Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #1 Skrevet 28. oktober 2015 Jeg 2 barn ikke 1 og 2 klasse. Vi bor i utlandet. Har samboerne er 8 mmd på vei. Han er mye tilstedeværelse og jobber opp sitt firma. Null lønn. Jeg har et barn skal ha ekstra undervisning for talefeil. 2 dager i uken krever skolen. Det er barnet mitt. Klart jeg følger opp! Leser språket her med han hver kveld og norsk, ca 1 time, pluss 1 time med lekser. Øverland med min 2 klassing også hver kveld. Helgene går det et par timer til øving også. Begge går alt 2 ettermiddager i uka til ekstra undervisning for språk. De har musikk undervisning 2 ettermiddager i uka - krav fra far. Og de trives med dette så jeg støtter det jo. Jeg leverer og henter over alt. Flaks at det er 10 min gåvei til alle studier da jeg ikke har bil. Jeg gjør alt husarbeid. Jeg jobber 2 skift hjemmefra mandag -torsdag. Et på dagen og et på kvelden. Fredag jobber jeg kun dagen. Så hoven i bena... Kjenner soppen ulmer... Finner ikke en amme bh på de lokale sentrene. Så følsom og oppløst i tårer for småting. Sover dårlig. Jobber med forholdet til samboeren. Måtte bare syte litt. Ikke at det hjelper. Men det er godt å få det ut lell! Anonymous poster hash: ec061...738
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #2 Skrevet 28. oktober 2015 Jeg 2 barn ikke 1 og 2 klasse. Vi bor i utlandet. Har samboerne er 8 mmd på vei. Han er mye tilstedeværelse og jobber opp sitt firma. Null lønn. Jeg har et barn skal ha ekstra undervisning for talefeil. 2 dager i uken krever skolen. Det er barnet mitt. Klart jeg følger opp! Leser språket her med han hver kveld og norsk, ca 1 time, pluss 1 time med lekser. Øverland med min 2 klassing også hver kveld. Helgene går det et par timer til øving også. Begge går alt 2 ettermiddager i uka til ekstra undervisning for språk. De har musikk undervisning 2 ettermiddager i uka - krav fra far. Og de trives med dette så jeg støtter det jo. Jeg leverer og henter over alt. Flaks at det er 10 min gåvei til alle studier da jeg ikke har bil. Jeg gjør alt husarbeid. Jeg jobber 2 skift hjemmefra mandag -torsdag. Et på dagen og et på kvelden. Fredag jobber jeg kun dagen. Så hoven i bena... Kjenner soppen ulmer... Finner ikke en amme bh på de lokale sentrene. Så følsom og oppløst i tårer for småting. Sover dårlig. Jobber med forholdet til samboeren. Måtte bare syte litt. Ikke at det hjelper. Men det er godt å få det ut lell! Anonymous poster hash: ec061...738 I 1 og 2 klasse såklart. Gikk litt fort . Anonymous poster hash: ec061...738
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå