Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk begynne i dag😄 Å, så nervepirrende! Fikk jo TR for tidlig, men var akkurat innafor. Første ultralyd på mandag☺

Heldig du som kun har en uke med sprøyter før ul, jeg har gått en uke nå og ul på fredag. Kjenner det vokser sakte men sikkert håper på mange gode egg. Lykke til med stikkingen😉

Hei! Godt nytt år og lykke til alle sammen :)

Kan jeg henge med her? Venter på mens start den 29. eller 30. og starter så med progynova. Innsett rundt den 17.2. antakelig, så litt usikker på om jeg heller hører til i februargruppa?

Godt nytt år. Du må vel joine oss her men jeg ville sagt du hører til februar. Men for meg må du bare være her og😉

Spennende tider i møte mange her😀

Endret av Petra-prøvedokke

Annonse

Dag to på Puregon. Flere som har gått på den? Noen erfaringer? Kjenner ingenting og går veldig greit å stikke (det er jo deilig da). Er kanskje en smule mer moody enn vanlig i tillegg til mer/oftere sulten, er det noe noen andre har kjent på? Sikkert bare innbilning:)

Dag to på Puregon. Flere som har gått på den? Noen erfaringer? Kjenner ingenting og går veldig greit å stikke (det er jo deilig da). Er kanskje en smule mer moody enn vanlig i tillegg til mer/oftere sulten, er det noe noen andre har kjent på? Sikkert bare innbilning:)

Jeg gikk på puregon de to første gangene og hadde mye humørsvingninger den tiden. Trøtt tror jeg og at jeg ble. Nå går jeg på Menopur og kjenner nesten ingenting. Kanskje sprayen hjelper? Ikke vet jeg, men like godt det😉

Hei! Kan jeg bli med her? Etter totalt mislykket forsøk i september/oktober (legen stakk hull på begge eggstokkene under egguthentingen og jeg måtte bli operert og de tømte buken min for 1,6 liter blod. Men ble aldri frisk og ble sendt inn og ut av sykehuset, tilslutt fant de det ut, det hadde også kommet bakterier på den ene eggstokken som lagde en abcess og måtte da operere igjen og ligge to uker på sykehuset med Pencilin intravenøst 4 ganger om dagen) er jeg endelig klar for å begynne igjen!! 👏🏼👏🏼 sprøytestart i løpet av helgen😊 Er ganske nervøs for runde to ivf, håper virkelig vi lykkes denne gang.

Annonse

Honey86: Oi, det var jo jaggu toppen av uhell😯 Men det må jo bety at det klaffer denne gangen, for en person skal slippe å gå gjennom det der mer enn en gang:) Jeg krysser fingrene!

Petra-prøvedokke: Lykke til på UL i dag, og la oss få høre hvordan det gikk, da😀

For min del satte jeg nettopp første sprøyte Olgalutran (anti-EL). Utrolig nervepirrende for man håper jo må gjør ting rett samtidig som man ikke er helsepersonell i det hele tatt. Men uansett, har gjort akkurat det de sa:) Var nervøsni går for at jeg ikke skulle komme meg opp, men spratt opp på første alarm😅

Da har jeg vert på ul og snakket med sykehuset. Det var mange gode egg mente legen..passe store nå slik at de blir gode til onsdag. Jippi😉 så blir uttak onsdag neste uke og innsett fredagen😀

Det eneste jeg sliter med nå er å få gitt en god unnskyldning til at jeg skal være vekke de dagene som er de mest travle i mnd for meg...typisk at det skulle skje..

Vært på kontroll idag. Slimhinne på 10 mm og alt såg bra ut. :D Innsetting fredag 15 om blastocyst overlever opptingen da. Håper ALT vi kan.

Så godt å høre, da skal vi ha innsett same dag😀 hadde slimhinne på 8mm, håpe det overlever opptiningen hos deg😀

Vært på kontroll idag. Slimhinne på 10 mm og alt såg bra ut. :D Innsetting fredag 15 om blastocyst overlever opptingen da. Håper ALT vi kan.

Så godt å høre, da skal vi ha innsett same dag😀 hadde slimhinne på 8mm, håpe det overlever opptiningen hos deg😀

Se det :D St.Olavs du også eller? :)

Se det :D St.Olavs du også eller? :)

Nei vi er i Haugesund, men blir spennende😀 begynner kjenne meg mer oppblåst nå så eggene vokser😀

I morgen er det første ultralyd; det blir spennende! Er det ultralyd inni eller utenpå om dere skjønner?😅 Nettopp satt Orgalutran, første gang det har gjort vondt. Opplever at den er vanskeligere å få hull på huden med den enn Puregon bla. Ble jo supernervøs, men sjekka om det kom blod før jeg trykka stemplet inn (var ingenting), og hun på St. Olavs sa at det var helt vanlig med litt blod etterpå (var minimalt). Sorry for detaljene, men deilig å få det ut😊

Endret av trøndermammasnart

I morgen er det første ultralyd; det blir spennende! Er det ultralyd inni eller utenpå om dere skjønner? Nettopp satt Orgalutran, første gang det har gjort vondt. Opplever at den er vanskeligere å få hull på huden med den enn Puregon bla. Ble jo supernervøs, men sjekka om det kom blod før jeg trykka stemplet inn (var ingenting), og hun på St. Olavs sa at det var helt vanlig med litt blod etterpå (var minimalt). Sorry for detaljene, men deilig å få det ut

Det er innvendig ultralyd. Håper du får skikkelig "teken" på Orgalrutanen etterhvert. Lykke til på ultralyd imorgen :)

I morgen er det første ultralyd; det blir spennende! Er det ultralyd inni eller utenpå om dere skjønner? Nettopp satt Orgalutran, første gang det har gjort vondt. Opplever at den er vanskeligere å få hull på huden med den enn Puregon bla. Ble jo supernervøs, men sjekka om det kom blod før jeg trykka stemplet inn (var ingenting), og hun på St. Olavs sa at det var helt vanlig med litt blod etterpå (var minimalt). Sorry for detaljene, men deilig å få det ut

Det er innvendig ultralyd. Håper du får skikkelig "teken" på Orgalrutanen etterhvert. Lykke til på ultralyd imorgen :)

Var det jeg rekna med:) Tror bare jeg satt den litt skjevt, syns det funker best å stikke rett inn😊

Pleier dere å ha med mannen deres på andre timer enn innsett?

Var det jeg rekna med:) Tror bare jeg satt den litt skjevt, syns det funker best å stikke rett inn

Pleier dere å ha med mannen deres på andre timer enn innsett?

Nå har jeg lang reisevei til St.Olavs som inkluderer fly. Mannen får ikke dekket reisen annet enn til/fra egguthenting, så alle de andre turene har jeg tatt alene. :)  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...