Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I morgen er det første ultralyd; det blir spennende! Er det ultralyd inni eller utenpå om dere skjønner? Nettopp satt Orgalutran, første gang det har gjort vondt. Opplever at den er vanskeligere å få hull på huden med den enn Puregon bla. Ble jo supernervøs, men sjekka om det kom blod før jeg trykka stemplet inn (var ingenting), og hun på St. Olavs sa at det var helt vanlig med litt blod etterpå (var minimalt). Sorry for detaljene, men deilig å få det ut

Det er innvendig ultralyd. Håper du får skikkelig "teken" på Orgalrutanen etterhvert. Lykke til på ultralyd imorgen :)

Var det jeg rekna med:) Tror bare jeg satt den litt skjevt, syns det funker best å stikke rett inn

Pleier dere å ha med mannen deres på andre timer enn innsett?

Mannen var med på flere av kontrollene på tidligere forsøk, men det var fordi han jobbet rett i nærheten av sykehuset, og styrte stort sett arbeidstiden selv. Så han var med så lenge han hadde mulighet. Det siste forsøkene har han kun vært med på egguthenting (ny arbeidsplass).

Fortsetter under...

Da er jeg hjemme fra første ultralyd. Så to egg som han sa "vi skulle satse på", flere andre som var litt mindre og en haug med små. Jeg er visst det de kaller "slank PCO", så har mange eggposer. Derfor er de vare på overstimulering og derfor har jeg små doser Puregon. Så, nå et planen å gå to dager til på hormoner, tilbake på onsdag for ny ultralyd, så uthenting fredag og innsett mandag:) Ting skjer!

Da er jeg hjemme fra første ultralyd. Så to egg som han sa "vi skulle satse på", flere andre som var litt mindre og en haug med små. Jeg er visst det de kaller "slank PCO", så har mange eggposer. Derfor er de vare på overstimulering og derfor har jeg små doser Puregon. Så, nå et planen å gå to dager til på hormoner, tilbake på onsdag for ny ultralyd, så uthenting fredag og innsett mandag:) Ting skjer!

Spennende😉 håper resten av eggene også vokser hos deg så du får mange gode egg. Har selv pcos ble litt overstimulert sist gang og det er noe av det vondeste jeg har kjent..En spennende tid fremover nå ja. Jeg skal ha uttak onsdag og innsett fredag, satser på mange gode egg😉

Mange som var godt i gang her nå :) jeg er på dag 6 med sprøyter. Menopur 150, og fra i går orgalutran i tillegg. Synes orgalutranen svir så sinnsykt mye og blir helt rød på området rundt stikket. Flere som har/hatt det sånn? Ultralyd på fredag, håper alt ser bra ut! :)

Mange som var godt i gang her nå :) jeg er på dag 6 med sprøyter. Menopur 150, og fra i går orgalutran i tillegg. Synes orgalutranen svir så sinnsykt mye og blir helt rød på området rundt stikket. Flere som har/hatt det sånn? Ultralyd på fredag, håper alt ser bra ut! :)

Ja, Orgalutranen svir, men det går fort over:) Dag 9 med hormoner i dag, og må si jeg begynner å føle meg ganske oppblåst og stinn. Ultralyd i morgen igjen, og hvis alt går etter planen blir det uthenting fredag:)

Annonse

Er klar for uttak i morgen, gruer meg litt da jeg vet det gjorde vondt første gang. Er veldig oppblåst i dag så noe er på gang😀sarser på mange befrukta egg😉

Lykke til i dag, håper det gikk/går greit:)

Andre ulyralyd unnagjort. De kommer til å satse på to eggposer, og selv om jeg ble nervøs da de sa at det ikke er helt sikkert at det er egg inni der, så er jo sjansen relativt stor, og to er bedre enn null.

Så, da blir det setting av Ovitrelle i kveld og uthenting på fredag:) Spennende! Håper de finner i alle fall ett egg.

Andre ulyralyd unnagjort. De kommer til å satse på to eggposer, og selv om jeg ble nervøs da de sa at det ikke er helt sikkert at det er egg inni der, så er jo sjansen relativt stor, og to er bedre enn null.

Så, da blir det setting av Ovitrelle i kveld og uthenting på fredag:) Spennende! Håper de finner i alle fall ett egg.

Min forrige uthenting fikk jeg også beskjed om at det at de satset på to egg. Det var egg i de to pluss at det var kommet 3 til som de tømte med egg i. Ut av de så var det 4 som befruktet seg. Ett ble satt inn (endte i MA) og ett blastocyst på frys som jeg skal sette inn til fredag om det overlever opptiningen. Så skal nok se at du får nok egg til fredag og det kan enda komme flere :) St.Olavs du og hører til? Kanskje vi sees i gangene der oppe. Masse lykke til på fredag :)

Annonse

Min forrige uthenting fikk jeg også beskjed om at det at de satset på to egg. Det var egg i de to pluss at det var kommet 3 til som de tømte med egg i. Ut av de så var det 4 som befruktet seg. Ett ble satt inn (endte i MA) og ett blastocyst på frys som jeg skal sette inn til fredag om det overlever opptiningen. Så skal nok se at du får nok egg til fredag og det kan enda komme flere :) St.Olavs du og hører til? Kanskje vi sees i gangene der oppe. Masse lykke til på fredag :)

Ja, St. Olavs ja:) Kanskje det😊

Litt sen oppdatering fra meg men har ikke vert i form etter uttak. Fikk litt ekstra morfin for å ha det nedre under uttaket of det gikk veldig bra. Kjente noen få stik litt men ellers gikk det veldig greit. Fikk ut 9 egg men nå hadde sæd kvaliteten gått ned litt så de skulle gjør halvparten med icsi. Satser på mange befruka egg😀

Ble veldig kvalm på vei hjm og utover kvelden, maten kom opp igjen. Så nå håper jeg at det er bedre i dag😉 har veldig vondt i magen nå i ettertid. Det er jo siden de har punktert eggene og støvsugd dem. Blir ul for å sjekke om jeg er overstimulert i morgen før de bestemmer om det blir innsett.

Fikk nettopp vite at min bestevenninne er gravid. Hun gruet seg til å si det siden hun vet hva jeg/vi hår gjennom. Ble gladtrist som vanlig, men hun sa det var helt greit. Gjør bare at jeg håper enda mer på at denne runden går bra, men tror ikke noe fordi jeg har dårlig flaks.

Gratulerer Bethlisa😉

Jeg skulle egentlig har satt inn egg i dag men er blitt overstimulert så de ville ikke ta sjangsen. Må gå på tabletter for å roe ned overstimuleringen og så blir det innsett av fryst egg om ca 2 mnd. Kjedelig men de ville heller passe på at jeg ikke ble verre. Så nå håper jeg ikke det blir verre i helgen, der er visst ingen garanti.

Hvordanvhar det gått med deg i dag? Håper gullegget ble tatt ut og noen til😉

Hvordanvhar det gått med deg i dag? Håper gullegget ble tatt ut og noen til😉

Her har det gått greit:) Mannen leverte sin beste prøve hittil: så masse små svømmere. De fikk ut tre egg, men to så litt umodne ut (skjønte ikke helt hva det ville si). Så, nå har jeg begynt på Lutinus og krysser fingrene for at de ikke ringer iløpet av helga, for det vil si at håpet er ute for denne gang. Aldri fred å få. Hvis alt går fint så blir det innsett på mandag.

Gratulerer Bethlisa😉

Jeg skulle egentlig har satt inn egg i dag men er blitt overstimulert så de ville ikke ta sjangsen. Må gå på tabletter for å roe ned overstimuleringen og så blir det innsett av fryst egg om ca 2 mnd. Kjedelig men de ville heller passe på at jeg ikke ble verre. Så nå håper jeg ikke det blir verre i helgen, der er visst ingen garanti.

Så dumt, men veldig bra de passer på deg!

Hvordanvhar det gått med deg i dag? Håper gullegget ble tatt ut og noen til

Her har det gått greit:) Mannen leverte sin beste prøve hittil: så masse små svømmere. De fikk ut tre egg, men to så litt umodne ut (skjønte ikke helt hva det ville si). Så, nå har jeg begynt på Lutinus og krysser fingrene for at de ikke ringer iløpet av helga, for det vil si at håpet er ute for denne gang. Aldri fred å få. Hvis alt går fint så blir det innsett på mandag.

Masse lykke til :)

Gratulerer Bethlisa

Tusen takk :D 

Håper du ikke blir verre. :/ Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...