Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og der var det over for oss denne runden Kjipt å våkne av en slik telefon fra St. Olav.

Uff så kjedelig :(

Ja, skikkelig😕 Men vi tok det overraskende bra, tror det er pga at det ikke regnes som ett fosøk, fordi vi endelig slipper å sitte å lure hele tiden, og fordi vi er vant med skuffelser etter å ha prøvd i 1,5 år.

Annonse

Kom telefon fra klinikken i dag - tenkte at det var jo irriterende at alle tre eggene ikke skulle oppføre seg, men det var heldigvis for å høre om jeg kunne flytte timen for innsett en time.. Litt ekstra hjertebank midt oppi lunsjen til barna på jobb. Første egget de hadde tatt opp overlevde, og vi har fortsatt to igjen på frys :)

Da er jeg blitt ruger (for sjette gang siden mai14) :)

Egget de tok opp i går hadde ikke utviklet seg til i dag, så det endte opp med at de måtte tine de to siste også. Så nå er det å krysse fingrene for at det siste egget som vi får støtte for, blir mageboer frem til oktober.

Egget de tok opp i går hadde ikke utviklet seg til i dag, så det endte opp med at de måtte tine de to siste også. Så nå er det å krysse fingrene for at det siste egget som vi får støtte for, blir mageboer frem til oktober.

Fikk du inn de to siste eggene da eller ett? Krysser fingrene for deg😊

Fikk du inn de to siste eggene da eller ett? Krysser fingrene for deg

Fikk satt inn ett, ene overlevde ikke opptining. Tenkte på det etterpå at jeg burde spurt om å få satt inn egget som de tok opp i går også. Kan jo vere det hadde "våknet" til liv igjen..

Krysser alt for deg nå 🍀🍀🍀

Blenda test idag 10 dpo :( Siden jeg tidligere forsøk har fått positiv test 10 dpo, så er nok sannsynligheten stor for at dette fryseforsøket blir negativt :( 
Har ikke flere egg på frys, så neste forsøk blir da 4 fersk forsøk. 

Lykke til alle dere som skal ha uttak, innsetting og ikke minst alle rugere. Håper det blir mange positive tester her i Januar til slutt. :)

Endret av Bethlisa

Blenda test idag 10 dpo :( [/size]Siden jeg tidligere forsøk har fått positiv test 10 dpo, så er nok sannsynligheten stor for at dette fryseforsøket blir negativt :([/size] [/size]Har ikke flere egg på frys, så neste forsøk blir da 4 fersk forsøk. [/size]Lykke til alle dere som skal ha uttak, innsetting og ikke minst alle rugere. Håper det blir mange positive tester her i Januar [/size]til slutt. [/size] :)

Det var leit. :( men jeg ville nå uansett tatt en ny test om et par dager :)

Annonse

Blenda test idag 10 dpo :( Siden jeg tidligere forsøk har fått positiv test 10 dpo, så er nok sannsynligheten stor for at dette fryseforsøket blir negativt :( 

Har ikke flere egg på frys, så neste forsøk blir da 4 fersk forsøk. 

Lykke til alle dere som skal ha uttak, innsetting og ikke minst alle rugere. Håper det blir mange positive tester her i Januar til slutt. :)

Ta en test om et par dager, kan jo være at hcg stigningen din er litt treg denne gangen! krysser alt jeg har for deg!!!

Da har jeg hatt uttak! Så deilig å være ferdig med det! Var så redd med tanke på hva forrige gang ente med (2 operasjoner og 2 mnd sykehus opphold nesten) men nå gikk det veldig fint! Var vondt, men overkommelig, hadde fått masse dop😁 Formen er så mye bedre nå enn sist så da regner jeg med at det ikke har blitt stukket hull i eggstokkene denne gang🙌🏼🙌🏼 De fikk ut 11 egg, er veldig fornøyd med det. Da er det bare å vente på tlf i morgen😊😊

<blockquote class='ipsBlockquote' data-author="Bethlisa" data-cid="147687569" data-time="1453636518" data-date="i dag, 12:55">Bethlisa" data-cid="147687569" data-time="1453636518" data-date="i dag, 12:55 said:Bethlisa" data-cid="147687569" data-time="1453636518" data-date="i dag, 12:55 said:<p>14 dpo etter innsett av fryst blastocyst og testen er fortsatt helt blanda. :( Da blir det ett 4 IVF forsøk forhåpentligvis i mars. [/size]<span style='color: #000000'><span style='font-family: verdana, geneva, lucida, 'lucida grande', arial, helvetica, sans-serif'>Lykke til alle sammen. Måtte Januar gi mange positive tester.Æsj så trist Bethlisa😔 Krysser alt for at det er din tur neste gang🍀🍀Jeg gjør meg klar til avreise neste helg og 🍀🍀alt for vårt andre forsøk i Spania

Endret av tinkerbell74

3 av 11 egg befruktet... Litt skuffet. Er redd for at flere skal falle fra.. Hvordan har deres egg oppført seg etter de har blitt befruktet? Har alle overlevd til innsettdagen?

Foratår du er skuffet slik var var det hos oss og, 9 egg ut 2 som ble befrukta og siden jeg ble overstimulert så var det bare 1 som kunne fryses. Hvis det ikke overlever tining så blir det ikke regnet som et fullverdig forsøk. Nå er det bare å vente til mens start i februar hvis den kommer da.. Livet kan vær en berg og dalbane.

Da ruger jeg på et klasse A embryo. 😊 (Med litt fragmenter👎🏼) Av de 3 befruktede var det bare det ene som ble noe av. Fikk 40% sjanse for at vi skulle lykkes. Håper jeg økte sjansene enda litt mer ved å ta akupunktur før og etter innsett da🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Så skal jeg fortsette på metformin, predisol og lutinus, i tillegg til at jeg skal begynne med klexane.😊🎉

Da ruger jeg på et klasse A embryo. 😊 (Med litt fragmenter👎🏼) Av de 3 befruktede var det bare det ene som ble noe av. Fikk 40% sjanse for at vi skulle lykkes. Håper jeg økte sjansene enda litt mer ved å ta akupunktur før og etter innsett da🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Så skal jeg fortsette på metformin, predisol og lutinus, i tillegg til at jeg skal begynne med klexane.😊🎉

Samme medisinering som meg det ;-) innsett i morra for meg! Lykke til med rugingen, måtte tiden fly!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...