Gå til innhold

Er dette en bra voksi pose? *bilde*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en brio sing, men om ikke lenge skal jeg kjøpe Bugaboo buffalo.. Og vet at disse vognene har egen voksi pose, men vet ikke om de er bra eller ikke.

Syns dere jeg skal kjøpe denne voksi posen nå som er på tilbud eller burde jeg heller kjøpe en voksi pose som er i Bugaboo merket? Og dessuten er denne voksi posen bra? Se bilde

Anonymous poster hash: 9a217...a9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ops glemte bilde

post-42-102540_thumb.jpeg

Skrevet

Ingen??

Skrevet

Ingen??

Den er vel best i test, så klart den er bra. Nå er det vel egentlig urban som er testvinneren, dette er vel bare en mindre variant.

Anonymous poster hash: f5b33...789

Skrevet

City er ikke mindre variant nei. City er ren dunpose, Urban har ull i bunn med dun i overdel.

Anonymous poster hash: 87c8f...498

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Vi har hatt både Urban og City, og var knallfornøyde med begge to. Tror det er både ull og dun i city også?

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Haha jo det står jo på bildet der, det er begge deler ;)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Nå spammer jeg nesten her :P

Men ville bare si at det kommer litt an på hvor man bor, Urban er mye tykkere enn City. Vi har brukt City på Østlandet om vinteren uten problem. Snuppa sov i den i vogna i bhg. Når det var på det kaldeste hadde hun et ekstra teppe, men jeg tror hun kunne bruke Cityen mye lengre enn Urban, den hadde blitt alt for varm på våren og tidlig høst.

Skrevet

Vi har city. Veldig fornøyd. Liker at den er lunere rundt hodet enn det urban er. Og at den bare har en glidelås i front. Kan også brukes et år lenger enn urban før man trenger å sette på forlengerdelen. 

Anonymous poster hash: aca2d...968
Skrevet

Vi har hatt både Urban og City, og var knallfornøyde med begge to. Tror det er både ull og dun i city også?

Ikke på de jeg selger. Men det var en periode de kom med ull pga dunmangel i verden. Faktisk :-) :-)

Anonymous poster hash: 87c8f...498

Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med City posen, jeg også likte veldig godt at den var lun og god i åpningen :-) Kan absolutt anbefales :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...