for å bli feit..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tåpelig, men likefullt reelt.

Jeg er gravid, 14uker. Gått opp 2kg allerede 😔

Så bilde av meg selv i 7.mnd før i dag. Begynte å gråte..

Jeg hater å være feit, jeg gikk ned fra bmi på 28 til 23 før dette svangerskapet. Trente masse og følte meg bra. Nå angrer jeg på hele svangerskapet.. På en måte.. Formen er elendig, trener lite og kun jogging. Styrketrening begynner jeg å spy av. Jeg er konstant kvalm og sulten, må spise for å ikke kaste opp eller svime av. Prøvd å la være å spise så mye, med dårlig resultat. Nå kan jeg ikke jogge særlig denne uke pga influensa..

Sukk - måtte bare få det ut.. Egentlig..

Anonymous poster hash: 38e8e...1ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vurdert å snakke med lege/psykolog/jordmor om dette? Kan utvikle seg til en spiseforstyrrelse og/eller en depresjon :/

Skrevet

Det er et lite menneske du bærer på. Skift fokus:)

Anonymous poster hash: ec3f4...6c7
Skrevet

Hahaha! Hadde gått opp 10 kg til 10 uke, ble 30 til sammen. Gikk da ned etterpå!

Tenk på det som betyr noe. Et nytt lite under i verden.

Anonymous poster hash: 960c2...211

Skrevet

Du må få hjelp til dette her. Du har tanker som er direkte usunne for deg og babyen. Du må få hjelp til å roe ned og slappe av!

Anonymous poster hash: 00c5e...b40

Skrevet

Er ikke sykelig tynn eller noe. Og er egentlig veldig glad i mat, kanskje litt for glad 😁 Derfor jeg i utgpkt var overvektig.

Kanskje greit å prate med JM når jeg skal til henne. Samtidig er det veldig flaut, jeg er tross alt en voksen dame. Og jeg vet at de kiloene må komme, for babyens skyld og at jeg er teit som tenker sånn. Egoistisk og dum!

Jeg la på meg ganske lite forrige gang, hadde mye å gå på før graviditet og gikk opp det anbefalte ifht bmi. Men var ikke så opptatt av det da, sånn som jeg er nå. Tenker på det konstant og får dårlig samvittighet når jeg spiser.

Jeg spiser altså, bare så det er sagt. Er godt innafor mtp kalorier! Tror egentlig det verste er at jeg ikke får trent så mye og slik som jeg ønsker..

Anonymous poster hash: 38e8e...1ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...