Gå til innhold

Januar 2016


Bethlisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oppstartssamtale i dag. Ul viste bra med egg poser. Nå venter jeg på mens. Legen mente at den burde komme i løpet av 4-5 dager utifra det han kunne se på ul. Oppstart spray på dag 21 som da trolig blir i begynnelsen av januar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppstartssamtale i dag. Ul viste bra med egg poser. Nå venter jeg på mens. Legen mente at den burde komme i løpet av 4-5 dager utifra det han kunne se på ul. Oppstart spray på dag 21 som da trolig blir i begynnelsen av januar...

Da er det ikke lenge igjen før dere er igang sunfly👏🏼👍🏼🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er igang med spraying 3 ganger til dagen begynner med sprøyter 29 januar. Så nærmer seg veldig nå. Har sprayet 2 ganger til dagen et par mnd nå så håper ikke det blir for mye forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Petra prøvedukke: Hvorfor spray så lenge?

Jeg har gått på spray siden september pga de fant noe endometriose når jeg hadde lapraskopi så for å unngå at det vokset mer så er det for å holde det i sjakk til jeg skulle starte opp nå. Har gått veldig fint faktisk.

De ville prøve alt nå siden det er siste forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå stresser jeg nok uten grunn men har et dilemma og trenger råd.... Hvis alt går etter planen skal jeg ha uttak i uke 2 og samme uke skal jeg ha noe opplæring og vikariere for ei på jobb og dette går ikke bra når jeg ska ha uttak og innsett og sikkert blir sykemeldt.... Hva ville dere gjort sagt dere måtte på noe viktig helsemessig eller bare ringt inn syk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå stresser jeg nok uten grunn men har et dilemma og trenger råd.... Hvis alt går etter planen skal jeg ha uttak i uke 2 og samme uke skal jeg ha noe opplæring og vikariere for ei på jobb og dette går ikke bra når jeg ska ha uttak og innsett og sikkert blir sykemeldt.... Hva ville dere gjort sagt dere måtte på noe viktig helsemessig eller bare ringt inn syk?

Samme dillemma her: Begynner i ny jobb i uke 2. Jeg tror jeg bare kommer til å si at jeg skal på sykehuset. Heldigvis har jeg en kronisk sykdom som de vet om, så lar dem nok bare tro at det er pga den, enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter så veldig med dårlig samvittighet for tiden. Min svigerinne er gravid, trekvart år etter at hun møtte den kommende pappaen. Jeg får vondt i kroppen når hun legger ut ting på sosiale medier, jeg er rett og slett missunnelig. Er glad på hennes vegne, men likevel... Ikke noe enkelt å diskutere med mannen heller, er jo søsteren hans det er snakk om. (Ps.: Hun vet at vi sliter men ikke at vi skal begynne med ICSI).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå stresser jeg nok uten grunn men har et dilemma og trenger råd.... Hvis alt går etter planen skal jeg ha uttak i uke 2 og samme uke skal jeg ha noe opplæring og vikariere for ei på jobb og dette går ikke bra når jeg ska ha uttak og innsett og sikkert blir sykemeldt.... Hva ville dere gjort sagt dere måtte på noe viktig helsemessig eller bare ringt inn syk?

Samme dillemma her: Begynner i ny jobb i uke 2. Jeg tror jeg bare kommer til å si at jeg skal på sykehuset. Heldigvis har jeg en kronisk sykdom som de vet om, så lar dem nok bare tro at det er pga den, enn så lenge.

Ja det er ikke lett med disse unnskyldningene, jeg må nok si jeg skal på sykehuset for noe kontroll som brått dukket opp. Har dårlig samvittighet men får de vite noe blir det bare mer spørsmål og det orker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk mensen i går, akkurat 1 dag for tidlig for januarfryseforsøk....nå må jeg vente en syklus til.....det blir en laaang mnd :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 uker igjen til mensen og prøvestart i dag:) Flere som har nedtelling?

Sikkert dumt spørsmål men hva mener du med prøvestart? Her er det ca 1 uke til sprøytestart, spent😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 uker igjen til mensen og prøvestart i dag:) Flere som har nedtelling?

Sikkert dumt spørsmål men hva mener du med prøvestart? Her er det ca 1 uke til sprøytestart, spent😀

Hehe, mener at den dagen jeg får mensen skal jeg ringe St. Olav for å få vite videre plan, så jeg velger å regne det som prøvedag 1 i hodet mitt😅 Det er en søndag, så på mandagen skal jeg dit å lære meg å sette sprøyta tenkte jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har startet på provera i dag, ti dager på tabeletter så er det å vente på blødning de første dagene på nyåret (selv om jeg har mensen nå - første gang siden forsøket i oktober)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha kort protokoll, vil det da si at jeg begynner rett på sprøyter på mensdag en/to?

Jeg har startet med sprøyter på mensdag to på kort protokoll (dag tre om dag to var en tirsdag - for å slippe uttak i helgen( Haukeland har ikke uttak i helgene))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg skal ha kort protokoll, vil det da si at jeg begynner rett på sprøyter på mensdag en/to?

Jeg har startet med sprøyter på mensdag to på kort protokoll (dag tre om dag to var en tirsdag - for å slippe uttak i helgen( Haukeland har ikke uttak i helgene))

Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med St.Olavs idag og endelig var prøvesvarene på Habituell abort ankommet. Alt var bra på prøvene. Venter mens nå straks, så da blir det oppstart på Progynova. Skal også gå på Prednisolon. 

Planlagt innsetting i uke 2. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det oppstart med sprøyter i morgen med menopur, første gang på dem så blir spennende se hvordan de virker. Noen her inne som har erfaring med Menopur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...