Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #1 Skrevet 28. oktober 2015 Gruer meg... Anonymous poster hash: 05c32...b5d
Husbygger Skrevet 28. oktober 2015 #2 Skrevet 28. oktober 2015 Fikk satt inn hormonspiral igår, gynekologen sa at det kunne gjøre vondt. Men jeg kjente det ikke I det hele tatt, han var litt overrasket over at jeg ikke ga fra meg noen lyder. Så det kan hende at det er litt vondt for noen. Eneste var at jeg hadde ett veldig "press" I underlivet igår og endel menssmerter. Ingenting å grue seg til.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #3 Skrevet 28. oktober 2015 Ikke vondt, men litt ubehagelig er det jo! Anonymous poster hash: 026fc...835
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #4 Skrevet 28. oktober 2015 Syns det er mer ubehagelig å ta celleprøve så det var ikke så ille for meg. Hadde vel mens-murringer et døgns tid etterpå med den første spiralen. Legen min anbefalte meg å ta en ibux før jeg møtte opp. Det kan ha noe å si for opplevelsen min. Å ta den ut kjente jeg ikke i det hele tatt. Jeg spurte legen om han snart var klar til å begynne. Da var han ferdig 😄 Anonymous poster hash: 3d851...aaa
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #5 Skrevet 28. oktober 2015 Jeg har satt inn kobberspiral. Og selve innsettelsen var ikke så ille. Men etterpå så lå jeg resten av dagen i fosterstilling, med store smerter. Dagen etter var det bra. Anonymous poster hash: aa9b9...857
Mandala Skrevet 28. oktober 2015 #6 Skrevet 28. oktober 2015 Jeg syns det var forferdelig vondt og ubehagelig.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #7 Skrevet 28. oktober 2015 Litt ubehagelig, men gikk helt fint! Absolutt ingen ting å grue seg for. Bare prøv å slapp av og tenk på noe som gjør deg glad. Anonymous poster hash: 8700f...718
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #8 Skrevet 28. oktober 2015 Kun ubehagelig :-) litt som menssmerter Anonymous poster hash: 2d71d...745
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #9 Skrevet 28. oktober 2015 Litt ubehagelig, som menssmerter. 2-3 uker i ettertid derimot... Herregud, jeg trodde jeg hadde fått både isjas og bekkenløsning! Jeg klarte knapt gå, jeg klarte knapt røre meg. Verken ibux eller paracet hjalp, selv ikke da jeg tok firedobbel dose med ibux med uhell (ammetåke, jeg vet ikke hva jeg tenkte på). Det er nå 3 måneder siden jeg satte den inn, og jeg blør enda de fleste dager hele tida. Det er ikke egentlig en blødning, det er rosa/rødt slim (beklager detaljer). Det minner meg om da slimproppen min gikk litt etter litt før fødsel... Skikkelig plagsomt. Jeg kommer ikke til å sette inn ny spiral, tror jeg. Anonymous poster hash: d9eae...187
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #10 Skrevet 28. oktober 2015 Jeg syntes det var helt forjævlig. Legen måtte dra ned livmortappen litt og det var j***a vondt! La på meg 20 kg, ble deprimert, hadde hormonsvingninger og kunne plutselig begynne å blø. Måtte også klippe tråden da sambo stakk seg på den. Han stakk seg etter også. Tok den ut etter 1 år. Anonymous poster hash: 60d11...952
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #11 Skrevet 28. oktober 2015 Jeg satte inn forrige uke og kjente minimalt. Det verste var menssmertene i et par dager etterpå. Men hvorvidt det gjør vondt eller ikke, kan det ha sammenheng med hvem som utfører det...? Jeg går kun til gynekologen med sånne ting da opplevelsen der er noe helt annet enn hos fastlegen. Ikke så rart kanskje da de tross alt er spesialister på den slags. Gynekologen min satte faktisk i snitt 2 spiraler til dagen fortalte hun! Lykke til! Det går nok fint enten det er hos gynekolog eller fastlege😊 Anonymous poster hash: 183c4...a19
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #12 Skrevet 28. oktober 2015 Kjente ingenting når den ble satt inn. Kun mens smerter etterpå.jeg også gruet meg veldig. Men det var bortkastet;) Anonymous poster hash: 3194c...f4b
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #13 Skrevet 28. oktober 2015 Jeg satt inn for 3 mnd siden. Var veldig vondt de sekundene det tok. Trang livmor sa gynekologen. Har ei venninne som ikke kjente noe. Men blør fortsatt... Hver jævla dag i tre mnd. Rosa blod noen dager så blir det brunt, svart og så tynt rosa/rødt. Håpe det gir seg. Ellers ingen bivirkninger. Anonymous poster hash: 41333...2b6
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #14 Skrevet 28. oktober 2015 Jeg synes ikke det. Men har født 3 da, så det er sikkert litt slapt oppi der ubehagelig med spekulum, men ellers bare litt småmurringer Anonymous poster hash: 17b90...0a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå